Saudi Tourism rozpoczyna nową kampanię promocyjną z udziałem Lionela Messiego

Film promocyjny z udziałem Lionela Messiego

Saudyjska narodowa marka turystyczna „Saudi Welcome to Arabia” (Saudi Witamy w Arabii), rozpoczęła kolejną kampanię marketingową z udziałem legendy piłki nożnej i ambasadora saudyjskiej turystyki, Lionela Messiego.

Rozpoczynająca się w Europie, Indiach i Chinach kampania „Go Beyond What You Think” oparta jest na badaniach konsumenckich, które ujawniły, że powszechne są błędne przekonania na temat Arabii Saudyjskiej i zachęca odbiorców do doświadczania niesamowitej, żywej transformacji kulturowej zachodzącej w tym kraju.

Film przedstawia różnorodność klimatu i ukształtowania terenu Arabii Saudyjskiej – od dziewiczych wód Morza Czerwonego, przez bujną zieleń gór Aseer, pokryte śniegiem Tabuk, po nadmorskie miasto Jeddah i tętniącą życiem stolicę Rijad. Promując saudyjskie atrakcje i aktywności, kampania Messiego koncentruje się na Diriyah E-Prix, przejażdżkach w parku rozrywki Riyadh Season, lotami balonem nad AlUla i na wydarzeniu muzycznym MDL Beast.

Kampania zwraca także uwagę na otwartą i przyjazną kulturę saudyjską oraz potrzebę inspirowania młodych Saudyjek do pełnego wykorzystania ich potencjału. Messi podziwia saudyjskie kobiety, które były pionierkami w swoich dziedzinach i przewodziły transformacji kulturowej Saudyjczyków, jak saudyjska reprezentacja kobiet w piłce nożnej, zawodniczka sportów motorowych Dania Akeel, DJ Cosmicat i Rayyanah Barnawi, pierwsza saudyjska kobieta w kosmosie.