Saksonia – start kampanii #SaxonyTravelDreams

Tourismus Marketing Gesellschaft Sachsen (TMGS), Organizacja Marketingu Turystycznego Saksonii, zainaugurowała nową kampanię promocyjną, która ma zachęcić do przyszłych podróży do Saksonii.
Kampania ma zapewnić inspirujące treści w międzynarodowych kanałach komunikacyjnych: na anglojęzycznej stronie internetowej www.saxonytraveldreams.com, na Facebooku, Instagramie i Twitterze, a także na blogach i biuletynach.
Veronika Hiebl, dyrektor zarządzająca TMGS, powiedziała: „Teraz ważniejsze niż kiedykolwiek jest pozostawanie w kontakcie z rynkami międzynarodowymi i bieżące dostarczanie informacji naszym najważniejszym rynkom źródłowym. Ponieważ naszym zadaniem jest również sprzedawanie Saksonii poza Niemcami, ta anglojęzyczna kampania komunikacyjna wspiera nasze lokalne regiony wakacyjne i dostawców usług turystycznych, dbając o to, aby wspomnienia z Saksonii pozostały żywe w pamięci naszych międzynarodowych gości.”
Pomoc partnerska
Promowanie kampanii obejmującej wiele mediów będzie wspierane przez międzynarodowe biura TMGS i partnerów z Niemieckiej Narodowej Organizacji Turystyki, którzy według Veroniki Hiebl, są ważnymi ambasadorami turystyki w Saksonii, ponieważ przez lata budowali rozległe kontakty między mediami oraz organizatorami wycieczek i biurami podróży.
#SaxonyTravelDreams przedstawia inspirujące informacje i wirtualne treści, piękne obrazy miast i krajobrazów, filmy, opowieści o saksońskich tradycjach i rękodziele, sztuce i kulturze a także przedstawia typowe potrawy regionalne.
Nowe centrum online zawiera również aktualne informacje na temat zmian dotyczących COVID-19 w Saksonii oraz linki do kluczowych stron informacyjnych w języku angielskim
#SaxonyTravelDreams ma na celu zaangażowanie potencjalnych gości na głównych rynkach turystyki przyjazdowej do Saksonii: w Polsce, Holandii, Czechach, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Rosji, USA i Chinach.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










