Sąd skazał pasażera za incydent na pokładzie Ryanaira. „Bezpieczeństwo jest priorytetem”

Ryanair przyjął decyzję krakowskiego sądu o skazaniu niezdyscyplinowanego pasażera, który utrudnił lot FR3435 z Krakowa do Paryża w dniu 14 października 2024 r., atakując innych pasażerów, odmawiając wykonywania poleceń załogi i powodując uszkodzenie samolotu. Zachowanie pasażera doprowadziło do zawrócenia samolotu do Krakowa, gdzie pasażer został usunięty z samolotu przez Straż Graniczną. Utrudniający lot pasażer został skazany na 8 miesięcy pozbawienia wolności w zawieszeniu na trzy lata i został zobowiązany do zapłaty odszkodowania w wysokości 4 700 euro.
Ryanair dokłada wszelkich starań, aby wszyscy pasażerowie i załoga podróżowali w komfortowych warunkach, bez zbędnych utrudnień powodowanych przez niewielką liczbę niezdyscyplinowanych pasażerów. Ryanair stosuje surową politykę zerowej tolerancji wobec niewłaściwego zachowania i będzie nadal podejmować działania mające na celu zwalczanie podobnych incydentów na pokładzie samolotu z korzyścią dla zdecydowanej większości pasażerów, którzy nie powodują utrudnień w trakcie podróży.
„To niedopuszczalne, że pasażerowie, z których wielu podróżuje ze swoimi rodzinami, muszą mierzyć się
z niepotrzebnymi utrudnieniami z powodu zachowania jednego niesfornego pasażera. Ryanair przywiązuje dużą wagę do zapewnienia wszystkim pasażerom i załodze komfortowych i bezstresowych warunków podróży, wolnych od komplikacji powodowanych przez niewielką liczbę niesfornych pasażerów. Ryanair z zadowoleniem przyjmuje decyzję krakowskiego sądu o nałożeniu na zakłócającego lot pasażera kary 8 miesięcy pozbawienia wolności i nakazu zapłaty odszkodowania w wysokości 4 700 euro za utrudnienie lotu FR3435 z Krakowa do Paryża w dniu 14 października 2024 r.Ryanair stosuje surową politykę zerowej tolerancji dla niewłaściwego zachowania pasażerów i będzie nadal podejmować działania, w tym zakazy podróżowania i grzywny, wspieranie dochodzeń prowadzonych przez lokalne organy ścigania oraz dochodzenie odszkodowań cywilnych w celu zwalczania niewłaściwego zachowania pasażerów na pokładzie naszych samolotów” – powiedziała Alicja Wójcik-Gołębiowska, Head of Comms CEE&Baltics w Ryanair.
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
Costa Cruises stawia na partnerów. Polskie biura podróży wśród nagrodzonych
Costa Cruises zorganizowała dwa wydarzenia skierowane do partnerów i przedstawicieli…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
KLM rozszerza europejską siatkę połączeń. Nowe trasy do Jersey, Santiago de Compostela i Oviedo
KLM zapowiedział uruchomienie trzech nowych połączeń w sezonie letnim 2026. W ofercie…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
GTS Poland uruchamia nowe zimowe połączenie z Warszawy do Monastyru
GTS Poland poszerza ofertę czarterów do Tunezji i od 25 grudnia 2025 roku uruchamia nowe…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2025
Polskie Linie Lotnicze LOT połączą Warszawę z Bangkokiem
Polskie Linie Lotnicze LOT poszerzają swoją siatkę połączeń dalekodystansowych o nową…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty










