Ryanair punktualny w sierpniu na 90 proc.

archiwum Ryanair'a

W sierpniu 90 proc. rejsów wykonywanych przez samoloty Ryanaira’a było punktualne. Taki sam wynik przewoźnik osiagnął w ósmym miesiącu ubiegłego roku. Odnotowano 1,28 reklamacji na 1 000 pasażerów, to z kolei jest wynikiem gorszym o 0,62 punktu procentowego od wyniku zeszłorocznego. O 0,2 punktu procentowego zmalała liczba reklamacji dotyczących bagażu – wyniosła w sierpniu 2015 roku 0,64 na 1 000 pasażerów.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział: “Ryanair przewiózł w sierpniu 11,5 m pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 63.000) w sierpniu wyniosła 90 proc., co potwierdza najwyższy poziom klienta. W ramach programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwac kolejnych udogodnień.”