Ryanair – obsługa klienta będzie jeszcze lepsza
Linia lotnicza Ryanair zaprezentowała swoje plany dotyczące poprawy jakości obsługi klienta, które stanowią podstawę założeń trzeciego roku realizacji programu „Always Getting Better” (AGB). Program zakłada poprawę wszystkich aspektów obsługi klienta, poprzez serwis, innowacje cyfrowe oraz zmiany na pokładach samolotów.
Nowe inicjatywy na trzeci rok programu to:
• Jeszcze niższe ceny biletów (w związku z oszczędnościami, jakie Ryaniar wypracował przy podpisywaniu umów na dostawę paliwa)
• Nowe samoloty wyposażone w fotele Slimline (więcej miejsca na nogi, wieszaki, oświetlenie LED i estetyczna kolorystyka)
• Taryfa Leisure Plus (rezrwacja miejsca, pierszeństwo wejścia na pokład, 20 kg bagaż rejestrowany)
• Ulepszona taryfa Business Plus z bardziej elastycznymi biletami, większą ilością lotnisk z fast-track’ami i automatycznym check-in’em
• Dodatki do podróży dstępne w aplikacji mobilenj: wybór miejsca, fast-track, miejsce parkingowe, transfer
• system płatniczy „jeden szybki ruch” w aplikacji mobilnej
• Funkcja oceniania lotu oraz załogi pokładowej w aplikacji mobilnej, informacje od klientów w czasie rzeczywistym
• Automatyczna odprawa check-in i automatyczne mobilne karty pokładowe dla rezerwacji dokonanych za pośrednictwem My Ryanair
• My Ryanair Klub – dodatkowe rabaty, dostęp do promocji i wyprzedaży z 24-godzinnym wyprzedzeniem
• My Ryanair Top Up – Doładowanie konta przyjaciół bądź rodziny, dodatkowe zniżki i prezenty
• Uproszczone opcje bagażowe – 6 opcji (ze 108)
• Lepsza obsługa cyfrowa – bony podarunkowe
• Dodatkowe informacje o destynacjach na na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej
• Zniżki na bilety na różne wydarzenia oraz w restaureacjach we współpracy z Viator & La Fourchette
• Specjalna strona internetowa dla grup ułatwiająca zarządzanie rezerwacjami
• Ryanair Travel Schools – specjalne biuro podróży dla wycieczek szkolnych oferujące oszczędności i większy wybór
Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer Ryanaira powiedział: „Ciągłe dążenie do poprawy znalzło odzwierciedlenie w rekordowej liczbie pasażerów i współczynniku wypełnienia samolotów w ostatnich 2 latach. Jesteśmy dumni uruchamiając trzeci rok programu „Always Getting Better”. W ciągu dwóch pierwszych lat skupiliśmy się na wyeliminowaniu rozwiązań wskazanych przez naszych klientów jako nielubiane oraz poprawie poziomu obsługi klienta. Trzeci rok obejmował będzie rozwój innowacji, w szczególności poprzez rozwój laboratorium cyfrowego Ryanair Labs. Zmianie natomiast nie ulegną nasze niskie ceny, szeroka siatka połączeń, największa liczba lotów na czas”.
POWIĄZANE WPISY
7 sierpnia 2025
Lipiec kolejnym udanym miesiącem dla Lotniska Zielona Góra-Babimost
W lipcu 2025 roku Lotnisko Zielona Góra-Babimost obsłużyło 10 628 pasażerów. Choć to…
0 Komentarzy1 Minuty
5 sierpnia 2025
Ryanair z rekordową liczbą pasażerów w lipcu 2025
Ryanair odnotował najwyższy miesięczny wynik przewozowy w historii działalności,…
0 Komentarzy1 Minuty
4 sierpnia 2025
Wizz Air uruchamia nowe połączenie z Warszawy do Agadiru
Wizz Air ogłosił uruchomienie nowego połączenia z Lotniska Chopina w Warszawie do Agadiru…
0 Komentarzy1 Minuty
1 sierpnia 2025
Ryanair uruchamia sierpniową ofertę Prime Member
Ryanair zapowiedział kolejną odsłonę swojej oferty skierowanej do członków programu…
0 Komentarzy1 Minuty
1 sierpnia 2025
Wizz Air rozwija działalność w Polsce: nowe kierunki z Krakowa i Katowic
Wizz Air ogłosił dalsze rozszerzenie swojej obecności operacyjnej w Polsce, zwiększając…
0 Komentarzy1 Minuty
12 sierpnia 2025
Nowy system na paryskim lotnisku CDG usprawni przesiadki
Linie lotnicze Air France oraz właściciel lotniska Roissy-Charles de Gaulle (CDG), Groupe…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
PKP Intercity wprowadza apteczki dla zwierząt w Pendolino
PKP Intercity we współpracy z Atelier Wartości, podmiotem ekonomii społecznej z…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
Lotnisko Warszawa-Radom obsłużyło ponad 50 tys. pasażerów w 2025 roku
Od stycznia do lipca 2025 roku Lotnisko Warszawa-Radom obsłużyło ponad 50 tys. pasażerów.…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
Wizz Air wdraża nowoczesne technologie pokładowe
Linia lotnicza Wizz Air wprowadza do swoich samolotów rozwiązania mające na celu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 sierpnia 2025
Lipiec kolejnym udanym miesiącem dla Lotniska Zielona Góra-Babimost
W lipcu 2025 roku Lotnisko Zielona Góra-Babimost obsłużyło 10 628 pasażerów. Choć to…
0 Komentarzy1 Minuty
5 sierpnia 2025
Ryanair z rekordową liczbą pasażerów w lipcu 2025
Ryanair odnotował najwyższy miesięczny wynik przewozowy w historii działalności,…
0 Komentarzy1 Minuty
4 sierpnia 2025
Wizz Air uruchamia nowe połączenie z Warszawy do Agadiru
Wizz Air ogłosił uruchomienie nowego połączenia z Lotniska Chopina w Warszawie do Agadiru…
0 Komentarzy1 Minuty
1 sierpnia 2025
Ryanair uruchamia sierpniową ofertę Prime Member
Ryanair zapowiedział kolejną odsłonę swojej oferty skierowanej do członków programu…
0 Komentarzy1 Minuty
1 sierpnia 2025
Wizz Air rozwija działalność w Polsce: nowe kierunki z Krakowa i Katowic
Wizz Air ogłosił dalsze rozszerzenie swojej obecności operacyjnej w Polsce, zwiększając…
0 Komentarzy1 Minuty
12 sierpnia 2025
Nowy system na paryskim lotnisku CDG usprawni przesiadki
Linie lotnicze Air France oraz właściciel lotniska Roissy-Charles de Gaulle (CDG), Groupe…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
PKP Intercity wprowadza apteczki dla zwierząt w Pendolino
PKP Intercity we współpracy z Atelier Wartości, podmiotem ekonomii społecznej z…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
Lotnisko Warszawa-Radom obsłużyło ponad 50 tys. pasażerów w 2025 roku
Od stycznia do lipca 2025 roku Lotnisko Warszawa-Radom obsłużyło ponad 50 tys. pasażerów.…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
Wizz Air wdraża nowoczesne technologie pokładowe
Linia lotnicza Wizz Air wprowadza do swoich samolotów rozwiązania mające na celu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 sierpnia 2025
Lipiec kolejnym udanym miesiącem dla Lotniska Zielona Góra-Babimost
W lipcu 2025 roku Lotnisko Zielona Góra-Babimost obsłużyło 10 628 pasażerów. Choć to…
0 Komentarzy1 Minuty