Ryanair nawiązuje strategiczne partnerstwo z Atlas

Statystyki Ryanair w listopadzie 2023
fot. Ryanair

Linia lotnicza Ryanair nawiązała strategiczne partnerstwo z firmą Atlas, która jako zatwierdzony agregator OTA będzie oferować bilety przewoźnika w swojej sieci partnerskiej z gwarancją pełnej przejrzystości cen.

W ramach partnerstwa Atlas uzyskał autoryzację na dystrybucję biletów Ryanair za pośrednictwem wybranych partnerów OTA, takich jak Kiwi, TUI, eSky czy Trip.com.

Zgodnie z warunkami partnerstwa, klienci dokonujący rezerwacji poprzez tych partnerów będą mieli bezpośredni dostęp do konta myRyanair. Otrzymają również pełne informacje o rezerwacji i aktualizacje dotyczące lotów, analogicznie jak w przypadku rezerwacji dokonanych bezpośrednio na stronie przewoźnika.

„Cieszymy się, że możemy ogłosić nasze partnerstwo z Atlas jako zatwierdzonym agregatorem OTA. Ta ekscytująca umowa upoważnia Atlas do dystrybucji tanich lotów Ryanair za pośrednictwem sieci partnerów OTA, pod warunkiem, że zachowają oni pełną przejrzystość cen dla konsumentów. Umowa ta gwarantuje również, że klienci, którzy zarezerwują lot Ryanair za pośrednictwem jednego z partnerów OTA firmy Atlas, będą mieli dostęp do swojego konta myRyanair bez konieczności przeprowadzania weryfikacji klienta Ryanair i będą bezpośrednio otrzymywać wszystkie niezbędne aktualizacje dotyczące lotów. Cieszymy się na współpracę z Atlas w nadchodzących miesiącach i latach” – powiedział Dara Brady, Chief Marketing Officer w Ryanair.

„To partnerstwo odzwierciedla naszą wieloletnią wizję: wspieranie bardziej połączonego i przejrzystego ekosystemu podróży, z najnowocześniejszą technologią umożliwiającą liniom lotniczym i sprzedawcom podróży oferowanie doskonałych wrażeń podróżnym na całym świecie. Jesteśmy zaszczyceni, że Ryanair docenił nasze odpowiedzialne podejście do dystrybucji, doskonałość technologiczną i zaangażowanie w wysokiej jakości usługi. Zaufanie, jakim obdarzyli Atlas, potwierdza, że jakość i innowacyjność są podstawą wszystkiego, co robimy” – dodał Clive Ashmore Butler, Chief Customer Officer w Atlas.