Ryanair – 94 proc. pasażerów zadowolonych z obsługi

Według statystyk oceny lotu “Rate My Flight”, 94 proc. pasażerów jest zadowolonych z podróży Ryanairem.
Ponad 17 000 klientów skorzystało w październiku (wzrost o 7 tys. w porównaniu z wrześniem) z możliwości oceny lotu “Rate My Flight” w aplikacji mobilnej Ryanair, wystawiając oceny za ogólne wrażenie, wejście na pokład samolotu, uprzejmość załogi pokładowej, serwis na pokładzie oraz wybór posiłków i napojów. Oceny dokonano w 5-cio stopniowej skali od 1 do 5, gdzie 1 oznaczało najniższy wskaźnik zadowolenia, a 5 najwyższy. Średnio 94 proc. respondentów oceniło ogólne wrażenie jako “bardzo dobre, dobre oraz satysfakcjonujące”. Podobne wyniki odnotowano w kategoriach: wejście na pokład (87 proc.), ocena załogi (95 proc.), serwis na pokładzie (93 proc.) oraz wybór posiłków i napojów (80 proc.). Funkcja oceny lotu “Rate My Flight” dostępna jest w 7 wersjach językowych tj. angielska, francuska, hiszpańska, holenderska, niemiecka, polska oraz włoska. Aplikację można pobrać za pomocą iTunes lub Google Play stores.
Robin Kiely z Ryanaira powiedział: “Funkcja oceny lotu “Rate My Flight” jest naszą ostatnią inicjatywą technologiczną w ramach 3. roku realizacji programu “Always Getting Better”. Funkcja ta pozwala naszym pasażerom oceniać różne aspekty lotu za pomoca aplikacji Ryanair na bieżąco, zaraz po wylądowaniu. Z niecierpliwością czekamy na dalsze oceny i opinie od naszych klientów. Chcemy stale podnosić poziom obsługi klienta i jednocześnie cieszymy się, że 94 proc. z ponad 17 000 respondentów wyraziło zadowolenie z podróży Ryanairem. Wszyscy pasażerowie, którzy chcą nas oceniać proszeni są o pobranie aplikacji Ryanaira, zezwolenie na otrzymywanie notyfikacji, a zaraz po wylądowaniu otrzymają kwestionariusz badania.”
POWIĄZANE WPISY
7 listopada 2025
Ryanair proponuje słoneczne kierunki na długi listopadowy weekend
Ryanair przygotował ofertę dla podróżnych planujących długi listopadowy weekend. Linia…
0 Komentarzy2 Minuty
7 listopada 2025
Ryanair przechodzi na cyfrowe karty pokładowe od 12 listopada
Ryanair poinformował, że od 12 listopada, wprowadza obowiązkowe cyfrowe karty pokładowe.…
0 Komentarzy1 Minuty
6 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły połączenie z Warszawy do Marrakeszu
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły bezpośrednie połączenie z Warszawy do Marrakeszu.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 listopada 2025
PLL LOT prezentują zimową siatkę połączeń 2025/2026
Polskie Linie Lotnicze LOT zaprezentowały zimową siatkę połączeń na sezon 2025/2026. W…
0 Komentarzy2 Minuty
5 listopada 2025
ETI i Enter Air łączą siły. Pierwszy lot z Katowic do Hurghady już w listopadzie
Z początkiem sezonu zimowego ETI dołącza do grona partnerów Enter Air, oferując regularne…
0 Komentarzy1 Minuty
5 listopada 2025
Katowice Airport z nowym połączeniem czarterowym do Jordanii
Z Katowice Airport wystartował pierwszy lot czarterowy do jordańskiej Akaby, inaugurując…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2025
Finnair zwiększa liczbę lotów do Tajlandii w sezonie zimowym 2026
Linie lotnicze Finnair ogłosiły rekordową siatkę połączeń do Tajlandii w sezonie zimowym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 listopada 2025
Ryanair z rekordowym półroczem: 2,54 mld euro zysku i 119 mln pasażerów
Linia lotnicza Ryanair poinformowała o wynikach finansowych za pierwsze półrocze roku…
0 Komentarzy3 Minuty
4 listopada 2025
Air France i KLM prezentują zimowy rozkład lotów 2025/2026
Grupa Air France-KLM ogłosiła zimowy rozkład lotów na sezon 2025/2026, obowiązujący od 26…
0 Komentarzy2 Minuty










