Rozszerzona wersja aplikacji Travelport Smartpoint już udostępniona
Firma Travelport wprowadziła nową wersję Travelport Smartpoint – aplikacji dla biur podróży. Wprowadzenie najnowszej wersji tej aplikacji, wraz z szeregiem nowych funkcji ułatwiających dokonywanie rezerwacji jest jednocześnie ogólnoświatową premierą zaawansowanego modułu Rich Content and Branding. Nowa wersja zostanie zaprezentowana biurom podróży na całym świecie w ciągu najbliższych kilku tygodni.
Aplikacja Travelport Smartpoint została wprowadzona na rynek z myślą o umożliwieniu biurom podróży przekształcenia sposobu w jaki sprzedają produkty oraz usługi turystyczne swoim klientom. Aplikacja umożliwiła konsultantom sprzedaż szerszej oferty biletów lotniczych, usług hotelowych i wynajmu samochodów, jak również skrócenie czasu przeznaczanego na szkolenia, zwiększenie produktywności, znalezienie nowych źródeł przychodów i zapewnienie lepszej obsługi klienta.
Dzięki integracji przełomowego rozwiązania Rich Content and Branding dla linii lotniczych nowa wersja aplikacji zwiększa możliwości sprzedaży produktów dodatkowych oraz powiązanych, aby zmaksymalizować zyski z jednej transakcji. To zapewnia biurom podróży dostęp do szczegółowych informacji na temat ofert linii lotniczych, również w przystępnej formie graficznej. Treści w rozwiązaniu Rich Content and Branding są wyświetlane w taki sam sposób jak w serwisach internetowych poszczególnych przewoźników, co ułatwia porównywanie ofert oraz sprzedaż produktów i usług.
Najnowsza wersja aplikacji nadal pozwala na korzystanie z funkcji wirtualnych numerów rachunków (ang. virtual account number — VAN), co zapewnia biurom podróży bezpieczne i w pełni zintegrowane dokonywanie płatności, dostępne bezpośrednio w aplikacji Travelport Smartpoint. Dostawcą tego rozwiązania jest firma eNett, w której Travelport posiada większościowy udział.
Jason Clarke, dyrektor zarządzający ds. globalnej sprzedaży w firmie Travelport, powiedział: „Poświęciliśmy sporo czasu na wysłuchanie opinii naszych klientów, którzy wskazywali między innymi na niezaspokojone potrzeby w zakresie rezerwacji podróży, miejsc hotelowych i samochodów oraz płatności za nie. Najnowsza wersja Smartpoint to naprawdę przełomowe rozwiązanie zapewniające zaawansowane możliwości sprzedaży usług lotniczych. W połączeniu z innymi udoskonalonymi funkcjami najnowsza wersja aplikacji ułatwia rezerwowanie podróży oraz zwiększa wydajność i zyski biur podróży. Otrzymujemy niezwykle cenne uwagi dotyczące technologii Smartpoint zarówno od biur podróży, jak i linii lotniczych, co pomaga nam w udoskonalaniu naszej oferty. Wpisuje się to w nasze zaangażowanie na rzecz dostarczania klientom na całym świecie najlepszych treści i narzędzi turystycznych”.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2023
Fly.pl: listopad lepszy o 30 proc. niż rok temu
Listopad to tradycyjnie okres spowolnienia, firma odnotowała wzrost o 30 proc. w…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2023
Biura podróży – kolejny tydzień ze spadkiem cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
1 grudnia 2023
Sieć Fostertravel.pl podsumowała rok 2023
Piętnaście salonów franczyzowych więcej niż w roku ubiegłym, wzrost obrotu o 128 proc. –…
0 Komentarzy3 Minuty
1 grudnia 2023
Exim Tours: 30 lat na rynku, wzrost sprzedaży i nagrody dla najlepszych agentów
W ostatnią sobotę, 25 listopada, kolejny rok z rzędu, odbyła się Gala Exim Tours. Podczas…
0 Komentarzy5 Minuty
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
24 listopada 2023
Wycieczki szkolne, wyjazdy z klubem sportowym czy kolonie to imprezy turystyczne. PIT edukuje o turystyce młodzieżowej
Konferencja poświęcona bezpiecznemu wypoczynkowi dzieci i młodzieży, zorganizowana przez…
0 Komentarzy6 Minuty
20 listopada 2023
Traveldata: ceny wyjazdów letnich w idą dół. Najbardziej tanieją Wyspy Kanaryjskie, Egipt i Turcja
W minionym tygodniu ceny wycieczek z wylotami w dniach 5 - 11 sierpnia 2024 spadły w…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2023
Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca…
0 Komentarzy2 Minuty