Rowerowa promocja lata w Austrii

Setki rowerów miejskich obrandowanych przez austria.info, „przystanki austriackie” w Warszawie – Austria zaczęła promocję wypoczynku letniego.
Pięćset rowerów w Warszawie już ma na tylnym kole brandy z reklamą Austrii. Ponadto w stolicy pojawiły się „przystanki austriackie“ – wiaty z zieloną trawą, gdzie możan przystanąć, usiąść na murwaie i posłuchac kró™kich refleksji o lecie w Austrii i obejrzeć zdjęcia. W obrębie przystanków działa WiFi.
Gabriele Lenger, szefowa warszawskiego biur austria.info powiedziała: „Kiedy w 2012 roku zrobiliśmy w Polsce ankietę, z czym kojarzy się Austria, zdecydowana większość Polaków odpowiadała: Alpy, zima, narty. Turyści z Polski kojarzyli nas głownie z wypoczynkiem zimowy. Od 2012 roku rozpoczęliśmy intensywne prace nad tym, by przekonać Polaków do wypoczynku letniego w Austrii. Przyznam, że trudno było przekonać regiony, które tradycyjnie reklamowały się w Polsce przez imą, żeby wydały pieniądze również na promocję sezonu letniego. Ale powoli się to udawało zmienić. Jeszcze w 2009 roku aż 80 proc. Polaków odwiedzających Austrię, robiło to zima. W roku 2014 – 68 proc. Nasze kierownictwo negocjuje co roku z ministerstem gospodarki sumy przeznaczone na promocję Austrii. Co roku jest to podobna suma – ok. 50 mln euro, ale co pewien czas udaje nam się otrzymać dodatkowy fundusz. W ubiegłym roku otrzymaliśmy dodatkowe 4 mln euro na promocję letnią Austrii w tym roku. Większość środków zostało skierowane na rynek azjatycki (głównie Chiny) a część na Turcję, Wielką Brytanię, Włochy i Polskę.
W Polsce koncentrujemy się, żeby pokazac Austrię, jako cel wyjazdów letnich. Akcja promocji rowerowej (obrandowanie i przystanki austriackie) rozpoczeta w Warszawie, bedzie w przyszłym miesiącu konynuowana w Poznaniu. W maju i czerwcu w telewizji polskiej wyświetlane będa filmy reklamowe. Chcemy pokazać, że w Austrii mamy wszystko, co Poalcy lubią – możliwości aktywnego wypoczynku w górach i nad jeziorami oraz zwiedzania pięknych miast.“
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
World Travel Awards wyróżnia Portugalię jako najlepszy kierunek w Europie
Podczas 32. gali World Travel Awards 2025 w Forte Village Resort na Sardynii Portugalię…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Raport Registradores de España: Polacy wciąż aktywni na rynku nieruchomości w Hiszpanii
Hiszpania pozostaje atrakcyjnym kierunkiem dla zagranicznych inwestorów, w tym Polaków. W…
0 Komentarzy2 Minuty










