Rekordowy rok w sieci Hilton Worldwide
Sieć Hilton Worldwide poinformowała o osiągnięciu kolejnego, historycznego sukcesu – wraz z otwarciem hotelu Hilton N’Djamena w Czadzie, firma działa już w 100 krajach i terytoriach na całym świecie. Sieć posiada największy portfel projektów będących w trakcie realizacji – w samym 2015 roku otwierany był średnio jeden hotel dziennie.
Przez cały 2015 rok strategicznym celem spółki był organiczny wzrost, który realizowano dzięki sile 12 wiodących marek hoteli, znajdujących się w portfolio firmy. Hilton Worldwide jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hotelową na świecie. W podsumowaniu 2015 roku, firma wskazuje osiągnięcia takie jak:
Podpisanie umów dotyczących realizacji nowych hoteli, w których znajdzie się w sumie ponad 100 000 pokoi. Obecnie w portfelu firmy jest 275 000 pokoi na całym świecie, z czego połowa w różnych stadiach przygotowania. O skali rozwoju sieci świadczy również fakt, że pokoje będące w przygotowaniu, stanowią prawie 20 proc.ogólnej liczby pokoi będących w budowie na całym świecie.
· – Do portfolio firmy dołączyło ponad 50 000 pokoi w kwocie brutto i ponad 43 000 pokoi w kwocie netto, co stanowi 6,6 proc. wzrost w segmencie obiektów zarządzanych i franczyzowych.
· – 14 500 pokoi dołączyło do portfolio sieci w wyniku przejęcia hoteli od innych sieci i niezależnych operatorów. Pozyskane w ten sposób nieruchomości, reprezentują prawie 30% wszystkich otwarć, które miały miejsce w 2015 roku.
Ostatni rok był dla sieci wyjątkowy również z innych powodów. Stworzono ponad 20 000 nowych miejsc pracy było to możliwe dzięki rozwojowi obiektów zarządzanych przez Hilton Worldwide, jak i tych działających na zasadach franczyzy. Ponad 140 milionów podróżnych, zdecydowało się skorzystać z usług ponad 4 600 hoteli będących własnością sieci, przez nią zarządzanych i działających na zasadach franczyzy.
Od 2007 roku, sieć Hilton Worldwide odnotowała ponad 50 proc. wzrost i z sukcesem wprowadziła trzy nowe marki hotelowe. Łączna liczba pokoi, działających pod szyldami wspomnianych marek, lub będących w różnych stadiach przygotowania sięga 60 000. Rozbudowa portfolio marek będzie wciąż kontynuowana w 2016 roku – sieć zapowiada kolejną markę średniego segmentu, która przyczyni się do dalszego rozwoju oferty.
Christopher J. Nassetta, prezes i dyrektor generalny Hilton Worldwide, powiedział: „Kolejny kamień milowy i fakt, że jesteśmy obecni aż w 100 krajach, jest świadectwem siły naszych poszczególnych marek hotelowych. Hilton Worldwide jest najszybciej rozwijającą się siecią hotelarską na świecie, a także firmą, która może poszczycić się największą liczbą pokoi będących w przygotowaniu. Dokładamy wszelkich starań, żeby nasi właściciele mogli cieszyć się jak najlepszymi stopami zwrotu, żeby nasi goście mogli korzystać z atrakcyjnej oferty dostosowanej do ich potrzeb, i by członkowie naszego zespołu cieszyli się ze wspaniałego miejsca pracy”.
POWIĄZANE WPISY
21 lipca 2025
Arche stawia na eventy. 5 tysięcy wydarzeń i 200 mln zł wpływów
Arche SA zwiększa swoją obecność w sektorze spotkań i wydarzeń (MICE), obsługując tysiące…
0 Komentarzy7 Minuty
16 lipca 2025
IGHP: czerwiec bardzo udany dla hotelarzy – wysoka frekwencja i wzrosty cen
Czerwiec był dla branży hotelarskiej miesiącem udanym, zarówno pod względem obłożenia,…
0 Komentarzy5 Minuty
14 lipca 2025
Mövenpick Grand Hotel Wrocław zachwyca po rewitalizacji
Po latach rewitalizacji zabytkowy hotel przy wrocławskim Dworcu Głównym wznowił…
0 Komentarzy4 Minuty
9 lipca 2025
Delegacja z dziećmi? Coraz częstszy scenariusz pracujących rodziców
Z najnowszego badania przeprowadzonego przez agencję SW Research na zlecenie Leonardo…
0 Komentarzy3 Minuty
8 lipca 2025
Otwarto nowy hotel w centrum Krakowa: TRIBE Krakow Old Town
Ogłoszono otwarcie hotelu TRIBE Krakow Old Town przy ul. Worcella, w bezpośrednim…
0 Komentarzy3 Minuty
11 sierpnia 2025
Hotelarze odpowiadają na ataki w sprawie KPO
Branża turystyczna, która w czasie pandemii (a potem wojny za naszą wschodnią granicą)…
0 Komentarzy3 Minuty
11 sierpnia 2025
Mercure otwiera nowy hotel w Alba Iulia w Rumunii
Mercure otwiera pierwszy w Alba Iulia obiekt działający w ramach międzynarodowej sieci.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 sierpnia 2025
Accor wprowadza markę MGallery do Albanii
Albania zyskuje na znaczeniu jako kierunek podróży, w tym również w segmencie luksusowym.…
0 Komentarzy4 Minuty
31 lipca 2025
B&B HOTELS modernizuje obiekty w Bytomiu i Piotrkowie Trybunalskim
B&B HOTELS zmodernizowało recepcje i lobby w hotelach w Bytomiu i Piotrkowie…
0 Komentarzy2 Minuty
21 lipca 2025
Arche stawia na eventy. 5 tysięcy wydarzeń i 200 mln zł wpływów
Arche SA zwiększa swoją obecność w sektorze spotkań i wydarzeń (MICE), obsługując tysiące…
0 Komentarzy7 Minuty
16 lipca 2025
IGHP: czerwiec bardzo udany dla hotelarzy – wysoka frekwencja i wzrosty cen
Czerwiec był dla branży hotelarskiej miesiącem udanym, zarówno pod względem obłożenia,…
0 Komentarzy5 Minuty
14 lipca 2025
Mövenpick Grand Hotel Wrocław zachwyca po rewitalizacji
Po latach rewitalizacji zabytkowy hotel przy wrocławskim Dworcu Głównym wznowił…
0 Komentarzy4 Minuty
9 lipca 2025
Delegacja z dziećmi? Coraz częstszy scenariusz pracujących rodziców
Z najnowszego badania przeprowadzonego przez agencję SW Research na zlecenie Leonardo…
0 Komentarzy3 Minuty
8 lipca 2025
Otwarto nowy hotel w centrum Krakowa: TRIBE Krakow Old Town
Ogłoszono otwarcie hotelu TRIBE Krakow Old Town przy ul. Worcella, w bezpośrednim…
0 Komentarzy3 Minuty
11 sierpnia 2025
Hotelarze odpowiadają na ataki w sprawie KPO
Branża turystyczna, która w czasie pandemii (a potem wojny za naszą wschodnią granicą)…
0 Komentarzy3 Minuty
11 sierpnia 2025
Mercure otwiera nowy hotel w Alba Iulia w Rumunii
Mercure otwiera pierwszy w Alba Iulia obiekt działający w ramach międzynarodowej sieci.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 sierpnia 2025
Accor wprowadza markę MGallery do Albanii
Albania zyskuje na znaczeniu jako kierunek podróży, w tym również w segmencie luksusowym.…
0 Komentarzy4 Minuty
31 lipca 2025
B&B HOTELS modernizuje obiekty w Bytomiu i Piotrkowie Trybunalskim
B&B HOTELS zmodernizowało recepcje i lobby w hotelach w Bytomiu i Piotrkowie…
0 Komentarzy2 Minuty
21 lipca 2025
Arche stawia na eventy. 5 tysięcy wydarzeń i 200 mln zł wpływów
Arche SA zwiększa swoją obecność w sektorze spotkań i wydarzeń (MICE), obsługując tysiące…
0 Komentarzy7 Minuty