Rekordowa konferencja franczyzobiorców Wakacje.pl – ponad 300 osób na wyspie Kos

fot. materiały prasowe

Konferencja franczyzowa jest stałym elementem kalendarza wydarzeń Wakacje.pl.

„Doroczna konferencja sieci to nie tylko tradycja, to przede wszystkim moment, by spotkać się na żywo, porozmawiać o sukcesach i wyzwaniach. Rynek ewoluuje, ale jedno pozostaje niezmienne – klienci, mimo coraz większego doświadczenia w podróżowaniu, nadal chętnie korzystają z usług biur stacjonarnych, a to podstawa do dalszego rozwoju tego kanału dystrybucji” – powiedziała Wioletta Zarzycka, dyrektorka sprzedaży i rozwoju sieci stacjonarnej w Wakacje.pl.

Organizacja wydarzenia obejmowała zaangażowanie kilku działów wewnętrznych spółki, w tym departamentu produktu, marketingu, HR oraz administracji.

„Przygotowania trwają co najmniej kilka tygodni i nie inaczej było w tym roku. Choć podstawą programu są konferencja i gala połączona z wręczaniem nagród, zawsze staramy się maksymalnie uatrakcyjnić pobyt, by tych kilka wspólnych dni przyniosło korzyść biznesową, ale było też czasem odpoczynku, zabawy i integracji” – zaznaczyła Grażyna Mulawa, head of trade marketing w Wakacje.pl.

W trakcie wydarzenia uczestnicy mogli wziąć udział w szkoleniach prowadzonych przez firmowych ekspertów, spotkaniach stolikowych z przedstawicielami centrali oraz wystąpieniu motywacyjnym. Dodatkowym elementem programu była wycieczka fakultatywna po mieście Kos oraz aktywności teambuildingowe. Uroczystą galę poprowadziła Dorota Gardias, a część artystyczną uświetnił koncert Danzela oraz występ DJ’a Wiśni.

Wakacje.pl podkreślają, że wysoka jakość obsługi klienta pozostaje jednym z fundamentów działalności franczyzowej.

„Wakacyjni doradcy doskonale potrafią dobrać ofertę do potrzeb klientów. Dzięki doświadczeniu zdobywanemu w czasie wyjazdów służbowych i prywatnych, ale też dobremu zwyczajowi rozmowy z klientem po powrocie, mogą spojrzeć na każdą ofertę oczami wielu osób. To pozwala lepiej zrozumieć jej zalety i jeszcze precyzyjniej dobrać propozycję do potrzeb klienta” – wyjaśniła Agnieszka Jaroszewicz, total experience managerka w Wakacje.pl.

Firma podkreśla również znaczenie wielokanałowego podejścia do obsługi klienta.

„Siłą naszej sieci jest profesjonalizm doradców, ale też rozpoznawalna marka, która budzi zaufanie. Dołączenie do nas i korzystanie z naszego know-how to ogromna szansa na rozwój i udział w turystycznej transformacji, z jaką mamy teraz do czynienia” – podkreślił Jacek Sosnowski, dyrektor wsparcia sieci w Wakacje.pl.

Obecnie sieć franczyzowa Wakacje.pl obejmuje ponad 330 salonów we wszystkich regionach Polski. Spółka zapowiada kontynuację rozwoju i otwarcia kolejnych placówek w najbliższych miesiącach.