Rejsclub.pl – wzrost sprzedaży o 27 proc.
Rejsclub.pl podsumował właśnie sprzedaż za 2015 rok. W drugim półroczu minionego roku wzrost sprzedaży wyniósł aż 27 proc. Na te wyniki sprzedaży ma wpływ nie tylko rosnące zainteresowanie klientów rejsami wycieczkowymi, ale również poczynione w ubiegłym roku zmiany w strukturze firmy, rozwój działu incentive, poszerzenie oferty o nowe produkty (m.in. rejsy rzeczne, żaglowe, pakiety dynamiczne), liczne warsztaty i zwiedzania statków wycieczkowych organizowane dla agentów, inwestycje w system rezerwacyjny oraz marketing.
W styczniu Rejsclub.pl dodatkowo poczynił ukłon w stronę agentów i podniósł im prowizje za sprzedaż na 2016 rok. Było to możliwe dzięki dobrym wynikom w 2015 roku i uzyskaniu lepszych warunków współpracy z częścią armatorów.
Anna Birna, dyrektor sprzedaży w Rejscliub.pl, podkreśliła: “W pierwszych tygodniach bieżącego roku obserwujemy rosnące zainteresowanie klientów rejsami wycieczkowymi, gdyż jest to jedna z bezpieczniejszych wakacyjnych propozycji. Statki wycieczkowe są nowoczesne, tworzone z myślą o bezpieczeństwie i komforcie pasażerów. Załoga jest profesjonalna i specjalnie przeszkolona. Armatorzy dokładają wszelkich starań, aby pasażerowie mogli beztrosko cieszyć się podróżowaniem po świecie. Wszystkie osoby wchodzące na statek są rejestrowane i poddawane szczegółowym kontrolom bezpieczeństwa. Bagaż jest prześwietlany jak na lotniskach. Pierwszego dnia rejsu wszyscy goście muszą przejść obowiązkowe szkolenie bezpieczeństwa, tzw. alarm próbny. Tak jak wszędzie w ostatnich latach procedury na statkach zostały mocno zaostrzone. To samo dotyczy tras, kiedyś wyznaczano je pod kątem atrakcji turystycznych, dzisiaj ogromny wpływ na nie mają działania terrorystów. Jeśli w danym kraju coś niedobrego się wydarzy, trasa natychmiast jest zmieniana a potencjalnie niebezpieczny port zastępowany innym. I tak w ubiegłym roku z rozkładów rejsowych zniknął Tunis czy Alexandria, w tym roku już niewiele statków zawija do Hajfy i co rusz kolejny armator rezygnuje ze Stambułu. Portów na świecie jest mnóstwo, więc to żaden problem zastąpić jedno ciekawe miejsce jeszcze ciekawszym. Nic więc dziwnego, że klienci nie boją się tej formy spędzania urlopu i coraz więcej z nich wybiera na swój urlop właśnie rejs statkiem wycieczkowym. Tym bardziej, że rejsy są coraz tańsze, więc mają dużą szansę stać się hitem tegorocznych wakacji. “
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty