Rego-Bis organizuje wyjazdy active

Katowickie biuro podróży Rego-Bis ma od niedawna w swojej ofercie wyjazdy aktywne. Wycieczki skierowane są do osób ceniących sobie aktywny wypoczynek, lubiących zwiedzanie i nastawionych na poznanie lokalnej kultury. Do wyboru są programy z transportem samolotem oraz autokarem.
Krajem, który świetnie pasuje do tego typu wyjazdów jest Macedonia Północna. Z Rego-Bis można wybrać się samolotem na hiking w macedońskich górach. Oprócz wędrówek będzie również czas na wspólne gotowanie z miejscowymi, pływanie łódką, czy zwiedzanie Ochrydy. Program dopasowanych jest także do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z górami.
Drugą opcją jest wycieczka „Odkryj Piękno Macedonii Północnej’, nastawiona na malownicze krajobrazy oraz macedońskie tradycje. Z atrakcji wymienić można nocleg w winnicy, pokaz pszczelarstwa i wypieku chleba, a także grillowania w lokalnym gospodarstwie.
Osoby, które wolą transport autokarem będą mogły pojechać do Chorwacji. Tutaj biuro także stawia na aktywny wypoczynek. Do wyboru jest kilka sezonowych wyjazdów – na zbiór lawendy, zbiór trufli oraz zbiór mandarynek, oraz zwiedzanie Dalmacji.
Nowością jest wycieczka „Słoweńskie Cuda” – ten kraj po raz pierwszy pojawił się w ofercie biura.
Każda z opcji ma bogaty program zwiedzania, zawsze z polskojęzycznym przewodnikiem.
Jak mówi przedstawiciel Rego-Bis „W tych trudnych czasach warto zadbać o dobrą formę, wiele osób stawia na bardziej aktywny wypoczynek i nie zawsze wakacje chce spędzić wypoczywając na plaży. Jestem pewna, że te osoby odnajdą coś dla siebie w ofercie Rego Active”
POWIĄZANE WPISY
7 lipca 2025
Compensa: Polacy coraz częściej planują urlop poza latem
Rozpoczęły się letnie wakacje. Choć tradycyjnie kojarzą się z urlopem, rośnie liczba…
0 Komentarzy4 Minuty
7 lipca 2025
Wizz Air wspiera szkolenie astronautów z Polski i Węgier
Linia lotnicza Wizz Air uczestniczyła w przygotowaniach astronautów z Polski i Węgier do…
0 Komentarzy1 Minuty
7 lipca 2025
Wizz Air wprowadza nowy slogan marki – „Let’s WIZZ”
Wizz Air ogłosił wprowadzenie nowego sloganu marki – „Let’s WIZZ”. Zmiana stanowi element…
0 Komentarzy1 Minuty
4 lipca 2025
PPL podsumowują 2024 rok: blisko 1,7 mld zł przychodu
Polskie Porty Lotnicze (PPL) zakończyły 2024 rok z przychodami na poziomie 1,626 mld zł,…
0 Komentarzy2 Minuty
4 lipca 2025
Honor i eSky uruchamiają kampanię z myślą o cyfrowym pokoleniu
Honor i eSky rozpoczęły wspólną kampanię skierowaną do pokolenia Z, odpowiadając na…
0 Komentarzy3 Minuty
4 lipca 2025
Future Mind x AirHelp: nowa aplikacja wspierająca pasażerów linii lotniczych
AirHelp we współpracy z polską firmą technologiczną Future Mind, opracował nową mobilną…
0 Komentarzy3 Minuty
4 lipca 2025
Wakacje.pl organizatorem wyjazdu strategicznego do Egiptu
Blisko 80 menedżerów marek turystycznych wzięło udział w wyjazdowej sesji strategicznej…
0 Komentarzy2 Minuty
3 lipca 2025
Costa odkrywa morze na nowo: zintegrowane doświadczenia Sea & Land na lato 2025
Z okazji lata 2025 roku Costa Cruises prezentuje odnowione portfolio doświadczeń „Sea…
0 Komentarzy5 Minuty
3 lipca 2025
Emilia-Romania – 9000 km rowerowych możliwości dla turystyki
Emilia-Romania to włoski region, który pokochali rowerzyści z całego świata. Dzięki nowym…
0 Komentarzy7 Minuty