Rainbow Tours popularny wśród posiadaczy smartfonów

W czerwcu aż 15 proc. wszystkich użytkowników, którzy weszli na stronę www.rainbowtours.pl , stanowili użytkownicy smartfonów korzystających z mobilnej wersji m.rainbowtours.pl. Przygotowana przez touroperatora wersja na telefony komórkowe posiada pełną funkcjonalność jeśli chodzi o wyszukiwanie ofert, zawiera zdjęcia, pełne opisy, opinie klientów, a także aktualne ceny. Użytkownik może także zapisać interesujące go oferty w schowku i wysłać je na swój adres mailowy czy wysłać prośbę do Call Center o kontakt w sprawie konkretnej oferty.
Michał Jaworski, dyrektor e-commerce w Rainbow Tours, pwiedział: „W chwili obecnej smartfony posiada zdecydowana większość użytkowników telefonów komórkowych, a internet stał się tani i bardzo powszechny. Wyniki wielu badań wskazują, że internauci bardzo często używają komórek właśnie na etapie planowania zakupów i wyszukiwania oferty, a zakupu dokonują zazwyczaj na komputerze. Korzystanie z wersji desktopowej strony na telefonach komórkowych było niezwykle trudne, dlatego stworzyliśmy dużo wygodniejszą w obsłudze wersję mobilną.”
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty











Super, zwłaszcza, że prawie zaprzestałem z korzystania z komputera. Trochę mi tego wcześniej brakowało. Uważam, że to świetny krok w stronę klienta ze strony biura.
Dokładnie tak jest. Zawsze przeglądam rzeczy i oferty na telefonie w środkach transportu i w kolejkach, a ostatecznie kupuję na komputerze. Słuszna decyzja biura.
Nie wiedziałem, ale nie omieszkam skorzystać. Zawsze to większa wygoda, zwłaszcza dla mobilnych.
Świat idzie do przodu, bardzo dobrze ze strony Rainbow. Też w zasadzie poza pracą przestałam korzystać z komputera. Będę korzystać z apki, to pewne.
Bardzo wygodne rozwiązanie. Teraz coraz rzadziej siada się do komputera, można wszystko sprawdzić w drodze do pracy lub w podróży.
Też często korzystam ze smartfona, a bywa tak, że poza pracą w ogóle nie odpalam komputera. Dla mnie to dobrze.
Dobrze wiedzieć, jeszcze nie sprawdzałam tej opcji, a wiadomo, jak większość ludzi odchodzę od komputera na rzecz wygodnego smartfona.
Sama mam smartfona od niedawna więc dopiero co się wdrażam, ale z mobilnej stronki korzystałam i przyznaję że przyjemnie się używa.
Ostatnio Rainbow poczyniło dość sporo kroków na przód, zarówno jesli chodzi o stronę internetową, jak i o ofertę.
Korzystam często, bardzo wygodna opcja.
Podoba mi się wersja na telefon, mimo, że często aplikacje są mniej czytelne i intuicyjne dla osób, które dopiero zaczęły przygodę ze smartfonami, z mobilną stroną Rainbow nie miałam problemu.
Dobrze że powstała ta aplikacja, od jakiegoś czasu prawie nie włączam komputera, a korzystanie z wersji na komputer z telefonu byłoby męczące.
Bardzo fajna i łatwa w obsłudze wersja mobilna, co się niestety jeszcze rzadko zdarza, niewiele firm potrafi zrobić dobrą stronę mobilną. Rainbow to się udało.
To biuro, w przeciwieństwie do wielu, w zasadzie do większości firm z branży i spoza, inwestuje w nowe technologie i dopasowanie do nowoczesnych potrzeb.