Rainbow – ruszyła przedsprzedaż pełnej oferty wczasów na Lato 2020
W rozpoczynającej się przedsprzedaży, która będzie trwała do 14. listopada Rainbow proponuje szereg korzyści. „100% Pewności Najniższej Ceny” to sprawdzona już usługa, dzięki której klienci mają pewność, że w przedsprzedaży kupują najtaniej. Jeśli w okresie od momentu zakupu imprezy, aż do jednego dnia roboczego przed jej rozpoczęciem cena spadnie, Rainbow zwróci różnicę.
Dla rodzin z dziećmi touroperator przygotował zniżki dla każdego dziecka w wysokości nawet do 700 zł. Z kolei ci, którzy poszukują lepszego standardu zakwaterowania, otrzymają do 1000 zł zniżki za pokój w hotelach premium, a tych w ofercie touroperatora jest znacznie więcej niż w ubiegłym sezonie.
Milena Wysokińska, dyrektor marketingu Rainbow, powiedziała: „Przygotowując ofertę na Lato 2020 wsłuchaliśmy się wyjątkowo mocno w potrzeby naszych Klientów. Rozmawialiśmy z nimi w momencie zakupu wczasów, w trakcie samych wyjazdów, a także podczas badań konsumenckich. Zainspirowani tymi rozmowami poszerzyliśmy naszą ofertę o ponad 50 hoteli klasy premium. Polacy chcą bowiem spędzać wakacje w coraz lepszych obiektach, zwracają uwagę na piękne położenie i doceniają wyjątkowo wysoki standard obsługi. Również dla wyjeżdżających z dziećmi komfort odgrywa istotną rolę, dlatego na Lato 2020 mamy więcej niż wcześniej hoteli z pokojami rodzinnymi.”
Biuro Rainbow, wprowadziło specjalne zniżki za lojalność. Tylko w przedsprzedaży można zyskać z tego tytułu aż 600 zł.
Przedsprzedaż, to również dodatkowe benefity. W specjalnym Pakiecie Premium można wybrać swoje ulubione miejsce w samolocie i lepsze ubezpieczenie za połowę ceny. Ponadto wszyscy klienci otrzymują gratis możliwość bezpłatnej zmiany rezerwacji oraz mogą nabyć ubezpieczenie od rezygnacji TU Europa za symboliczne 15 zł od osoby.
POWIĄZANE WPISY
21 marca 2025
Odwiedź Francję po igrzyskach
Przedstawiciele atrakcji turystycznych z Francji zaprezentowali się na warsztatach dla…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2025
Zima w tropikach? Itaka startuje ze sprzedażą sezonu 25/26
Itaka rozpoczyna promocyjną sprzedaż sezonu zima 25/26. Touroperator stawia na egzotykę,…
0 Komentarzy15 Minuty
19 marca 2025
Morza marzeń. Rejsy z Itaką
Z roku na rok dynamicznie rośnie popularność rejsów wycieczkowych. Rejsy stają się stylem…
0 Komentarzy9 Minuty
18 marca 2025
Wielkanoc tańszą alternatywą dla majówki 2025
W tym roku długi majowy weekend wypada wyjątkowo blisko świąt Wielkanocnych. Oba terminy…
0 Komentarzy7 Minuty
18 marca 2025
31 tys. Polaków odwiedziło Maltę w styczniu
Malta od dłuższego czasu cieszyła się popularnością wśród polskich turystów, jednak w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
17 marca 2025
Biura podróży – ceny imprez turystycznych zaczynają spadać
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 marca 2025
Śląskie powołuje Klub Ambasadora Kongresów
Utworzenie drugiego w Polsce regionalnego Klubu Ambasadora Kongresów polskich jest szansą…
0 Komentarzy4 Minuty
10 marca 2025
Rainbow z nową kampanią „Będzie co wspominać”
Marka Rainbow prezentuje swoją najnowszą kampanię reklamową „Będzie co wspominać”, której…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Biura podróży – w marcu powrót wysokich cen imprez turystycznych
Największe spadki cen w ostatnim tygodniu odnotowano w Portugalii i na Teneryfie – o 192…
0 Komentarzy3 Minuty