Rainbow – przychody w I półroczu większe o ponad 20 proc.
Grupa Kapitałowa Rainbow Tours S.A. podsumowała wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2017 roku. W tym okresie odnotowano wzrost przychodów o 20,2 proc., natomiast zysk netto wyniósł 5,93 mln zł.
Przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową Rainbow Tours S.A w pierwszym półroczu 2017 roku wyniosły 546,9 mln złotych i są wyższe od wyniku odnotowanego w analogicznym okresie w 2016 roku o 91,87 mln zł, co stanowi wzrost o 20,2 proc.
Przychody ze sprzedaży imprez turystycznych wykazały wzrost aż o 25,7 proc. w porównaniu pierwszego półrocza w 2016 roku. Zysk netto w omawianym okresie wyniósł 5,93 mln zł i był wyższy o prawie 1,5 mln w stosunku do 2016 roku.
Zgodnie z opublikowanym raportem Grupa Kapitałowa Rainbow Tours S.A. wskazuje, że głównym motorem rozwoju jest spółka dominująca (nazwa handlowa Rainbow). W okresie I półrocza 2017 roku w imprezach turystycznych łącznie wzięło udział 155,2 tys. uczestników, czyli o 32,3 tys.osób więcej, niż w I półroczu 2016 roku, co stanowi wzrost o 26,3%.
Strategia Zarządu na rok 2017, to skonsolidowanie działalności w we wszystkich spółkach. Zarząd zamierza skupić się na dalszym podniesieniu zyskowności i obniżeniu kosztów działania poszczególnych podmiotów. Grupa Kapitałowa Rainbow Tours przewiduje nowe inwestycje w nieruchomości hotelowe i rozszerzanie działalności w zakresie własnych hoteli. Posiadany od dwóch sezonów obiekt hotelowy osiągnął oczekiwane wyniki. W planach jest wybudowanie trzeciej części budynku w ramach kompleksu White Olive Premium 4*, gdzie będzie dodatkowych 47 pokoi również w standardzie 4 gwiazdek. Jednak największą inwestycją, jaką planuje Rainbow, będzie kompleks hotelowy White Olive Elite.
W II półroczu 2017 roku spółka nabędzie nieruchomość gruntową o powierzchni 0,9 hektara na której planowane jest wybudowanie kompleksu hotelowego dysponującego prawie 200 pokojami o standardzie 5*. Biorąc pod inne plany na przyszłość, Spółka zamierza skupić się na konsekwentnej budowie silnej i rozpoznawalnej marki Rainbow oraz Grupy Kapitałowej obejmującej swym działaniem wszystkie aspekty rynku turystycznego w Polsce. W dalszym ciągu rozwijane będą nowoczesne kanały dystrybucji: call center i internet oraz działalność konsolidująca rynek czarterów.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2023
Fly.pl: listopad lepszy o 30 proc. niż rok temu
Listopad to tradycyjnie okres spowolnienia, firma odnotowała wzrost o 30 proc. w…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2023
Biura podróży – kolejny tydzień ze spadkiem cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
1 grudnia 2023
Sieć Fostertravel.pl podsumowała rok 2023
Piętnaście salonów franczyzowych więcej niż w roku ubiegłym, wzrost obrotu o 128 proc. –…
0 Komentarzy3 Minuty
1 grudnia 2023
Exim Tours: 30 lat na rynku, wzrost sprzedaży i nagrody dla najlepszych agentów
W ostatnią sobotę, 25 listopada, kolejny rok z rzędu, odbyła się Gala Exim Tours. Podczas…
0 Komentarzy5 Minuty
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
24 listopada 2023
Wycieczki szkolne, wyjazdy z klubem sportowym czy kolonie to imprezy turystyczne. PIT edukuje o turystyce młodzieżowej
Konferencja poświęcona bezpiecznemu wypoczynkowi dzieci i młodzieży, zorganizowana przez…
0 Komentarzy6 Minuty
20 listopada 2023
Traveldata: ceny wyjazdów letnich w idą dół. Najbardziej tanieją Wyspy Kanaryjskie, Egipt i Turcja
W minionym tygodniu ceny wycieczek z wylotami w dniach 5 - 11 sierpnia 2024 spadły w…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2023
Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca…
0 Komentarzy2 Minuty