Rainbow – pierwsze 4 miesiące lepsze o prawie 17 proc.
W pierwszych czterech miesiącach roku przychody Rainbow wyniosły 212,8 mln złotych i były o 16,8 proc. większe od przychodów w analogicznym okresie roku 2015.
Przychody jednostkowe ze sprzedaży w kwietniu wyniosły 43,0 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem 2015 roku, w którym przychody wyniosły 40,6 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 5,9 proc.. Wartość jednostkowych przychodów z tytułu organizacji imprez turystycznych w kwietniu wyniosła 38,1 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2015 roku, w którym przychody wyniosły 32,5 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 17,2 proc.. Przychody z tytułu pośrednictwa w wyniosły 4,9 mln zł i były niższe o 39,5 proc. od przychodów analogicznego okresu 2015 roku, które wyniosły 8,1 mln zł.
Od początku roku do końca kwietnia przychody ze sprzedaży tytułu organizacji imprez turystycznych w rachunku narastającym za okres wyniosły 212,8 mln zł i są wyższe o 16,8 proc., od przychodów za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2015 roku, które wyniosły 182,2 mln zł.
Przychody z pośrednictwa w rachunku narastającym wyniosły 17,8 mln zł i były niższe o 41,4 proc. od przychodów analizowanego okresu roku 2015, które wyniosły 30,4 mln zł. Łączne przychody ze sprzedaży spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2016 roku wyniosły 230,6 mln zł i są wyższego 8,5 %, od przychodów za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2015 roku, które wyniosły 212,6 mln zł.
Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w kwietniu 2016 r. wyniosła 38,1 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem 2015 r., w którym przychody wyniosły 32,5 mln zł, stanowi wzrost sprzedaży o 17,2 proc.. Skonsolidowane przychody z pośrednictwa wyniosły 8,0 mln zł i były niższe o 32,8 proc. od przychodów analizowanego okresu roku 2015, które wyniosły 11,9 mln zł. Łączne skonsolidowane przychody ze sprzedaży w miesiącu kwietniu 2016 wyniosły 46,1 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem 2015 r., w którym przychody wyniosły 44,4 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 3,8 proc..
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży imprez turystycznych Grupy w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2016 roku wyniosły 212,8 mln zł i są wyższe o 16,8 proc., od przychodów za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2015 roku, które wyniosły 182,2 mln zł. Skonsolidowane przychody z pośrednictwa w rachunku narastającym wyniosły 23,6 mln zł i były niższe o 37,6 proc. od przychodów analizowanego okresu roku 2015, które wyniosły 37,8 mln zł.
Łączne, skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2016 roku wyniosły 236,4 mln zł i są wyższe o 7,5 proc., od przychodów za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2015 roku, które wyniosły 220,0 mln zł.
POWIĄZANE WPISY
1 grudnia 2023
Sieć Fostertravel.pl podsumowała rok 2023
Piętnaście salonów franczyzowych więcej niż w roku ubiegłym, wzrost obrotu o 128 proc. –…
0 Komentarzy3 Minuty
1 grudnia 2023
Exim Tours: 30 lat na rynku, wzrost sprzedaży i nagrody dla najlepszych agentów
W ostatnią sobotę, 25 listopada, kolejny rok z rzędu, odbyła się Gala Exim Tours. Podczas…
0 Komentarzy5 Minuty
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
24 listopada 2023
Wycieczki szkolne, wyjazdy z klubem sportowym czy kolonie to imprezy turystyczne. PIT edukuje o turystyce młodzieżowej
Konferencja poświęcona bezpiecznemu wypoczynkowi dzieci i młodzieży, zorganizowana przez…
0 Komentarzy6 Minuty
20 listopada 2023
Traveldata: ceny wyjazdów letnich w idą dół. Najbardziej tanieją Wyspy Kanaryjskie, Egipt i Turcja
W minionym tygodniu ceny wycieczek z wylotami w dniach 5 - 11 sierpnia 2024 spadły w…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2023
Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca…
0 Komentarzy2 Minuty
13 listopada 2023
Biura podróży – ceny imprez turystycznych droższe niż przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
11 listopada 2023
Join Up zamierza zimą latać z Rzeszowa-Jasionki na Sri Lankę
Biuro podróży Join Up od 25 grudnia 2023 roku wprowadza ofertę przelotów z portu…
0 Komentarzy2 Minuty