Rainbow – pierwsze 4 miesiące lepsze o prawie 17 proc.

W pierwszych czterech miesiącach roku przychody Rainbow wyniosły 212,8 mln złotych i były o 16,8 proc. większe od przychodów w analogicznym okresie roku 2015.
Przychody jednostkowe ze sprzedaży w kwietniu wyniosły 43,0 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem 2015 roku, w którym przychody wyniosły 40,6 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 5,9 proc.. Wartość jednostkowych przychodów z tytułu organizacji imprez turystycznych w kwietniu wyniosła 38,1 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2015 roku, w którym przychody wyniosły 32,5 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 17,2 proc.. Przychody z tytułu pośrednictwa w wyniosły 4,9 mln zł i były niższe o 39,5 proc. od przychodów analogicznego okresu 2015 roku, które wyniosły 8,1 mln zł.
Od początku roku do końca kwietnia przychody ze sprzedaży tytułu organizacji imprez turystycznych w rachunku narastającym za okres wyniosły 212,8 mln zł i są wyższe o 16,8 proc., od przychodów za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2015 roku, które wyniosły 182,2 mln zł.
Przychody z pośrednictwa w rachunku narastającym wyniosły 17,8 mln zł i były niższe o 41,4 proc. od przychodów analizowanego okresu roku 2015, które wyniosły 30,4 mln zł. Łączne przychody ze sprzedaży spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2016 roku wyniosły 230,6 mln zł i są wyższego 8,5 %, od przychodów za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2015 roku, które wyniosły 212,6 mln zł.
Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w kwietniu 2016 r. wyniosła 38,1 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem 2015 r., w którym przychody wyniosły 32,5 mln zł, stanowi wzrost sprzedaży o 17,2 proc.. Skonsolidowane przychody z pośrednictwa wyniosły 8,0 mln zł i były niższe o 32,8 proc. od przychodów analizowanego okresu roku 2015, które wyniosły 11,9 mln zł. Łączne skonsolidowane przychody ze sprzedaży w miesiącu kwietniu 2016 wyniosły 46,1 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem 2015 r., w którym przychody wyniosły 44,4 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 3,8 proc..
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży imprez turystycznych Grupy w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2016 roku wyniosły 212,8 mln zł i są wyższe o 16,8 proc., od przychodów za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2015 roku, które wyniosły 182,2 mln zł. Skonsolidowane przychody z pośrednictwa w rachunku narastającym wyniosły 23,6 mln zł i były niższe o 37,6 proc. od przychodów analizowanego okresu roku 2015, które wyniosły 37,8 mln zł.
Łączne, skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2016 roku wyniosły 236,4 mln zł i są wyższe o 7,5 proc., od przychodów za okres od 1 stycznia do 30 kwietnia 2015 roku, które wyniosły 220,0 mln zł.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










