Radisson Individuals – nowa marka hoteli wchodzi na rynek

Radisson Hotel Group ogłasza wprowadzenie nowej marki: Radisson Individuals. Oferuje niezależnym hotelom i lokalnym, regionalnym sieciom możliwość bycia częścią globalnej platformy Radisson Hotel Group, czerpania korzyści z międzynarodowej świadomości i doświadczenia Grupy z możliwością zachowania własnej wyjątkowości i tożsamości.
Hotele Radisson Individuals są wybierane ze względu na ich własne cechy i wyjatkowość, oferując gościom możliwość odkrywania nowych lokalizacji na całym świecie, przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiego standardu jakości sieci Radisson Hotel Group oraz gościnności usług, którym prześwieca hasło „Yes I Can!” w połączeniu z lokalnymi smakami i osobowością hoteli członkowskich.
Federico J. González, CEO, Radisson Hotel Group, powiedział: „Wprowadzenie Radisson Individuals to kolejny kamień milowy w naszym ambitnym pięcioletnim planie transformacji, aby zostać uznaną za jedną z trzech najlepszych marek hotelowych na świecie i marką wybieraną przez właścicieli, gości i najbardziej utalentowanych pracowników.
Stworzyliśmy Radisson Individuals w odpowiedzi na zmieniające się wymagania nowoczesnego rynku zarówno dla właścicieli hoteli, jak i gości. Dołączenie do Radisson Individuals jest idealnym pierwszym krokiem dla indywidualnych hoteli z dobrymi ocenami usług, które chcą pozostać niezależne lub rozważają przejście na jedną z naszych odnoszących sukcesy marek podstawowych, a także silną propozycję dla lokalnych, regionalnych marek hotelowych, które chcą zbadać dodatkowe kanały dystrybucji i / lub opcje co-brandingu”.
Radisson Individuals stanowi wyjątkową okazję dla hoteli, aby zwiększyć swoją widoczność, pielęgnować zaufanie klientów i dotrzeć do szerszej publiczności za pośrednictwem wielu kanałów dystrybucji i globalnej struktury sprzedaży.
Hotele te skorzystają na sile kontraktowej, która pochodzi z marki, której zaufały miliony gości na całym świecie. Hotele będą korzystać z zintegrowanych platform informatycznych i platform przychodów, a także z kompleksowych systemów operacyjnych zapewniających wysokie marże GOP. Hotele, które chcą dołączyć do Radisson Individuals, zostaną poddani ocenie zgodności koncentrującej się na czterech kluczowych parametrach: zgodności z zasadami BHP SGS, indeksie online ocenianym na podstawie ich GRI, zgodności z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz możliwości podłączenia do głównych systemów operacyjnych Grupy.
Hotele Radisson Individuals będą musiały przejść szkolenia w zakresie filozofii grupy „Yes I Can!” i osiągnąć ponad 80 proc. wynik GRI, co zapewni gościom wysokie standardy jakości obsługi.
Wiele hoteli dołączyło już do Radisson Individuals zwłaszcza w Wielkiej Brytanii i Azji oraz wiele hoteli jest w trakcie zaawansowanych negocjacji we Włoszech, Niemczech, Rosji i nie tylko.
Elie Younes, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. rozwoju w Radisson Hotel Group, podkreślił: „Radisson Individuals oferują właścicielom niezbędną elastyczność, aby kształtować ich przyszłość i zapewnić sobie sukces, dołączając do Radisson Hotel Group. Jest to wyjątkowe podejście, w którym każdy zrzeszony hotel mierzy sukces i standardy w oparciu o oceny online gości. Mówiąc najprościej, jest to marka hoteli z udokumentowaną historią zadowolonych gości”.
POWIĄZANE WPISY
15 grudnia 2025
IGHP: listopad 2025 z lepszymi wynikami niż rok temu
Wyniki hoteli w listopadzie 2025 roku były wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty










