Radisson Individuals – nowa marka hoteli wchodzi na rynek

Radisson Hotel Group ogłasza wprowadzenie nowej marki: Radisson Individuals. Oferuje niezależnym hotelom i lokalnym, regionalnym sieciom możliwość bycia częścią globalnej platformy Radisson Hotel Group, czerpania korzyści z międzynarodowej świadomości i doświadczenia Grupy z możliwością zachowania własnej wyjątkowości i tożsamości.
Hotele Radisson Individuals są wybierane ze względu na ich własne cechy i wyjatkowość, oferując gościom możliwość odkrywania nowych lokalizacji na całym świecie, przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiego standardu jakości sieci Radisson Hotel Group oraz gościnności usług, którym prześwieca hasło „Yes I Can!” w połączeniu z lokalnymi smakami i osobowością hoteli członkowskich.
Federico J. González, CEO, Radisson Hotel Group, powiedział: „Wprowadzenie Radisson Individuals to kolejny kamień milowy w naszym ambitnym pięcioletnim planie transformacji, aby zostać uznaną za jedną z trzech najlepszych marek hotelowych na świecie i marką wybieraną przez właścicieli, gości i najbardziej utalentowanych pracowników.
Stworzyliśmy Radisson Individuals w odpowiedzi na zmieniające się wymagania nowoczesnego rynku zarówno dla właścicieli hoteli, jak i gości. Dołączenie do Radisson Individuals jest idealnym pierwszym krokiem dla indywidualnych hoteli z dobrymi ocenami usług, które chcą pozostać niezależne lub rozważają przejście na jedną z naszych odnoszących sukcesy marek podstawowych, a także silną propozycję dla lokalnych, regionalnych marek hotelowych, które chcą zbadać dodatkowe kanały dystrybucji i / lub opcje co-brandingu”.
Radisson Individuals stanowi wyjątkową okazję dla hoteli, aby zwiększyć swoją widoczność, pielęgnować zaufanie klientów i dotrzeć do szerszej publiczności za pośrednictwem wielu kanałów dystrybucji i globalnej struktury sprzedaży.
Hotele te skorzystają na sile kontraktowej, która pochodzi z marki, której zaufały miliony gości na całym świecie. Hotele będą korzystać z zintegrowanych platform informatycznych i platform przychodów, a także z kompleksowych systemów operacyjnych zapewniających wysokie marże GOP. Hotele, które chcą dołączyć do Radisson Individuals, zostaną poddani ocenie zgodności koncentrującej się na czterech kluczowych parametrach: zgodności z zasadami BHP SGS, indeksie online ocenianym na podstawie ich GRI, zgodności z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz możliwości podłączenia do głównych systemów operacyjnych Grupy.
Hotele Radisson Individuals będą musiały przejść szkolenia w zakresie filozofii grupy „Yes I Can!” i osiągnąć ponad 80 proc. wynik GRI, co zapewni gościom wysokie standardy jakości obsługi.
Wiele hoteli dołączyło już do Radisson Individuals zwłaszcza w Wielkiej Brytanii i Azji oraz wiele hoteli jest w trakcie zaawansowanych negocjacji we Włoszech, Niemczech, Rosji i nie tylko.
Elie Younes, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. rozwoju w Radisson Hotel Group, podkreślił: „Radisson Individuals oferują właścicielom niezbędną elastyczność, aby kształtować ich przyszłość i zapewnić sobie sukces, dołączając do Radisson Hotel Group. Jest to wyjątkowe podejście, w którym każdy zrzeszony hotel mierzy sukces i standardy w oparciu o oceny online gości. Mówiąc najprościej, jest to marka hoteli z udokumentowaną historią zadowolonych gości”.
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
Costa Cruises stawia na partnerów. Polskie biura podróży wśród nagrodzonych
Costa Cruises zorganizowała dwa wydarzenia skierowane do partnerów i przedstawicieli…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
GTS Poland uruchamia nowe zimowe połączenie z Warszawy do Monastyru
GTS Poland poszerza ofertę czarterów do Tunezji i od 25 grudnia 2025 roku uruchamia nowe…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
IGHP: listopad 2025 z lepszymi wynikami niż rok temu
Wyniki hoteli w listopadzie 2025 roku były wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty










