Radisson Hotel Group zapowiedziało dalszą ekspansję w Polsce
Tylko w tym roku Grupa otworzyła Andersia Hotel & Spa Poznań, należący do Radisson Individuals oraz Radisson RED Gdańsk. W najbliższych miesiącach planowane są kolejne otwarcia. Radisson Hotel Group posiada portfel 23 hoteli działających i będących w fazie rozwoju, posiadających łącznie ponad 5 tys. pokoi.
Wyjątkowo zróżnicowane portfolio grupy w Polsce składa się z 17 hoteli działających w segmencie od średniego do luksusowego w miastach, jak również w miejscowościach wypoczynkowych. Dzięki tej różnorodności Radisson Hotel Group jest bardzo odporna na zmieniające się potrzeby podróżnych, co było szczególnie odczuwalne podczas pandemii.
Radisson Hotel Group prowadzi hotele pod markami Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson i Park Inn by Radisson, a ostatnio wprowadziła na polski rynek dwie nowe marki: Radisson RED, markę lifestylową grupy w stylu upscale z nieformalną obsługą i wyróżniającym się designem, oraz Radisson Individuals, markę uzupełniającą inne istniejące w portfolio.
Radisson RED Gdańsk został otwarty w sierpniu 2022 roku i znajduje się na gdańskiej Wyspie Spichrzów. Andersia Hotel & Spa Poznań, należąca do Radisson Individuals również została otwarta w sierpniu 2022 roku i jest wiodącym hotelem w tym mieście.
Umocnienie pozycji w polskim segmencie wypoczynkowym
Radisson Hotel Group wyróżnia się na tle konkurencji dzięki wiodącej pozycji w polskich destynacjach wypoczynkowych. Począwszy od otwarcia Radisson Blu Resort, Świnoujście w 2017 roku, grupa systematycznie powiększała swoje portfolio wypoczynkowe o otwarcia i podpisanie umów w Zakopanem, Sopocie, Szklarskiej Porębie, Kołobrzegu, Ostródzie, Międzywodziu i Ustroniu Morskim – umacniając swoją pozycję w polskim segmencie wypoczynkowym.
Niedawne podpisanie umów z Radisson Resort & Suites Ustronie Morskie oraz Radisson Serviced Apartments Kraków rozpoczyna ekspansję grupy na Polskę pod marką Radisson. Apartamenty z obsługą odnotowały większe zainteresowanie inwestorów i operatorów w ciągu ostatnich dwóch lat, ponieważ jego model operacyjny okazał się bardziej odporny na zmienne warunki rynkowe.
Oprócz obecności w krajowych destynacjach wypoczynkowych, RHG kontynuuje umacnianie swojej pozycji w kluczowych miastach Polski. Grupa niedawno wprowadziła swoją luksusową markę Radisson Collection do Polski, zmieniając nazwę byłego Radisson Blu Hotel, Warszawa na Radisson Collection Hotel, Warszawa po rozległym remoncie, pozycjonując go jako jeden z wiodących hoteli w Warszawie i „polski okręt flagowy” Radisson Hotel Group.
“Po rekordowym roku 2021 z ciągłym wzrostem wszystkich naszych marek na całym świecie, wyznaczyliśmy sobie jeszcze wyższe cele na rok 2022. Globalnie, w ciągu ostatnich trzech lat, zainwestowaliśmy ponad 400 milionów dolarów, aby jeszcze bardziej wzmocnić znaczenie naszych marek i opracować nowe oferty biznesowe. Kolejne 100 milionów dolarów zainwestowaliśmy w najnowocześniejszą infrastrukturę IT. Wszystko po to, aby dać właścicielom i gościom światowej klasy rozwiązania cyfrowe ułatwiające obsługę gości, zarządzanie nieruchomościami oraz optymalizację przychodów i kosztów. Polska jest ważnym rynkiem dla naszej strategii wzrostu w Europie” – komentuje Elie Younes, Executive Vice President i Global Chief Development Officer w Radisson Hotel Group.
“Reaktywowaliśmy nasz plan ekspansji w Polsce od 2016 roku, kiedy to zainicjowaliśmy strategię wzrostu skoncentrowaną na tworzeniu zróżnicowanego portfolio w ośrodkach miejskich i wypoczynkowych, działając w segmencie od średniej klasy do luksusu w ramach umów o zarządzanie i franczyzę. Dziś z dumą ogłaszamy, że osiągnęliśmy silny portfel 23 hoteli z ponad 5 200 pokojami w ramach sześciu marek Radisson Hotel Group. Dziękujemy naszym partnerom za zaufanie do Radisson Hotel Group” – dodaje Valerie Schuermans, Vice President Business Development Central & Western Europe.
Kolejne hotele w przygotowaniu
Radisson Hotel Group nie zwalnia tempa w Polsce i ma ambitny harmonogram otwarć zaplanowanych na najbliższe miesiące. Na początku 2023 roku otwarty zostanie Radisson Blu Resort & Conference Center, Ostróda, z rozbudowanym zapleczem rekreacyjnym, a także konferencyjnym. Latem 2023 roku zostaną otwarte Radisson RED Kraków i Radisson Apartments Kraków, oba będące częścią kompleksu biznesowego Unity Centre w drugim co do wielkości mieście Polski. W 2024 roku Grupa planuje otwarcie kolejnego ośrodka wypoczynkowego na wybrzeżu Bałtyku – Radisson Blu Resort, Międzywodzie. Z kolei Radisson Resort & Suites Ustronie Morskie będzie 23. obiektem grupy w Polsce i jej ósmym resortem, umacniającym pozycję Radisson Hotel Group jako wiodącego międzynarodowego operatora resortów w kraju. Jego otwarcie planowane jest na 2025 rok.
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty