Przedświąteczne spotkanie agentów Ecco Holiday z Peru

Ostatnie z cyklu świątecznych spotkań z agentami, zatytułowanych Wigilijna Opowieść z Odkrywcą (patrz: https://www.waszaturystyka.pl/biura/1432-przedświąteczna-runda-ecco-holiday-po-polsce), odbyło się w Warszawie.
Gości przywitała Aleksandra Olechnowicz dyrektor ds. marketingu i PR w Ecco Holiday, przedstawiając gości: konsul Peru Aurorę Luque de Hjort oraz znanego podróżnika, odkrywcę kanionu Colca w Peru – Jerzego Majcherczyka. Jak podkreśliła Aleksandra Olechnowicz: „Nikt, tak, jak on, nie zna Peru i zaprosiliśmy go, byście poczuli czym jest Peru.”
Karolina Warzybok – Wietecha, członek zarządu Ecco Holiday powiedziała: „Nie jest naszym celem ściganie się z innymi touroperatorami o zdobycie, jak największej liczby turystów. Nie trzeba masowo wysyłać turystów, by dobrze prosperować. Chcemy by turysta przychodził do nas, do was-naszych agentów z przekonaniem, że nie straci pieniędzy ani urlopu. Chcemy, żeby u nas czuł się bezpiecznie.
Jesteśmy najbezpieczniejszym polskim touroperatorem. Jako jedyni oferujemy klientom dodatkowe ubezpieczenie, gwarantujące, w razie czego, zwrot 100 proc. wpłaty w ciągu trzydziestu dni…
Chciałam przypomnieć, że w tym roku nagrody za najlepsza sprzedaż naszych produktów otrzymały: Enovatis, Travelplanet.pl i Royal Holidays z Katowic.”
Przedstawicielka LOT zaprezentowała Boeinga 787, samolot, który jest używane przez przewoźnika na dalekich trasach, między innymi do Peru.
Katarzyna Słowińska, dyrektor operacyjna Ecco Holiday omówiła strukturę produktu oraz zasady rezerwacji imprez na blokach miejsc i ofert na potwierdzenie. Podkreśliła: „Korzystamy z usług najważniejszych przewoźników: Lufthansy, Qtar Airways, LOT, Air France, KLM, Emirates, Aerofłot. Operujemy na siatce lotów rejsowych, dzięki temu możemy oferować imprezy łączone (np. Indie i Zjednoczone Emiraty Arabskie.”
Kolejnym punktem programu imprezy była prezentacja Peru. Rozpoczęła ją krótką wypowiedzią konsul Peru Aurorę Luque de Hjort, która m.in. powiedziała: „W tak niewiele lat po odkryciu, kanion Colca stał się drugą najpopularniejszą atrakcją turystyczną Peru, po Machu Picchu. To wielka zasługa m.in. Jerzego Majcherczyka”
Ofertę wyjazdów do Peru i samo Peru przedstawił niezwykle barwnie Jerzy Majcherczyk. Wspomagał się slajdami, prelekcja była wzbogacona anegdotami. Podkreślił między innymi, ze od stycznia do marca nie należy wysyłać turystów do Peru, z powodu potężnych deszczów. Podkreślił, że są wciąż touroperatorzy, którzy w tym terminie sprzedają imprezy, a potem klienci potrafią powiedzieć, ze nie widzieli Machu Picchu, co jest według Majcherczyka hańbą dla organizatora wyjazdu. Podkreślił: „Te pakiety do Peru, które przygotowaliśmy dla Ecco, to cała moja widza o tym kraju. Mamy swoje programy, swoich przewodników, często moich wychowanków, którzy nie dość, że posiadają wiedzę, to jeszcze mówią po polsku. Pakiety tak przygotowaliśmy, by klienci mogli poznać najważniejsze miejsca w Peru. Są więc m.in.: Peru Express, Peru Północne, Mega Peru, Przez kanion Colca do źródeł Amazonki, Amazonia.”
Według Majcherczyka, tym, co wyróżnia ofertę Ecco spośród innych jest m.in. wysyłanie klientów w odpowiednich porach roku (unikanie pory deszczowej), wyprawy śladami Polaków, wysoka jakość (m.in. opieka samego prelegenta).
Ostatnim akcentem był mini konkurs. Uczestnicy spotkania odpowiadali na pytania o Peru, zadawane przez autora prelekcji.
Syn Majcherczyka, Michał mieszkający w Nowym Jorku, przedstawił ofertę Ecco Holiday w Nowym Jorku i na Alasce i Zachodnim Wybrzeżu. Jej zaletą, jak podkreślił, jest opieka pilotów mieszkających na stałe w USA, świetnie znających miasto i jej najciekawsze miejsca i tajemnice.
Spotkanie zakończyła Magdalena Wawrzyniak, kierownik sieci sprzedaży. Przypomniała o trwającej do końca stycznia 2015 roku, promocji katalogowej, podkreśliła zalety z niej wynikającej dla stałych klientów oraz warunki wypisywania faktur w wypadku sprzedaży ofert z promocji katalogowej. Przypomniała też największe przewidywane przeboje z nowych czterech katalogów Ecco Holiday.
POWIĄZANE WPISY
21 marca 2025
Odwiedź Francję po igrzyskach
Przedstawiciele atrakcji turystycznych z Francji zaprezentowali się na warsztatach dla…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2025
Zima w tropikach? Itaka startuje ze sprzedażą sezonu 25/26
Itaka rozpoczyna promocyjną sprzedaż sezonu zima 25/26. Touroperator stawia na egzotykę,…
0 Komentarzy15 Minuty
19 marca 2025
Morza marzeń. Rejsy z Itaką
Z roku na rok dynamicznie rośnie popularność rejsów wycieczkowych. Rejsy stają się stylem…
0 Komentarzy9 Minuty
18 marca 2025
Wielkanoc tańszą alternatywą dla majówki 2025
W tym roku długi majowy weekend wypada wyjątkowo blisko świąt Wielkanocnych. Oba terminy…
0 Komentarzy7 Minuty
18 marca 2025
31 tys. Polaków odwiedziło Maltę w styczniu
Malta od dłuższego czasu cieszyła się popularnością wśród polskich turystów, jednak w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
17 marca 2025
Biura podróży – ceny imprez turystycznych zaczynają spadać
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 marca 2025
Śląskie powołuje Klub Ambasadora Kongresów
Utworzenie drugiego w Polsce regionalnego Klubu Ambasadora Kongresów polskich jest szansą…
0 Komentarzy4 Minuty
10 marca 2025
Rainbow z nową kampanią „Będzie co wspominać”
Marka Rainbow prezentuje swoją najnowszą kampanię reklamową „Będzie co wspominać”, której…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Biura podróży – w marcu powrót wysokich cen imprez turystycznych
Największe spadki cen w ostatnim tygodniu odnotowano w Portugalii i na Teneryfie – o 192…
0 Komentarzy3 Minuty