Profitravel z ekipą na Expo w Dubaju

Biura specjalizujące się w biznes travel zaczynają dostrzegać światełko w tunelu. Jednym z jego manifestacji jest powrót wyjazdów edukacyjno-szkoleniowych. Widać, że również partnerzy z branży lotniczej i hotelowej są znowu otwarci by wspierać takie inicjatywy, a to dobrze wróży.
Profitravel zabrał ekipę na weekend na Expo do Dubaju
Jedno z ciekawszych kompaktowych biur zajmujących się biznes travel, Profitravel zdecydowało, że już czas, by wrócić do zespołowych podróży. Na cel pierwszego od przed pandemicznych czasów wyjazdu wybrano Dubaj, wszak właśnie trwa wystawa Expo. W organizacji imprezy biuro wsparli partnerzy, pomocy udzielili zarówno ci wyspecjalizowani w lotach, jak i dostawcy rozwiązań b2b do rezerwacji hotelowych.
Możliwość liczenia na wsparcie partnerów, to niechybny znak lepszych perspektyw dla branży. Jeszcze do niedawna ich budżety na tego typu działania były całkowicie zablokowane. Wiadomo, że na wsparcie tego typu w pierwszej kolejności mogą liczyć zwykle dobrze rokujące biura. Profitravel znajduje się w tym doborowym towarzystwie.
Proftravel trafił w 10
Dla wielu mocno doświadczonych pandemia biur z obszaru biznes travel mówienie, że pandemia jest też szansą może wydawać się truizmem. Przykład Profitravel pokazuje jednak, że nawet podczas tak dramatycznych czasów można zbudować istotną wartość dodaną. Profi jako jedno z nielicznych biur obszaru biznes travel postawiło mocno na zbudowanie kompetencji w obszarze cargo. Przyjęcie ekspertów wyspecjalizowanych w tym obszarze pozwoliło na wejście na rynek właściwie od razu. Teraz czas na zbieranie owoców tej słusznej biznesowej decyzji.

Cargo to największy wygrany czasów pandemii, przewozy w zasadzie cały czas rosną. Rozwój sytuacji geopolitycznej też istotnie sprzyja tego typu przewozom. Na rynku cargo mamy boom.
Nie mniejszym strzałem w 10. okazało się też otwarcie biura w Sopocie. Przyjęcie cieszących się estymą na rynku pracowników pozwoliło także w tym przypadku sięgnąć po ciekawy i wciąż rokujący segment rynku. Tym razem chodziło m.in. o ruch marynarski. Poprzez długi okres pandemii biura wyspecjalizowane w ruchu marynarskim były niezmiennie praktycznie jedynymi, które wciąż miały pracę.
Profitravel szukało też innych dodatkowych dochodów
Postawienie na cargo i ruch marynarski, to niejedyne działania, które podjęło biuro, by ratować przychody w czasach pandemii. Pojawił się m.in. pomysł sprzedaży lotniczych plakatów. Vintagowe lotnicze plakaty zawsze cieszyły się dużą popularnością, teraz ich wartość jeszcze wzrosła. Podobne inicjatywy ogłosiły też biura, które są wieloletnimi strategicznymi partnerami Profitravel m.in. wyspecjalizowane w wyjazdach typu incentive Wysoko i Wyżej. Pomysł na albumy foto także w tym przypadku okazał się sukcesem.
Rodzinna atmosfera sprzyja tworzeniu skutecznego zespołu
Sukces Profitravel w czasie pandemii, to także owoc pieczołowicie budowanego zespołu. Wspominaliśmy o otwarciu biura w Sopocie, tam właśnie udało się sprowadzić najlepszych ludzi z Pomorza, stało się to m.in. właśnie dzięki atmosferze, którą już wcześniej udało się zbudować w centrali w Warszawie. Dobra opinia krążąca na rynku o biurze to atut, który także w przyszłości pozwoli sprowadzać do zespołu kolejnych wartościowych pracowników. To walory, na które nie może liczyć większość z działających na rynku biznes travel biur.
Taką a nie inną atmosferę buduje się również w czasie wyjazdów edukacyjno-integracyjnych, do których właśnie wracamy. Oby więcej biur już wkrótce mogło przygotować tego typu projekty.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
27 listopada 2025
Biuro Rainbow podsumowało III kwartał 2025 roku. Blisko 13 proc. wzrostu przychodów, nowe hotele i większa flota
Po udanym III kwartale 2025 roku Rainbow zapowiada dalszy rozwój. Spółka zwiększa skalę…
0 Komentarzy4 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty










