PPL i WOT promują Warszawę na Lotnisku Chopina

Stoisko promocyjne w terminalu Lotniska Chopina/fot. archiwum WOT

W terminalu Lotniska Chopina pojawił się salon informacyjny, którego celem jest zachęcenie podróżnych do zwiedzania najatrakcyjniejszych miejsc w stolicy – to efekt wspólnej akcji promocyjnej Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze” i Warszawskiej Organizacji Turystycznej.

Andrzej Klewiado, rzecznik prasowy PPL, powiedział: „Mocno stawiamy na promocję historii i kultury Warszawy, co z pewnością dostrzegają nasi pasażerowie.¬ Dzięki salonowi informacyjnemu przylatujący do Warszawy mogą już w pierwszych godzinach pobytu w Warszawie poczuć klimat miasta, dowiedzieć się, co warto zobaczyć, dokąd warto się udać. Mogą zetknąć się z historią i kulturą Warszawy już na lotnisku.

Barbara Tutak, prezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej, dodała: „Zależało nam na miejscu, w którym będzie można poczuć klimat miasta. Salon ma „podpowiadać” odwiedzającym, co warto zwiedzić w Warszawie a korzystanie z informacji jest niezwykle proste.”

Nowoczesny salon informacyjny, który pozwala turystom zapoznać się z ofertą miasta, znajduje się na poziomie przylotów przy wyjściu nr 2. Podróżni, którzy skorzystają z salonu informacyjnego, mogą za pomocą kodu QR zaopatrzyć się w elektroniczne materiały niezbędne do zwiedzania Warszawy. Atrakcyjna forma, jak również ciekawe graficznie pokazanie miasta i związanych z nim osób, jak Maria Curie-Skłodowska i Fryderyk Chopin, to dodatkowa zachęta do skorzystania z możliwości odwiedzenia salonu.

Twórcy punktu nie zapomnieli także o pasażerach wykorzystujących Lotnisko Chopina jako punkt przesiadkowy. Z myślą o nich stworzono specjalny Selfie Point, w którym można zrobić zdjęcie i wysłać je jako widokówkę z pozdrowieniami z Warszawy znajomym lub rodzinie.