POT wspiera akcję #ZmienTerminNieOdwoluj. Wspierajmy turystykę!
Ostatnie tygodnie to bez wątpienia bardzo trudny czas dla przedsiębiorców działających w turystyce. Polska Organizacja Turystyczna zachęca wszystkich do stosowania dobrych praktyk i przyłączenia się do akcji #ZmienTerminNieOdwoluj. Wspierajmy turystykę!
Jak czytamy w komunikacie POT: „W ten sposób turyści zyskają pewność, że nie stracą zainwestowanych pieniędzy, a branża turystyczna dostanie konkretne zapewnienie, że klienci wrócą do niej po zakończeniu kryzysu.
Branża turystyczna jest bez wątpienia jedną z tych, która jako pierwsza ucierpiała z powodu rozszerzania się pandemii koronawirusa (SARS-Cov-2). W celu złagodzenia skutków kryzysu i utrzymania płynności finansowej, w Państwa gronie – przedsiębiorców działających w turystyce, powstała idea zorganizowania akcji wspierającej zmianę terminów. Bez pełnego zaangażowania w nią jednak przedsiębiorców, nie będziemy w stanie wspólnie przekonać turystów do tego, żeby zdecydowali się nie wycofywać wpłat z góry czy zaliczek, tylko zmieniać terminy wyjazdów.”
Andrzej Gut-Mostowy, sekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju, powiedział: “Turystyka to dla wielu osób emocje i dobre wspomnienia. Dlatego zachęcam wszystkich przedsiębiorców, żeby przyłączyli się do akcji #ZmienTerminNieOdwoluj. Wspierajmy turystykę! Jestem przekonany, że dzięki temu turyści wrócą do Państwa nie tylko po to, aby zrealizować wykupioną usługę, ale także w przyszłości — powiedział W obliczu kryzysu warto stosować dobre praktyki mające na celu zniwelowanie negatywnego wpływu zarówno na przedsiębiorców, jak i klientów. Polska Organizacja Turystyczna zachęca przedsiębiorców do wprowadzenia dobrych praktyk zarekomendowanych przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. Warto pamiętać, że naszą siłą są nasi zadowoleni klienci.”
Robert Andrzejczyk, prezes POT, dodał: “Do akcji włączyło się już wiele podmiotów, w tym m.in. największy polski tour operator Itaka, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Polski Holding Hotelowy, Harmony Polish Hotels, Krakowska Izba Turystyki, Forum Branży Eventowej FBE, Nocowanie.pl czy PKS Polonus. Wszystkim dziękujemy. Klientom kojarzymy się z pozytywnymi rzeczami. Przede wszystkim z gościnnością. Dbajmy o to aby ten wizerunek nie został nadszarpnięty. Wszyscy chcemy, aby bo po minięciu kryzysu nasi klienci do nas wrócili.”
Polska Organizacja Turystyczna wystartowała z kampanią wspierającą oddolną akcję #ZmienTerminNieOdwoluj. Wspierajmy turystykę! skierowaną do turystów. Będzie ona bazować na mediach społecznościowych, jak i współpracy z przedsiębiorcami oraz polskimi i zagranicznymi środkami masowego przekazu. W promocję akcji bardzo mocno włączyły się wszystkie zagraniczne ośrodki Polskiej Organizacji Turystycznej, które działają na rynkach, z których przyjeżdża większość turystów zagranicznych odwiedzających Polskę.
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2025
Mazowsze Srebrnym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Samorząd Województwa Mazowieckiego został Srebrnym Partnerem Strategicznym XVI edycji…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Turystyczna odwilż nad Bałtykiem. Nadmorskie miejscowości hitem wśród turystów
Sezon turystyczny na polskim wybrzeżu wyraźnie przyspiesza, mimo że dopiero co…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
HolidayPirates umacnia pozycję dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych
HolidayPirates umacnia swoją pozycję na rynku turystycznym dzięki strategii opartej na…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
PLL LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals
Polskie Linie Lotnicze LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals, potwierdzający…
0 Komentarzy1 Minuty
24 kwietnia 2025
Bachledka rozpoczyna sezon letni 2025 z nową atrakcją
Ośrodek turystyczny Bachledka rozpoczyna sezon letni w dniach 17–22 kwietnia, obejmującym…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Raport IGHP: Marzec 2025 z niższym obłożeniem w hotelach
Wyniki marcowej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Tysiące skarg na eDreams. Ryanair wzywa hiszpańskie władze do interwencji
Ryanair wezwał hiszpańskie władze i organizacje konsumenckie do podjęcia działań w…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2025
Powstało nowe branżowe stowarzyszenie. ESPT oficjalnie rozpoczęło działalność
Europejskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców Turystycznych (ESPT) oficjalnie rozpoczęło…
0 Komentarzy3 Minuty