POT wspiera akcję #ZmienTerminNieOdwoluj. Wspierajmy turystykę!
Ostatnie tygodnie to bez wątpienia bardzo trudny czas dla przedsiębiorców działających w turystyce. Polska Organizacja Turystyczna zachęca wszystkich do stosowania dobrych praktyk i przyłączenia się do akcji #ZmienTerminNieOdwoluj. Wspierajmy turystykę!
Jak czytamy w komunikacie POT: „W ten sposób turyści zyskają pewność, że nie stracą zainwestowanych pieniędzy, a branża turystyczna dostanie konkretne zapewnienie, że klienci wrócą do niej po zakończeniu kryzysu.
Branża turystyczna jest bez wątpienia jedną z tych, która jako pierwsza ucierpiała z powodu rozszerzania się pandemii koronawirusa (SARS-Cov-2). W celu złagodzenia skutków kryzysu i utrzymania płynności finansowej, w Państwa gronie – przedsiębiorców działających w turystyce, powstała idea zorganizowania akcji wspierającej zmianę terminów. Bez pełnego zaangażowania w nią jednak przedsiębiorców, nie będziemy w stanie wspólnie przekonać turystów do tego, żeby zdecydowali się nie wycofywać wpłat z góry czy zaliczek, tylko zmieniać terminy wyjazdów.”
Andrzej Gut-Mostowy, sekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju, powiedział: “Turystyka to dla wielu osób emocje i dobre wspomnienia. Dlatego zachęcam wszystkich przedsiębiorców, żeby przyłączyli się do akcji #ZmienTerminNieOdwoluj. Wspierajmy turystykę! Jestem przekonany, że dzięki temu turyści wrócą do Państwa nie tylko po to, aby zrealizować wykupioną usługę, ale także w przyszłości — powiedział W obliczu kryzysu warto stosować dobre praktyki mające na celu zniwelowanie negatywnego wpływu zarówno na przedsiębiorców, jak i klientów. Polska Organizacja Turystyczna zachęca przedsiębiorców do wprowadzenia dobrych praktyk zarekomendowanych przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. Warto pamiętać, że naszą siłą są nasi zadowoleni klienci.”
Robert Andrzejczyk, prezes POT, dodał: “Do akcji włączyło się już wiele podmiotów, w tym m.in. największy polski tour operator Itaka, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Polski Holding Hotelowy, Harmony Polish Hotels, Krakowska Izba Turystyki, Forum Branży Eventowej FBE, Nocowanie.pl czy PKS Polonus. Wszystkim dziękujemy. Klientom kojarzymy się z pozytywnymi rzeczami. Przede wszystkim z gościnnością. Dbajmy o to aby ten wizerunek nie został nadszarpnięty. Wszyscy chcemy, aby bo po minięciu kryzysu nasi klienci do nas wrócili.”
Polska Organizacja Turystyczna wystartowała z kampanią wspierającą oddolną akcję #ZmienTerminNieOdwoluj. Wspierajmy turystykę! skierowaną do turystów. Będzie ona bazować na mediach społecznościowych, jak i współpracy z przedsiębiorcami oraz polskimi i zagranicznymi środkami masowego przekazu. W promocję akcji bardzo mocno włączyły się wszystkie zagraniczne ośrodki Polskiej Organizacji Turystycznej, które działają na rynkach, z których przyjeżdża większość turystów zagranicznych odwiedzających Polskę.
POWIĄZANE WPISY
26 lipca 2024
Historyczny rok dla Portu Lotniczego Poznań-Ławica. 18,9 mln zł zysku i nowy prezes zarządu
Port Lotniczy Poznań-Ławica odnotował przełomowe wyniki finansowe za rok 2023, osiągając…
0 Komentarzy3 Minuty
26 lipca 2024
Odkrywaj Wrocław na rowerze
Wrocław odkrywać można na wiele sposobów. Jedną z opcji jest… rower. W ramach akcji…
0 Komentarzy4 Minuty
26 lipca 2024
MultiSport dostępny w ośrodkach Grupy PKL
Grupa PKL łączy sport i rekreację przez cały rok, oferując wyjątkowe atrakcje w swoich…
0 Komentarzy4 Minuty
26 lipca 2024
Turystyka w kolorze silver. Najlepsze miejsca na wypoczynek dla aktywnych seniorów
Wyjazdy przynoszą wiele korzyści, takich jak poprawa nastroju i zdrowia, poszerzanie…
0 Komentarzy3 Minuty
26 lipca 2024
PLL LOT i Viasat podpisują umowę na dostawę internetu na pokłady Dreamlinerów
Polskie Linie Lotnicze LOT, w ramach modernizacji kabin samolotów Boeing 787 Dreamliner,…
0 Komentarzy3 Minuty
25 lipca 2024
Na lotnisku Charlesa de Gaulle’a powstały prywatne apartamenty lotniskowe i nowe lobby dla pasażerów pierwszej klasy
Air France udostępnił prywatne apartamenty lotniskowe dla pasażerów klasy pierwszej,…
0 Komentarzy5 Minuty
22 lipca 2024
Coolcationing – rośnie popularność chłodniejszych destynacji na wakacje
Firma kiwi.com sprawdziła, które z chłodniejszych krajów w tym roku najczęściej wybierają…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Nocowanie.pl: właściciele obiektów noclegowych są zdezorientowani przed wdrożeniem „Lex Kamilek”
Choć miejscowości wypoczynkowe wypełniły się dziećmi na wakacjach, to gospodarze nie…
0 Komentarzy6 Minuty
19 lipca 2024
Travelist.pl: wybrzeże wciąż na topie, ale wrzesień kusi cenami
Zbliżający się koniec lipca zachęcił ekspertów z portalu Travelist.pl do analizy…
0 Komentarzy3 Minuty