POT wspiera akcję #ZmienTerminNieOdwoluj. Wspierajmy turystykę!
Ostatnie tygodnie to bez wątpienia bardzo trudny czas dla przedsiębiorców działających w turystyce. Polska Organizacja Turystyczna zachęca wszystkich do stosowania dobrych praktyk i przyłączenia się do akcji #ZmienTerminNieOdwoluj. Wspierajmy turystykę!
Jak czytamy w komunikacie POT: „W ten sposób turyści zyskają pewność, że nie stracą zainwestowanych pieniędzy, a branża turystyczna dostanie konkretne zapewnienie, że klienci wrócą do niej po zakończeniu kryzysu.
Branża turystyczna jest bez wątpienia jedną z tych, która jako pierwsza ucierpiała z powodu rozszerzania się pandemii koronawirusa (SARS-Cov-2). W celu złagodzenia skutków kryzysu i utrzymania płynności finansowej, w Państwa gronie – przedsiębiorców działających w turystyce, powstała idea zorganizowania akcji wspierającej zmianę terminów. Bez pełnego zaangażowania w nią jednak przedsiębiorców, nie będziemy w stanie wspólnie przekonać turystów do tego, żeby zdecydowali się nie wycofywać wpłat z góry czy zaliczek, tylko zmieniać terminy wyjazdów.”
Andrzej Gut-Mostowy, sekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju, powiedział: “Turystyka to dla wielu osób emocje i dobre wspomnienia. Dlatego zachęcam wszystkich przedsiębiorców, żeby przyłączyli się do akcji #ZmienTerminNieOdwoluj. Wspierajmy turystykę! Jestem przekonany, że dzięki temu turyści wrócą do Państwa nie tylko po to, aby zrealizować wykupioną usługę, ale także w przyszłości — powiedział W obliczu kryzysu warto stosować dobre praktyki mające na celu zniwelowanie negatywnego wpływu zarówno na przedsiębiorców, jak i klientów. Polska Organizacja Turystyczna zachęca przedsiębiorców do wprowadzenia dobrych praktyk zarekomendowanych przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. Warto pamiętać, że naszą siłą są nasi zadowoleni klienci.”
Robert Andrzejczyk, prezes POT, dodał: “Do akcji włączyło się już wiele podmiotów, w tym m.in. największy polski tour operator Itaka, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Polski Holding Hotelowy, Harmony Polish Hotels, Krakowska Izba Turystyki, Forum Branży Eventowej FBE, Nocowanie.pl czy PKS Polonus. Wszystkim dziękujemy. Klientom kojarzymy się z pozytywnymi rzeczami. Przede wszystkim z gościnnością. Dbajmy o to aby ten wizerunek nie został nadszarpnięty. Wszyscy chcemy, aby bo po minięciu kryzysu nasi klienci do nas wrócili.”
Polska Organizacja Turystyczna wystartowała z kampanią wspierającą oddolną akcję #ZmienTerminNieOdwoluj. Wspierajmy turystykę! skierowaną do turystów. Będzie ona bazować na mediach społecznościowych, jak i współpracy z przedsiębiorcami oraz polskimi i zagranicznymi środkami masowego przekazu. W promocję akcji bardzo mocno włączyły się wszystkie zagraniczne ośrodki Polskiej Organizacji Turystycznej, które działają na rynkach, z których przyjeżdża większość turystów zagranicznych odwiedzających Polskę.
POWIĄZANE WPISY
27 marca 2024
Gopass SKI Sezonówka: rusza przedsprzedaż na sezon 2024/25
Gopass uruchamia przedsprzedaż najpopularniejszego karnetu narciarskiego z nową nazwą i…
0 Komentarzy4 Minuty
26 marca 2024
V edycja ALLinTOO w Krakowie: siła współpracy, spotkania i wzrost zainteresowania wydarzeniem
Międzynarodowe workshopy Turystyczne ALLinTOO weszły na stałe do kalendarza imprez…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Rozwój turystyki w Polsce: ESG, AI i najnowsze trendy
Zrównoważone podejście ESG i CSR, sztuczna inteligencja i najnowsze narzędzia w…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
22 marca 2024
PHH partnerem 5. edycji projektu społecznego Samodzielni
Polski Holding Hotelowy został Partnerem 5. edycji projektu społecznego Samodzielni,…
0 Komentarzy2 Minuty
22 marca 2024
PLL LOT rozpoczęły nabór do kolejnej edycji programu stażowego
Polskie Linie Lotnicze LOT zapraszają studentów i absolwentów uczelni wyższych do…
0 Komentarzy3 Minuty
22 marca 2024
One Event zaprezentował się w Warszawie
Około 40 przedstawicieli biur podróży i agencji MICE poznało ofertę One Event na…
0 Komentarzy1 Minuty
22 marca 2024
DZT: Europa najważniejszym rynkiem źródłowym. Prognozy przewidują dalszy wzrost liczby turystów w 2024
Europa pozostaje najważniejszym rynkiem źródłowym – Ożywienie w Azji i Ameryce Północnej…
0 Komentarzy4 Minuty
21 marca 2024
Ostatnie dni promocji na wakacje.pl
Jeszcze przez kilkanaście dni trwa promocja na letnie wyjazdy www.wakacje.pl. Niższe…
0 Komentarzy6 Minuty