Polskie Linie Lotnicze LOT prezentują nową odsłonę kampanii „Ważne, z kim podróżujesz”
1 maja 2024 roku wystartowała druga odsłona kampanii wizerunkowej narodowego przewoźnika pod znanym już hasłem „Ważne, z kim podróżujesz”. Slogan nawiązuje do platformy komunikacyjnej, której premiera miała miejsce we wrześniu 2023 roku. Jej nowa odsłona ponownie akcentuje rolę pracowników w tworzeniu doświadczeń z podróży, a także zwraca uwagę na nowe kierunki w siatce połączeń LOT-u.
Bohaterami drugiej odsłony kampanii ponownie zostali przedstawiciele personelu kokpitowego i pokładowego PLL LOT – osoby, które pasażerowie mogą spotkać na co dzień podczas podróży na pokładach przewoźnika. Tym razem byli to Patryk Bucholc (pierwszy oficer B737) i Ada Kołodziej (stewardesa) oraz Magdalena Pyszyńska (pierwsza oficer B787) i Dariusz Żelazko (steward).
Kontynuacja kampanii wizerunkowej ma także na celu zwrócenie uwagi na nowe połączenia w siatce przewoźnika, co jest potwierdzeniem realizacji strategii na lata 2024-2028. Polskie Linie Lotnicze LOT w tym roku zainaugurowały rejsy do stolicy Uzbekistanu – Taszkentu, wznowiły połączenia do Aten, a od czerwca uruchomią kolejne dwa nowe kierunki – Rijad w Arabii Saudyjskiej oraz rumuńską Oradeę.
„Nowa odsłona kampanii jest kontynuacją działań związanych z rozwojem marki LOT, w oparciu o wartości istotne z punktu widzenia budowy wizerunku i świadomości marki. Wartość LOT-u tkwi nie tylko w atrakcyjnych połączeniach, ale przede wszystkim w ludziach, którzy ją tworzą. Dlatego też, w drugiej odsłonie kampanii, koncentrujemy się na ich rolach i pokazujemy, że to właśnie oni dbają o wyjątkowe doświadczenia w podróży z PLL LOT. Hasło „Ważne, z kim podróżujesz” powstało z myślą o pasażerach – o tych, którzy marzą o odkrywaniu świata i o tych, którzy nieustannie szukają inspiracji. Zapraszamy wszystkich podróżujących, by odkrywali nowe kierunki i realizowali podróżnicze marzenia na gościnnych pokładach PLL LOT” – podkreśla Ewa Lampart, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT.
Działania promocyjne
Działania promujące drugą odsłonę kampanii wizerunkowej „Ważne, z kim podróżujesz” realizowane będą do końca maja w formie reklam OOH, w tym na tradycyjnych billboardach, nośnikach citylight i digital. Kampania OOH potrwa do końca maja, natomiast w pozostałych kanałach będzie kontynuowana do końca sierpnia 2024 roku.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Wizz Air otworzył szóstą bazę operacyjną w Polsce. 11 nowych tras z Lotniska Warszawa-Modlin
Dziś, 1 grudnia 2025 roku, linia lotnicza Wizz Air uruchomiła bazę operacyjną na Lotnisku…
0 Komentarzy2 Minuty
1 grudnia 2025
Zielona Góra-Babimost ma nową halę Non-Schengen
Lotnisko Zielona Góra-Babimost zakończyło kluczowy etap modernizacji, obejmujący m.in.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Enter Air i Coral Travel z nową umową czarterową na sezon 2026/2027
Enter Air podpisał z Coral Travel Poland umowę czarteru obejmującą współpracę w sezonie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Ryanair ogłasza ofertę Black Friday: drugi bilet za połowę ceny
Ryanair uruchomił wyprzedaż z okazji Black Friday, oferując promocję „drugi bilet za pół…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2025
Enter Air podsumowuje III kwartał 2025 roku
Przychody Enter Air po trzech kwartałach 2025 roku osiągnęły 2 422,8 mln zł, a EBITDA…
0 Komentarzy3 Minuty
28 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły nowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi
PLL LOT uruchomiły nowe sezonowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi w północnej…
0 Komentarzy2 Minuty









