Polska Organizacja Turystyczna bez wiceprezesa

Agnieszka Jędrzejczyk, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, po dwóch latach pracy, odchodzi ze stanowiska. Ostatni dzień października jest jej ostatnim dniem w pracy.
Przypomnimy, że w listopadzie 2017 roku, Prezes POT zarekomendował Radzie POT Agnieszkę Jędrzejczyk-Wojciechowską na stanowisko wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. Rada POT jednogłośnie podjęła uchwałę pozytywnie oceniającą kandydatkę.
W kwietniu 2019 roku Jędrzejczyk została szefową zespołu ds. opracowania zasad nadzoru nad Zagranicznym Ośrodkami Polskiej Organizacji Turystycznej. Wskład zespołu weszli: Teresa Buczak, Magdalena Michno, Joanna Węglarczyk, Bartłomiej Karolczyk, Mariola Górecka, Marzena Sadowska, Dominika Szulc, Anna Zabłocka – Sztyber, Marzena Witkowska, Ewa Kalaman – Szymerska.
Zespół miał się się zająć opracowaniem wytycznych w zakresie obiegu dokumentacji finansowo-księgowej w ZOPOT-ach, zasad ewidencji wydatków (m.in. opisów i rejestracji dowodów księgowych), zasad kontroli ZOPOT-ów, zasad sprawozdawczości zarówno finansowej,jak merytorycznej.
Powołanie zespołu przez prezesa POT prawdopodobnie było pokłosiem skandalu z odwołaniem dyrektora ZOPOT-u w Berlinie oraz informacji o nieprawidłowościach w ZOPOT w Tokio.
Odejście Agnieszki Jędrzejczyk jest pierwszą zmianą personalną wśród urzędników POT i MSiT po wyborach parlamentarnych.
Wiadomo, że trwają rozmowy na temat obsady stanowiska ministra sportu I turystyki oraz wiceministra odpowiedzailengo za turystykę. Jako, że POT ściśle podlega MSIT, w najbliższym czasie mogą też zajść zmainy również w POT.
Agnieszka Jędrzejczyk to specjalistka od komunikacji marketingowej. Od ponad kilkunastu lat zawodowo zajmuje się realizacją i nadzorem kampanii reklamowych i public relations. W toku pracy doskonale poznała narzędzia marketingowe oraz media. Koordynowała i nadzorowała liczne kampanie reklamowe i public relations dla największych korporacji międzynarodowych, w tym m.in.: Procter&Gamble, Nestle, Unilever, Pepsico czy Reebok.
Pełniła funkcję account executive w agencji reklamowej Tomorrow. Przez ostatnie 10 lat pracowała w największej polskiej agencji public relations Partner Of Promotion, gdzie zajmowała stanowisko dyrektora ds. obsługi klientów (Account Director). Wcześniej realizowała się zawodowo m.in. w międzynarodowej sieci perfumerii Sephora czy Domu Mody Forget-me-Not.
Agnieszka Jędrzejczyk biegle posługuje się językiem angielskim. Jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim. W Polskiej Organizacji Turystycznej będzie nadzorowała bezpośrednio pion odpowiedzialny za komunikację marketingową. Pion ten, w związku ze zmianami w Polskiej Organizacji Turystycznej, będzie realizował m.in. innowacyjne kampanie internetowe promujące Polskę jako kraj atrakcyjny turystycznie.
POWIĄZANE WPISY
5 czerwca 2023
Postępowanie UOKiK wobec Wizz Air i innych przewoźników. Chodzi o koszty połączeń z infolinią
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wszczął postępowania wyjaśniające…
0 Komentarzy4 Minuty
1 czerwca 2023
Katarzyna Szepczyńska nową dyrektorką departamentu ubezpieczeń turystycznych w Europa Ubezpieczenia
Katarzyna Szepczyńska dołączyła do zespołu Europy Ubezpieczenia, wzmacniając ich pozycję…
0 Komentarzy2 Minuty
26 maja 2023
Polski szef kuchni zdobywa tytuł najlepszego managera Marriott na świecie
Piotr Lasecki, szef kuchni hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport, został…
0 Komentarzy3 Minuty
18 maja 2023
Travelist.pl: tegoroczne wakacje droższe niż kiedykolwiek wcześniej
Już tylko kilka tygodni pozostało do rozpoczęcia wakacji 2023. Niestety zapowiadają się…
0 Komentarzy5 Minuty
18 maja 2023
Rusza nowa kampania „Wrocław miasto przygody”. W tle poszukiwanie skarbu i dawna legenda
Opactwo benedyktynów, Skarb Ołbiński, pościgi i historia Wrocławia – właśnie to będą…
0 Komentarzy5 Minuty
15 maja 2023
Pętla Szczyrkowska już po wiosennych przeglądach. TMR zaprasza na wędrówkę po Beskidzie Śląskim
Ośrodki turystyczne Szczyrk Mountain Resort i COS OPO Szczyrk zapraszają całe rodziny do…
0 Komentarzy1 Minuty
11 maja 2023
Kongres Impact’23: Ponad 4,5 mln zł wsparcia dla poznańskich firm i hoteli
Wczoraj w Poznaniu rozpoczęła się kolejna edycja międzynarodowego kongresu Impact’23, a…
0 Komentarzy3 Minuty
10 maja 2023
Mazowsze oficjalnie otwiera sezon turystyczny 2023. Rosnący ruch turystyczny i nowe inicjatywy promocyjne
Na pokładzie statku Info Barka w Warszawie oficjalnie otwarto sezon turystyczny 2023 na…
0 Komentarzy2 Minuty
27 kwietnia 2023
Małopolska z nową kampanią promującą turystykę kulinarną
Województwo Małopolskie startuje z nową kampanią promującą turystykę kulinarną, jako…
0 Komentarzy2 Minuty