Polska Izba Turystyki szuka rzecznika prasowego

Polska Izba Turystyki zaprasza wszystkich chętnych do wzięcia udziału w rekrutacji. Do obsadzenia jest stanowisko specjalisty ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Stanowisko to – zwane potocznie rzecznikiem prasowym – jest nieobsadzone od 2019 roku.

Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej będzie się zajmować:

  • tworzeniem i realizacją spójnych strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej,
  • planowaniem, redagowaniem i przygotowaniem treści  i materiałów informacyjno-promocyjnych wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (m. in, newsletter, media społecznościowe, serwisy www Izby, mailing, artykuły branżowe, ulotki),
  • przygotowywaniem komunikatów i informacji prasowych,
  • prowadzeniem działań z zakresu PR Kryzysowego – analizą potencjalnych zagrożeń, opracowaniem strategii komunikacji kryzysowej, zarządzaniem wewnętrzną i zewnętrzną komunikacją kryzysową,
  • współpracą i organizowaniem cyklicznych spotkań  z interesariuszami wewnętrznymi (zarząd, oddziały, członkowie PIT),
  • prowadzeniem działań z zakresu Public Affairs i komunikacji  z administracją publiczną – reprezentowaniem PIT w kontaktach z instytucjami państwowymi, podmiotami związanymi  z usługami turystycznymi i współpraca z nimi,
  • organizacją eventów stacjonarnych i wirtualnych,
  • wsparciem administracyjnym projektów, pozyskiwaniem funduszy na realizację zadań statutowych,
  • analizą i raportowaniem prowadzonych działań.

Oczekiwania od kandydata:

  • wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu nauk społecznych, mediów i komunikowania społeczno-kulturalnego,
  • wiedza z zakresu PR i komunikacji,
  • doskonała umiejętność komunikowania się w formie pisemnej i ustnej
  • rozwinięte zdolności komunikacyjne,
  • umiejętność budowania relacji z otoczeniem,
  • umiejętność sporządzania oficjalnych pism i dokumentów,
  • znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji, w tym mediów społecznościowych,
  • znajomość programów graficznych, do tworzenia i wizualizacji raportów
  • znajomość branży turystycznej i regulującej jej działania prawa,
  • mile widziane doświadczenie w Public Relations/Public Affairs  lub w dziale komunikacji wewnętrznej,
  • biegła znajomość języka angielskiego.

Polska Izba Turystyki oferuje:

  • interesującą pracę na rozwojowym stanowisku,
  • dużą samodzielność i niezależność w tworzeniu kampanii i wizji promocji,
  • bezpośredni kontakt z najważniejszymi graczami rynku turystycznego,
  • możliwość częstych podróży i udział w konferencjach, targach,
  • stabilne i atrakcyjne warunki pracy,
  • elastyczny czas pracy pracę w biurze, które znajduje się w samym sercu Warszawy.

Termin składania aplikacji do 31 lipca na adres: rekrutacja@pit.org.pl