Polska będzie się promować na EURO

Mimo pewnych modyfikacji w programie promocji, spowodowanych kryzysem w Paryżu, POT będzie prezentowała ofertę turystyczną Polski podczas rozpoczynających się dzisiaj Mistrzostw Europy w piłce nożnej.
Tomasz Rudomino, dyrektor Zagranicznego Ośrodka POT we Francji, powiedział: “Na szczęście organizatorzy „Berges de l’Europe“, czyli merostwo Paryża zapewnili inne miejsce i Polska, a także pozostałe państwa będą mogły godnie zaprezentować swoją ofertę turystyczną i kulturalną. 18 czerwca o godz. 10 zostanie otwarta specjalna strefa na placu przed Hotel de Ville. Nazywać się teraz będzie, z uwagi na zmianę lokalizacji, Place de l’Europe (Plac Europy).”
Codziennie do 10 lipca od godz. 13 do 22 będą odbywały się tam różne aktywności dla turystów i mieszkańców Paryża. W weekendy organizowane będą konkursy z nagrodami, degustacje, animacje dla dzieci i młodzieży a w pozostałe dni tygodnia – dystrybucja materiałów promocyjnych i informacyjnych, zdjęcia z polskimi piłkarzami oraz degustacje polskich produktów.
Prezentacja polska będzie miała swój punkt kuliminacyjny 16 czerwca. Odbędzie się wtedy Wieczór Polski w Ambasadzie RP w Paryżu, a w programie między innymi spotkanie z prasą pt. „Od hydraulika do Lewandowskiego”, pokaz żonglerki i trików piłkarskich i oczywiście degustacja polskich przysmaków. Wieczór otworzy minister sportu i turystyki Witold Bańka w obecności Ambasadora RP we Francji Andrzeja Byrta i prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej dr Wojciecha Fedyka.
Tomasz Rudomino dodał: “Turniej jest okazją żeby zainspirować Polską i naszą bogatą ofertą turystyczną nie tylko Francuzów ale licznie przybyłych do Paryża kibiców z całego świata.”
Katarzyna Wełpa rzecznik prasowy POT podkreśliła: “Zaplanowaliśmy również kampanię wizerunkową. Po Paryżu będą jeździć na rowerach “Ambasadorowie Polski” z ulotkami zachęcającymi do wzięcia udziału w konkursie, w którym nagrodą główną będzie koszulka z podpisami polskich piłkarzy. Przez cały tydzień począwszy od 21 czerwca w Radio France Bleu, które jest oficjalnym partneremn UEFA emitowane będą 25 sekundowe spoty o Polsce i naszym pawilonie przed Hotel de Ville.”
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
World Travel Awards wyróżnia Portugalię jako najlepszy kierunek w Europie
Podczas 32. gali World Travel Awards 2025 w Forte Village Resort na Sardynii Portugalię…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Raport Registradores de España: Polacy wciąż aktywni na rynku nieruchomości w Hiszpanii
Hiszpania pozostaje atrakcyjnym kierunkiem dla zagranicznych inwestorów, w tym Polaków. W…
0 Komentarzy2 Minuty










