Polacy coraz chętniej wybierają luksus. Rainbow Elite spełnia marzenia o podróżach szytych na miarę

Globalny rynek podróży luksusowych w 2024 roku został wyceniony na 2509,71 mld dolarów amerykańskich. Prognozy przewidują jego dalszy wzrost – do 2716,76 miliarda USD w 2025 roku i 4827,68 miliarda USD w 2032 roku. Choć sektor ten nadal zdominowany jest przez turystów z Ameryki Północnej, rosnące zainteresowanie luksusową turystyką widoczne jest również w Europie, w tym w Polsce. Odpowiedzią na ten trend jest m.in. Rainbow Elite – segment luksusowych ofert „szytych na miarę”.
Polacy coraz częściej decydują się na ekskluzywne destynacje, oczekując najwyższej jakości obsługi i wyjątkowych doświadczeń. Najnowsze dane dotyczące Malediwów potwierdzają tę tendencję – Polacy znajdują się w czołówce turystów odwiedzających ten prestiżowy archipelag, słynący z luksusowych ofert. To wyraźny sygnał rosnącego nad Wisłą zainteresowania wysokobudżetowymi podróżami.
W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby, Rainbow stworzył segment Rainbow Elite. Jest to oferta skierowana do najbardziej wymagających podróżnych, którzy oczekują wysokiego standardu, indywidualnego podejścia i niezrównanych wrażeń. Klienci mogą liczyć na unikalne podróże, dopasowane do ich oczekiwań, z pełną personalizacją usług.
„Wprowadzając do sprzedaży ofertę „Elite”, od początku mieliśmy wizję kierunku, w jakim chcemy rozwijać ten koncept. Naturalnym krokiem stało się poszerzenie asortymentu o organizację podróży na indywidualne zamówienie, dedykowanych Klientom poszukującym wyjątkowych doświadczeń i gotowym zainwestować w najwyższy standard usług. Sygnalizowane przez rynek oraz naszą sieć sprzedaży rosnące zapotrzebowanie potwierdziło potencjał tej koncepcji. Coraz więcej osób oczekuje dostępu do nieoczywistych miejsc, z dala od masowej turystyki, jednocześnie wymagając najwyższej jakości obsługi. W takiej sytuacji kluczowe znaczenie ma współpraca z doświadczonym i zaufanym partnerem. Dynamiczny wzrost zainteresowania ofertą pokazuje, że nasza strategia rozwoju w segmencie luksusowych podróży była trafnym wyborem” – mówi Maciej Szczechura, prezes zarządu Rainbow.
„Podróże Elite”, to nie tylko możliwość zorganizowania wypoczynku w wyjątkowych, ekskluzywnych hotelach w zasadzie w niemal każdym miejscu na świecie, ale przede wszystkim filozofia organizowania od „a” do „z” całego programu podróży – do dowolnego miejsca z najbardziej wymyślnymi atrakcjami. Mogą to być np. biznesowe wyjazdy golfowe, safari w Botswanie, obcowanie z dziką przyrodą Rwandy, czy zupełnie nietypowe podróże do wybrzeża Antarktydy, gdzie klienci faktycznie wychodzą na ląd Bieguna Południowego. Programy podróży na zamówienie komponowane są z dbałością o każdy szczegół – zawierają indywidualne transfery, opiekę przez cały czas trwania imprezy, zakwaterowanie w unikalnych hotelach i wszystkie dodatkowe życzenia Klienta. Nad realizacją na każdym etapie czuwa doświadczony zespół ekspertów.
Nieszablonowe kierunki i niezapomniane doświadczenia
Rainbow Elite otwiera drzwi do najbardziej egzotycznych zakątków świata: od safari 4×4 w dowolnym zakątku Afryki, przez luksusowe podróże pociągam, po wyprawy za oba koła podbiegunowe. W ofercie podróży Rainbow Elite znajdują się także m.in. wyprawy do Bhutanu i Nepalu – miejsc, które kuszą swoją niedostępnością i mistycyzmem, a także safari z lotami balonem nad Serengeti czy luksusowe wille z prywatnymi basenami na Malediwach. Jak podkreślają przedstawiciele Rainbow, oferta wpisuje się w zyskujący na popularności trend „quiet luxury” – luksusu pozbawionego ostentacji, skupionego na najwyższej jakości usług i harmonii z otoczeniem.
„Quiet luxury to trend skupiający się na jakości, kunszcie i dyskrecji. Jest to podejście do mody i stylu życia, które kładzie nacisk na ponadczasową elegancję i subtelność, odwracając się od krzykliwych logotypów i ostentacyjnego bogactwa. To podróże, które nie krzyczą przepychem, lecz urzekają dyskretną elegancją – od butikowych hoteli w ukrytych w dziewiczych zakątkach Sri Lanki, po prywatne wille z panoramicznymi widokami na Seszelach. Quiet luxury to przede wszystkim celebracja autentycznych doświadczeń takich jak spotkania z ekspertami w swoich dziedzinach, lokalnymi przewodnikami, biologami morskimi i możliwość obserwowania dzikich zwierząt w ich naturalnym środowisku w kameralnym, aczkolwiek ekskluzywnym wydaniu” – komentuje Maria Wyszomirska, product manager w Rainbow.
Dla najbardziej wymagających klientów wyznających zasadę „quiet luxury” to również podróże, które redefiniują pojęcie komfortu – jak rejsy ekspedycyjne na Grenlandię i Svalbard, luksusowe glampingi na pustyni w Omanie, pobyty w imponujących pałacach maharadżów w Indiach czy wypoczynek w minimalistycznych, ekologicznych resortach, które łączą nowoczesny design z nieskazitelną naturą. To powrót do subtelności i elegancji, które wyrażają się w jakości, a nie ostentacji. Podróże te są odpowiedzią na rosnące zainteresowanie luksusem świadomym, zrównoważonym i harmonijnym z otaczającym światem.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










