Podczas igrzysk w Soczi Rosjanie obejrzą spot o Słowacji

Kampania promocyjna Słowacji w Rosji będzie kontynuowana podczas trwania zimowych igrzysk olimpijskich w Soczi.
Spot reklamowy, znany z YouTube m.in. w Polsce, Rosji i na Węgrzech (patrz artykuł Udana kampania Słowacji na YouTube), będzie wyświetlany przed najnowszymi hitami filmowymi będzie do 23 lutego w najwiekszych kinach w Moskwie, Sankt Peterbsurgu i Jekaterynburgu. Szacuje się, że w 48 salach kinowych spot może obejrzeć ok. 340 tysięcy widzów.
W 2013 roku 20 proc. Rosjan deklarowało, że chodzi do kina co najmniej raz w miesiącu. 43 procc. z nich to ludzie w wieku 18 – 24 lata a 32 proc. – w wieku 25 – 40 lat. Wyjście do kina, często połączone z wizytą w restauracji, to najpopularniejszy wśród Rosjan sposób spędzania wolnego czasu.
Marta Kučerová, dyrektorka Słowackiej Agencji Ruchu Turystycznego (SACR) powiedziała: Kampania promująca zimowy wypoczynek na Słowacji jest związana z rosnącą liczbą rosyjskich turystów odwiedzających naszych południowych sąsiadów. W pierwszych trzech kwartałach ubiegłego roku było ich o 35 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2012 roku. Mamy przeświadczenie, że najnowsza nasza kampania jeszcze bardziej zwiększy zainteresowanie Rosjan wypoczynkiem zimowym na Słowacji, zwłaszcza teraz, kiedy warunki narciarskie się poprawiły.
Wspomniany wzrost liczby turystów rosyjskich na Słowacji jest systematyczny od kilku lat. W roku 2009 odnotowano na Słowacji 23 tysiące wypoczywających Rosjan, rok później – 27 tysięcy, w roku 2011 już 35 tysięcy, w roku 2012 – 41 tysięcy a w trzech kwartałach ubiegłego roku – 43 tysiące.
POWIĄZANE WPISY
29 listopada 2023
Rainbow: zimą ciepłe kraje odwiedzi blisko 180 tys. turystów
W Rainbow zakończyły się pierwsze loty do wszystkich egzotycznych miejsc na zimę 2023/24.…
0 Komentarzy2 Minuty
27 listopada 2023
Atrakcyjna Mołdawia na wyciągnięcie ręki
Mołdawia jest jednym z nielicznych miejsc w Europie, które nadal pozostawia wiele do…
0 Komentarzy6 Minuty
25 listopada 2023
Prawie 80 mln euro inwestycji w ośrodki narciarskie Słowenii
76,5 mln euro przeznaczono na poprawę infrastruktury i rozszerzenie całorocznej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2023
W Trentino zaczął się sezon narciarski. Ubiegłej zimy największym rynkiem była Polska
W ubiegły weekend rozpoczął się sezon narciarski w Trentino. Czy w tym roku Polacy także…
0 Komentarzy4 Minuty
17 listopada 2023
Kiwi.com: tej zimy podróżnicy z Polski stawiają na Tajlandię i Indie
Mimo pory deszczowej, Azja jest dostępna praktycznie przez cały rok. Jednak wielu…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2023
Westminster Abbey głównym motywem Tatrzańskiej Świątyni Lodowej na Hrebienku
Najpopularniejsza zimowa atrakcja Tatr Wysokich – Tatrzańska Świątynia Lodowa – otwiera…
0 Komentarzy5 Minuty
14 listopada 2023
Saksonia – kraj na miarę światową
Od lat Saksonia jest uważana za jeden z najciekawszych w Europie kierunków podróży…
0 Komentarzy5 Minuty
8 listopada 2023
Ras Al Khaimah i Oman nawiązują partnerstwo w celu rozwijania produktów turystycznych
Urząd ds. Promocji i Rozwoju Emiratu Ras Al Khaimah (RAKTDA) ogłosił zawarcie…
0 Komentarzy3 Minuty
7 listopada 2023
Visit Hungary wznawia działania w Polsce. W 2023 Polska drugim największym rynkiem turystycznym dla Węgrów
Jeszcze przed pandemią Polska była dla Węgrów szóstym największym rynkiem turystyki…
0 Komentarzy3 Minuty