PKL ze znakiem „Made in Małopolska”

Polskie Koleje Linowe dołączyły do programu „Made in Małopolska”, realizowanego przez województwo małopolskie. Celem inicjatywy jest wspieranie regionalnego biznesu, dobrego smaku, oryginalnego dizajnu, wartościowych inicjatyw, a także szczególnie atrakcyjnych miejsc regionu.
Pochodzenie ma znaczenie – ta idea przyświeca Małopolsce przy przedsięwzięciu, które promuje najlepsze produkty i usługi regionu, budując w świadomości Małopolan i turystów pozytywne skojarzenia poszczególnych marek z miejscem ich powstawania.
Janusz Ryś, prezes Polskich Kolei Linowych, powiedział: „Czujemy się zaszczyceni, że dołączyliśmy do grona najbardziej atrakcyjnych i renomowanych firm w regionie, które mogą posługiwać się znakiem „Made in Małopolska”. To dla nas szczególnie istotne, ponieważ ten znak jest sygnałem dla turystów, że nasze produkty i usługi są godne polecenia i najwyższej jakości.”
Podstawą współpracy Polskich Kolei Linowych i władz Małopolski jest dwustronne wykorzystanie potencjału wizerunkowego marek oraz osiągnięcie trwałego efektu synergii w obszarze promocji.
Zgodnie z podpisaną umową znakiem „Made in Małopolska” mogą posługiwać się nie tylko PKL jako operator turystyczny, ale także Kasprowy Wierch, Gubałówka, Góra Parkowa i Festiwal muzyczny Hej Fest.
Jacek Krupa, Marszałek Województwa Małopolskiego, podkreślił: „Nie mam wątpliwości, że właśnie dzięki silnej marce Małopolska rozwija się dynamicznie we wszystkich obszarach. Turyści, przedsiębiorcy, ludzie kultury uznają nasz region za znakomite pole do rozwijania rożnych aktywności. W takiej atmosferze zrodziła się idea „Made in Małopolska”. Bo marketing terytorialny i budowa marki regionu, to we współczesnym świecie jedno z najbardziej istotnych narzędzi promocji i rozwoju. Jestem przekonany, że do budowy silnej marki Małopolska niezbędna jest współpraca samorządu ze światem biznesu. Możliwości małopolskich firm są ogromne. Wykorzystując ten potencjał poprzez odpowiednią integrację działań wizerunkowych zagwarantujemy sobie wspólny sukces. Tak więc sukces marki Małopolska zależeć będzie od zbudowania sieci relacji partnerskich wokół marki regionu.”
Z badań przeprowadzonych na zlecenie PKL wynika, że ponad 70 proc. Polaków zauważa coraz wyższy standard letniej oferty turystycznej w górach. Najbardziej doceniamy poprawę bazy noclegowej (64 proc. ) oraz restauracyjnej i gastronomicznej (46 proc. ).
Janusz Ryś z PKL dodał: „Bardzo cieszy nas, że starania Polskich Kolei Linowych oraz innych przedstawicieli branży turystycznej są przez Polaków coraz wyżej oceniane. Warto stawiać na jakość, jak najlepszą obsługę klientów i budować markowy produkt. Znak „Made in Małopolska” jest też tego doskonałym przykładem.”
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Nowy Targ – stolica Podhala pełna atrakcji
Nowy Targ to górska stolica Podhala, malowniczo położona nad Białym i Czarnym Dunajcem. Z…
0 Komentarzy4 Minuty
3 grudnia 2025
Mazowieckie city breaks – odkryj Radom, Płock, Siedlce i Żyrardów
Jesień i zima to idealny moment, aby spojrzeć na Mazowsze z innej, mniej oczywistej…
0 Komentarzy8 Minuty
28 listopada 2025
Magdalena Krucz rekomendowana na prezeskę POT
Proces wyboru nowego prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej wciąż trwa, a branża…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Niemcy częściej wybierają Polskę. Dane DRV wskazują na wyraźny wzrost zainteresowania
Niemieccy turyści coraz częściej wybierają Polskę jako cel podróży. Dane Deutscher…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Opole zapowiada świąteczny jarmark i nowe atrakcje
Tegoroczny Jarmark Bożonarodzeniowy w Opolu wystartuje 28 listopada i potrwa do 23…
0 Komentarzy1 Minuty
25 listopada 2025
Kasina Ski&Bike otwiera sezon narciarski
Kasina Ski&Bike jako pierwszy ośrodek Grupy Pingwina rozpoczęła sezon narciarski,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dolnośląska Organizacja Turystyczna prezentuje nowy spot – Dolny Śląsk Travel
Dolnośląska Organizacja Turystyczna zaprezentowała nowy spot promocyjny „Dolny Śląsk…
0 Komentarzy2 Minuty
13 listopada 2025
Pokolenie Z zmienia turystykę. Rekruterzy szukają nowych sposobów komunikacji
Rekruterzy z biur podróży Itaka, Coral Travel, Grecos Holiday i Albatros oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
13 listopada 2025
Robert De Niro, Nobu Matsuhisa i Meir Teper wspólnie w Warszawie na jubileuszu Nobu Hotel
Po raz pierwszy w historii marki założyciele Nobu wspólnie odwiedzili Polskę. Ich wizyta…
0 Komentarzy2 Minuty










