Pierwszy jarmark turystyczny promujący klientów GAR-u za nami
17 stycznia odbył się pierwszy wspólny jarmark turystyczny w restauracji AvanGARda w Warszawie. Organizatorem wydarzenia był GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy turystyczne w Polsce. Do udziału zaproszono przedstawicieli dziewięciu polskich REP-ów.
Udział wzięło dziewięć polskich REP-ów: Polhotrep, Travelgate, Travelmediate, TravelReps, STR CEE, MICE Expert, DTL, Intair i TAL Aviation, którzy zjednoczyli swoje siły w realizacji imprezy promocyjnej. Sponsorami jarmarku byli: HanseMerkur – ubezpieczenia w podróży, biuro promocji emiratu Ras Al Khaimah oraz sieć hoteli SunLife z Mauritiusu.
Jarmark jest nową formułą spotkań z biurami podróży, która zakłada więcej luzu i mniej formalną atmosferę podczas branżowej imprezy promocyjnej. Zaproszenia wysyłane były imiennie tylko do wyselekcjonowanej grupy najbardziej aktywnych pracowników biur podróży.
Atrakcjami wieczoru był nie tylko typowo polski poczęstunek z grzańcem na wstępie, dawka wiedzy, ale także wróżby, upominki oraz rozmowy przypominające koncepcją zabawę w gorące krzesła.
Polski rynek przedstawicielstw rozwija się dynamicznie. Jarmark jest przejawem zacieśnienia współpracy pomiędzy członkami GAR , aby lepiej służyć biurom podróży w Polsce i rozwojowi całej wyjazdowej branży turystycznej.
GAR istnieje jako konsorcjum polskich GSA (General Sales Agent) i rep-ów od stycznia 2018 roku. Konsorcjum powstało w celu zacieśnienia współpracy, prowadzenia wspólnej polityki w zakresie realizacji tzw fam tripów dla biur podróży, kreowania etycznych wzorców i wyeliminowania nieuczciwych praktyk biur podróży wobec zagranicznych partnerów, promowania na świecie polskiego wyjazdowego rynku jako innowacyjnego i godnego inwestowania.
Biura zrzeszone w GAR koordynują swoje plany, aby uniknąć spiętrzeń imprez w danym czasie. GAR oferuje współpracę z wiarygodnymi zagranicznymi firmami turystycznymi, pragnącymi realizować usługi turystyczne dla polskich biur podróży. Promocja firm zrzeszonych w GAR generuje wymierne korzyści wszystkim uczestnikom biorącym udział w procesie realizacji imprez wyjazdowych z Polski.
POWIĄZANE WPISY
12 lutego 2025
POT: 15 lutego rusza program wsparcia dla spotkań i wydarzeń
15 lutego 2025 roku rusza Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i Wydarzeń (PPWdSW),…
0 Komentarzy5 Minuty
12 lutego 2025
Profitroom: hotele zyskują na walentynkowych wyjazdach. Wzrost rezerwacji o 65 proc.
Tegoroczne Walentynki przypadają w piątek, co sprzyja przedłużonym, weekendowym wyjazdom.…
0 Komentarzy4 Minuty
11 lutego 2025
TOP Touristik odnotowuje 40 proc. proc. wzrost rezerwacji na Maltę w 2025 roku
TOP Touristik touroperator specjalizujący się w dynamicznym pakietowaniu odnotował wzrost…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
SITE Poland startuje z czwartą edycją Young Leaders’
Stowarzyszenie SITE Poland ogłasza nabór do czwartej edycji programu…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lutego 2025
Tourist Polska uruchamia innowacyjną aplikację „Gotowy na Wakacje”
Biuro podróży Tourist Polska jako pierwsze w kraju wprowadziło i uruchomiło aplikację…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
Biura podróży – wzrost cen wycieczek ponownie mocno przyspieszył
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
6 lutego 2025
Zmiany w zarządzie eSky. Andrzej Kozłowski zastępuje Łukasza Habaja
Dotychczasowy wiceprezes i CFO, Andrzej Kozłowski, obejmuje stanowisko prezesa,…
0 Komentarzy6 Minuty
5 lutego 2025
Elkie Pupek nową menadżerką ds. sprzedaży i marketingu w TOP Touristik
TOP Touristik poinformował o dołączeniu Elkie Pupek do zespołu na stanowisko sales &…
0 Komentarzy1 Minuta
4 lutego 2025
Raport Podróżnika: jak Polacy podróżowali w 2024 roku?
Rok 2024 przyniósł kolejne rekordy w turystyce – więcej podróży, większe zainteresowanie…
0 Komentarzy11 Minuty