Pierwszy jarmark turystyczny promujący klientów GAR-u za nami
17 stycznia odbył się pierwszy wspólny jarmark turystyczny w restauracji AvanGARda w Warszawie. Organizatorem wydarzenia był GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy turystyczne w Polsce. Do udziału zaproszono przedstawicieli dziewięciu polskich REP-ów.
Udział wzięło dziewięć polskich REP-ów: Polhotrep, Travelgate, Travelmediate, TravelReps, STR CEE, MICE Expert, DTL, Intair i TAL Aviation, którzy zjednoczyli swoje siły w realizacji imprezy promocyjnej. Sponsorami jarmarku byli: HanseMerkur – ubezpieczenia w podróży, biuro promocji emiratu Ras Al Khaimah oraz sieć hoteli SunLife z Mauritiusu.
Jarmark jest nową formułą spotkań z biurami podróży, która zakłada więcej luzu i mniej formalną atmosferę podczas branżowej imprezy promocyjnej. Zaproszenia wysyłane były imiennie tylko do wyselekcjonowanej grupy najbardziej aktywnych pracowników biur podróży.
Atrakcjami wieczoru był nie tylko typowo polski poczęstunek z grzańcem na wstępie, dawka wiedzy, ale także wróżby, upominki oraz rozmowy przypominające koncepcją zabawę w gorące krzesła.
Polski rynek przedstawicielstw rozwija się dynamicznie. Jarmark jest przejawem zacieśnienia współpracy pomiędzy członkami GAR , aby lepiej służyć biurom podróży w Polsce i rozwojowi całej wyjazdowej branży turystycznej.
GAR istnieje jako konsorcjum polskich GSA (General Sales Agent) i rep-ów od stycznia 2018 roku. Konsorcjum powstało w celu zacieśnienia współpracy, prowadzenia wspólnej polityki w zakresie realizacji tzw fam tripów dla biur podróży, kreowania etycznych wzorców i wyeliminowania nieuczciwych praktyk biur podróży wobec zagranicznych partnerów, promowania na świecie polskiego wyjazdowego rynku jako innowacyjnego i godnego inwestowania.
Biura zrzeszone w GAR koordynują swoje plany, aby uniknąć spiętrzeń imprez w danym czasie. GAR oferuje współpracę z wiarygodnymi zagranicznymi firmami turystycznymi, pragnącymi realizować usługi turystyczne dla polskich biur podróży. Promocja firm zrzeszonych w GAR generuje wymierne korzyści wszystkim uczestnikom biorącym udział w procesie realizacji imprez wyjazdowych z Polski.
POWIĄZANE WPISY
8 grudnia 2023
Czy angielski przydaje się podczas podróży?
Aby w pełni cieszyć się podróżą zagraniczną, należy dobrze się do niej przygotować, a…
0 Komentarzy2 Minuty
7 grudnia 2023
Ryanair obchodzi 18 lat obecności na polskim rynku. 13 lotnisk i 6 baz operacyjnych w kraju
Ryanair świętuje dziś (7 grudnia) w Międzynarodowym Dniu Lotnictwa Cywilnego 18 lat…
0 Komentarzy2 Minuty
7 grudnia 2023
Hydropolis obchodzi ósme urodziny. Nowy eksponat, niespodzianki i wspólne świętowanie 9-10 grudnia
Hydropolis świętuje swoje ósme urodziny. Miejsce znajduje się w czołówce najchętniej…
0 Komentarzy4 Minuty
7 grudnia 2023
Wystartował sezon narciarski na Podkarpaciu
Stoki narciarskie na Podkarpaciu przyjmują już narciarzy. Cały czas działa Kiczera, rusza…
0 Komentarzy4 Minuty
7 grudnia 2023
B&B Hotels: cztery nowe hotele i 40 proc. wzrost w Polsce w 2023 roku
Wdrożenie nowej strategii rozwoju, nowe hotele na mapie Polski, podjęcie dialogu z branżą…
0 Komentarzy5 Minuty
5 grudnia 2023
Fly.pl: listopad lepszy o 30 proc. niż rok temu
Listopad to tradycyjnie okres spowolnienia, firma odnotowała wzrost o 30 proc. w…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2023
Biura podróży – kolejny tydzień ze spadkiem cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 grudnia 2023
14 mln pasażerów Ryanair w Gdańsku
Ryanair poinformował o przekroczeniu 14 mln obsłużonych pasażerów, którzy podróżowali z…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2023
11,7 mln pasażerów Ryanair w listopadzie 2023
4 grudnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za listopad 2023 roku. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuty