Pierwszy jarmark turystyczny promujący klientów GAR-u za nami

17 stycznia odbył się pierwszy wspólny jarmark turystyczny w restauracji AvanGARda w Warszawie. Organizatorem wydarzenia był GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy turystyczne w Polsce. Do udziału zaproszono przedstawicieli dziewięciu polskich REP-ów.

Udział wzięło dziewięć polskich REP-ów: Polhotrep, Travelgate, Travelmediate, TravelReps, STR CEE, MICE Expert, DTL, Intair i TAL Aviation, którzy zjednoczyli swoje siły w realizacji imprezy  promocyjnej. Sponsorami jarmarku byli: HanseMerkur – ubezpieczenia w podróży, biuro promocji emiratu Ras Al Khaimah oraz sieć hoteli SunLife z Mauritiusu.

Jarmark jest nową formułą spotkań z biurami podróży, która zakłada więcej luzu i mniej formalną atmosferę podczas branżowej imprezy promocyjnej. Zaproszenia wysyłane były imiennie tylko do  wyselekcjonowanej grupy  najbardziej aktywnych pracowników biur podróży.

Atrakcjami wieczoru był nie tylko typowo polski poczęstunek z grzańcem na wstępie, dawka wiedzy, ale także wróżby, upominki oraz rozmowy przypominające koncepcją zabawę w gorące krzesła.

Polski rynek przedstawicielstw rozwija się dynamicznie. Jarmark jest przejawem  zacieśnienia  współpracy pomiędzy członkami GAR , aby lepiej służyć biurom podróży w Polsce i rozwojowi całej wyjazdowej branży turystycznej.

GAR istnieje jako  konsorcjum polskich GSA (General Sales Agent) i rep-ów od stycznia 2018 roku. Konsorcjum powstało w celu zacieśnienia współpracy, prowadzenia wspólnej polityki w zakresie realizacji tzw fam tripów dla biur podróży, kreowania etycznych wzorców i wyeliminowania nieuczciwych praktyk biur podróży wobec  zagranicznych partnerów, promowania na świecie polskiego wyjazdowego rynku jako innowacyjnego i godnego inwestowania.

Biura zrzeszone w GAR koordynują swoje plany, aby uniknąć spiętrzeń imprez w danym czasie.  GAR oferuje współpracę z wiarygodnymi zagranicznymi firmami turystycznymi, pragnącymi realizować usługi turystyczne dla polskich biur podróży.  Promocja  firm zrzeszonych w GAR  generuje wymierne korzyści wszystkim uczestnikom biorącym udział w procesie realizacji  imprez wyjazdowych z Polski.