PHH: marka Halo w książce prof. Philipa Kotlera

Przedstawiciele Polskiego Holdingu Hotelowego wzięli udział w konferencji InfoShare 2024, która odbyła się w dniach 22-23 maja w Gdańsku. W trakcie tego wydarzenia miała miejsce premiera książki „Podstawy nowoczesnego marketingu” Philipa Kotlera, w której jednym ze studiów przypadku jest Halo – nowa polska marka hotelowa stworzona przez PHH.
„Podstawy nowoczesnego marketingu” to publikacja, która łączy teorię i praktykę biznesu, stanowiąc źródło wiedzy dla studentów, menedżerów i przedsiębiorców. Książka analizuje przypadki firm, które odniosły spektakularne sukcesy, zmieniając oblicze polskiego i światowego biznesu. Case study Halo, przygotowane przez Annę Izdebską Litefti, kierownika ds. marketingu oraz Renatę Pawłowską-Maciak, dyrektora pionu handlowego PHH, szczegółowo opisuje proces rebrandingu i wprowadzenia na rynek nowej polskiej marki hotelowej.
„Udział marki Halo w książce „Podstawy nowoczesnego marketingu” oraz prezentacja jej sukcesów podczas konferencji InfoShare 2024 to znaczące osiągnięcia, które podkreślają innowacyjne podejście Polskiego Holdingu Hotelowego do rebrandingu i marketingu. Nasza firma z dumą wspiera rozwój polskich marek i przyczynia się do promocji polskiego rynku hotelarskiego na arenie międzynarodowej” – podkreśla Renata Pawłowska-Maciak, dyrektor pionu handlowego w PHH.
Książka „Podstawy nowoczesnego marketingu” została opracowana pod redakcją sławnego ekonomisty i guru marketingu prof. Philipa Kotlera we współpracy z Mariuszem Soltanifarem i Barbarą Mróz-Gorgoń. Publikacja ta, będąca praktycznym przewodnikiem po współczesnym marketingu, prezentuje innowacyjne podejścia i sukcesy blisko czterdziestu polskich firm, w tym marki Halo.
„Halo to nowa marka hotelowa Polskiego Holdingu Hotelowego, która oferuje komfortowy wypoczynek w atrakcyjnych turystycznie lokalizacjach Polski. Obiekty Halo takie jak Halo Szczyrk, Halo Hel, Halo Toruń i Halo Szczecin łączą lokalny charakter z nowoczesnym designem, gwarantując międzynarodowy standard w konkurencyjnych cenach. Marka kładzie duży nacisk na budowanie relacji, celebrowanie codziennych chwil oraz współpracę z lokalnymi dostawcami – mówi Anna Izdebska-Litefti, kierownik ds. marketingu w PHH.
POWIĄZANE WPISY
26 listopada 2025
Polska podsumowuje udział w targach IBTM World 2025 w Barcelonie
Podczas tegorocznych targów IBTM World w Barcelonie Polska zaprezentowała szeroką ofertę…
0 Komentarzy4 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
eSky: Podróże zamiast zakupów. Jak wykorzystać okres Black Friday na inwestycję w siebie?
W czasie, gdy sklepy kuszą rekordowymi promocjami, coraz głośniej mówi się o…
0 Komentarzy3 Minuty
12 listopada 2025
Rafał Szmytke dołącza do zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego
Polski Holding Hotelowy poinformował, że z dniem 12 listopada 2025 roku do zarządu spółki…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2025
Dzień Austriackiego Wina
W środę 15 października Advantage Austria wspólnie z Narodowym Biurem Promocji Austrii…
0 Komentarzy1 Minuty
13 października 2025
Ryanair wprowadza płatności Blikiem
Linia lotnicza Ryanair ogłosiła wprowadzenie systemu Blik jako nowej opcji płatności dla…
0 Komentarzy1 Minuty
2 października 2025
Wizz Air ogłasza dni rekrutacyjne w Polsce
Wizz Air zorganizuje w październiku trzy dni otwarte rekrutacji dla personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
24 września 2025
SITE Polska ma 10 lat. Dekada działań na rzecz branży MICE
W 2025 roku Stowarzyszenie SITE Polska świętuje dziesięciolecie działalności. Dekadę…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2025
Uganda chroni goryle górskie. Rainbow umożliwia spotkanie z tymi niezwykłymi zwierzętami
Światowy Dzień Goryla, przypadający 24 września, to okazja do przypomnienia o trudnej…
0 Komentarzy1 Minuty










