PHH: Courtyard, Renaissance i Hampton liderami w swoich segmentach

Wszystkie trzy warszawskie hotele przylotniskowe należące do Polskiego Holdingu Hotelowego: Courtyard by Marriott Warsaw Airport, Renaissance Warsaw Airport Hotel oraz Hampton by Hilton Warsaw Airport utrzymały pozycję liderów w swoich segmentach rynku zarówno w grudniu, jak i w całym roku 2024 pod względem przychodów na dostępny pokój (wskaźnik RevPAR).
Na podstawie danych STR (Segment Reporting), które porównują wyniki hoteli w danej lokalizacji i segmencie, poszczególne obiekty PHH osiągnęły następujące rezultaty:
- Hampton by Hilton Warsaw Airport (3-gwiazdkowy): zajął pierwsze miejsce wśród 5 hoteli, stanowiących jego bezpośrednią konkurencję, osiągając wskaźnik RevPAR o 64,4 proc. wyższy niż średnia dla całej grupy;
- Courtyard by Marriott Warsaw Airport (4-gwiazdkowy): zdobył pierwsze miejsce wśród 7 hoteli, stanowiących jego bezpośrednią konkurencję, osiągając wskaźnik RevPAR o 73,7 proc. wyższy niż średnia dla całej grupy;
- Renaissance Warsaw Airport Hotel (5-gwiazdkowy): Zajął pierwsze miejsce wśród 10 hoteli, stanowiących jego bezpośrednią konkurencję, osiągając wskaźnik RevPAR o 22,8 proc. wyższy niż średnia dla całej analizowanej grupy.
„Jesteśmy niezmiernie dumni z naszych zespołów, które każdego dnia wyznaczają nowe standardy w branży hotelarskiej. Ich profesjonalizm, umiejętności interpersonalne oraz dbałość o każdy szczegół sprawiają, że nasi goście czują się wyjątkowo. To właśnie dzięki ich zaangażowaniu w tworzenie niezapomnianych doświadczeń, ciągłemu doskonaleniu obsługi klienta oraz proaktywnemu podejściu do rozwiązywania problemów, nasze hotele w Warszawie cieszą się tak dużą popularnością, zarówno wśród podróżujących biznesowo, jak i tych szukających relaksu” – podkreśla Artur Derela, dyrektor Renaissance Warsaw Airport Hotel oraz Regionalny dyrektor operacyjny w PHH.
Znaczenie danych STR i RevPAR
Wskaźniki STR są powszechnie uznawanym standardem porównawczym w branży hotelarskiej. RevPAR (Revenue Per Available Room) to kluczowy wskaźnik mierzący przychód na dostępny pokój, który uwzględnia zarówno obłożenie, jak i średnie ceny pokoi. Z kolei RGI (Relative Guest Index), który również został uwzględniony w analizie, pozwala ocenić wyniki poszczególnych hoteli w odniesieniu do ich bezpośredniej konkurencji w danym segmencie.
POWIĄZANE WPISY
24 listopada 2025
IGHP: Październik przyniósł stabilne wyniki w polskich hotelach
Obłożenie hoteli w Polsce w październiku 2025 roku utrzymało się na stabilnym poziomie, a…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2025
Otwarto nowy najwyższy hotel na świecie – Ciel Dubai Marina
15 listopada 2025 roku oficjalnie otwarto Ciel Dubai Marina, należący do Vignette…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
Hotel Mercure Warszawa Centrum zorganizował wernisaż „Konie, Byki, Limeryki”
Hotel Mercure Warszawa Centrum zorganizował wernisaż zatytułowany „Konie, Byki,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
TRIBE współpracuje z ASP Wrocław i MIXD w projekcie edukacyjnym dla studentów
TRIBE ogłasza rozpoczęcie projektu edukacyjnego „Exploring TRIBE” realizowanego we…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2025
Arche otworzy hotel Metalowiec w Muszynie
Arche SA przygotowuje otwarcie nowego hotelu w Muszynie. Arche Metalowiec Muszyna,…
0 Komentarzy2 Minuty
7 listopada 2025
Mazury bez tłumów: Karwica przyciąga miłośników ciszy i natury
Coraz więcej Polaków wybiera Mazury zamiast zagranicznych kurortów, szukając ciszy,…
0 Komentarzy6 Minuty
6 listopada 2025
Accor podsumowuje wyniki za trzeci kwartał 2025 roku
Grupa Accor poinformowała o wzroście przychodów w trzecim kwartale 2025 roku o 3,1 proc.…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2025
GRIFID Hotels prezentuje pięciogwiazdkowy hotel Noa w Złotych Piaskach
Grupa GRIFID Hotels prezentuje swój najnowszy obiekt - pięciogwiazdkowy hotel GRIFID Noa,…
0 Komentarzy2 Minuty










