OSAT: uruchomienie nowej aplikacji mobilnej
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych utworzyło aplikację mobilną – Wakacyjny Ekspert. Ma ona na celu zwiększenie bezpieczeństwa klientów oraz poprawę dostępności usług dla osób niepełnosprawnych. Projekt został dofinansowany z Ministerstwa Rozwoju i Technologii.
Wakacyjny Ekspert jest akcją promującą korzystanie z usług agentów turystycznych, którzy są członkami OSAT. Nowo powstała aplikacja mobilna pozwala na posprzedażowe komunikowanie się agentów z klientami i odwrotnie. Drugą z ważnych funkcji jest możliwość zarządzania swoimi rezerwacjami. Klienci po pobraniu aplikacji na telefon i zarejestrowaniu się uzyskują dostęp do dokumentów i komunikatów wysyłanych przez agentów turystycznych.
OSAT dodał również w funkcjach możliwość sprawdzenia warunków podróżowania oraz informacji o tym, na co klienci powinni zwrócić uwagę przy zawieraniu umowy o ubezpieczeniu. W aplikacji znajdziemy porady i przypomnienia, a według pierwszych recenzji jest ona też wygodna dla klienta, który ma ciągły dostęp do swoich wszystkich rezerwacji.
Aplikacja wspomaga także pracę agentów. Strefa klienta pozwala na zorganizowanie takich informacji jak: dostęp do bieżących i historycznych rezerwacji, dostęp do umowy i warunków uczestnictwa, przypomnień o płatnościach, komunikatach dotyczących obostrzeń Covid-19, o wybranych wycieczkach fakultatywnych i służy do bezpośredniego kontaktu z ekspertami.
Doświadczeni doradcy, którzy pracują w ponad 200 biurach podróży pomagają w wyborze idealnego miejsca na wakacje każdemu turyście. Poprzez aplikację utrzymują między sobą stały kontakt nie tylko przed wyjazdem, ale też w jego trakcie i po powrocie klientów z urlopu.
Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii przyznało na wyprodukowanie tej aplikacji dofinansowanie w wysokości 138 tys. złotych. Całkowity koszt produkcji wyniósł ponad 200 tys. złotych.
Aplikacja jest już dostępna w sklepach Apple i Google.
POWIĄZANE WPISY
8 lutego 2023
PIT: branży turystycznej zależy, aby proces ofertowania był przejrzysty
Polska Izba Turystyki wydała oświadczenie odnoszące się do zarzutów, jakie w ostatnich…
0 Komentarzy9 Minuty
7 lutego 2023
Ósmy cykl szkoleń dla biur podróży Merigo Meeting Tour już 17 lutego w Warszawie
System rezerwacyjny Merigo/Go Global Travel zaprasza na bezpłatne szkolenie podczas…
0 Komentarzy1 Minuty
7 lutego 2023
eSky.pl: liczba styczniowych rezerwacji wzrosła o 81 proc. w porównaniu do 2022
Polacy masowo rozpoczęli planowanie tegorocznych podróży – zainteresowanie wyrażone…
0 Komentarzy3 Minuty
6 lutego 2023
Exim Tours: wzrost sprzedaży w styczniu o 122 proc. rdr
Biuro Podróży Exim Tours niedawno podsumowało rok 2022, a teraz zebrało wyniki za…
0 Komentarzy1 Minuty
6 lutego 2023
Biura podróży – w ostatnim tygodniu najbardziej podrożał Cypr, Zakintos i półwysep Chalcydycki
W minionym tygodniu, ceny wycieczek z wylotami pomiędzy 31 lipca i 6 sierpnia wzrosły…
0 Komentarzy8 Minuty
2 lutego 2023
Sieć Fostertravel.pl: styczeń lepszy od zeszłorocznego o 279 proc.
Fostertravel.pl nie zwalnia tempa i otworzył kolejne dwa salony w Żukowie i Izabelinie. W…
0 Komentarzy1 Minuta
2 lutego 2023
Fly.pl: Egipt, Turcja i Tunezja biorą ponad połowę rynku
W styczniu wśród klientów fly.pl, 52,2 proc. rezerwowało wyjazdy do Egiptu, Turcji lub…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Śniadanie biznesowe dla branży z MICE Expert
Grażyna Grot-Duziak działająca pod własną marką MICE Expert zorganizowała śniadanie…
0 Komentarzy1 Minuty
31 stycznia 2023
Wakacje.pl: prezes UOKiK się pomylił, nie wpływamy na wysokość cen
Wakacje.pl S.A. wydały oświadczenie w związku z dzisiejszym komunikatem Urzędu Ochrony…
0 Komentarzy1 Minuta