Odbyła się XII edycja THINK MICE Mashup Meetings
fot. materiały prasowe
29 września w Fabryce Norblina w Warszawie odbyła się XII edycja spotkania z cyklu THINK MICE Mashup Meetings. Wydarzenie zgromadziło przedstawicieli branży MICE – przedstawicieli korporacji, agencji, destynacji oraz obiektów.
Celem spotkania była analiza aktualnej kondycji rynku spotkań, identyfikacja dominujących trendów oraz określenie kierunków rozwoju branży w nadchodzących latach.
„Mashup Meetings od lat tworzy przestrzeń do rozmów o najważniejszych branżowych wyzwaniach. Tegoroczna edycja pokazała, że stoimy w obliczu redefinicji modeli działania, ale jednocześnie mamy ogromny potencjał, by wspólnie budować „fabrykę przyszłości” MICE. Nieprzypadkowo spotkaliśmy się w Fabryce Norblina – miejscu niegdyś przemysłowym, a dziś tętniącym kulturą i eventami. To doskonale obrazuje drogę naszej branży: dawniej spotkania były głównie logistyką, dziś to przestrzeń idei, wartości i innowacji. Serdecznie dziękuję naszym Partnerom, Panelistkom, Panelistom i Moderatorce za wkład w to wydarzenie. To Wasza zasługa, że Mashup ma tak wieka siłę i znaczenie dla całego środowiska” – powiedziała Anna Łukasik, CEO i wydawczyni THINK MICE.
Centralnym punktem programu była debata w KinoGramie, prowadzona przez Edytę Drożdż. Rozmowa skupiła się na najważniejszych wyzwaniach dla branży, w tym rosnącej roli sztucznej inteligencji, wdrażaniu zasad ESG, znaczeniu wellbeing, zmianach pokoleniowych i nowych oczekiwaniach klientów, a także na utrzymaniu konkurencyjności Polski w ujęciu międzynarodowym. Po części merytorycznej uczestnicy spotkali się na uroczystej kolacji networkingowej w sali Gimlet.
XII edycję objęło honorowym patronatem Ministerstwo Sportu i Turystyki. Partnerami wydarzenia byli: Event Hall / Fabryka Norblina (Partner Venue), Chorwacka Wspólnota Turystyczna, Mazovia Convention Bureau, Poland Convention Bureau POT (Partnerzy Gold) oraz Hala Stulecia, Mauritius Tourism Promotion Authority i Polska Scena Muzyczna (Partnerzy wspierający).
Relację z wydarzenia opublikuje w październikowym wydaniu miesięcznik THINK MICE oraz portal thinkmice.pl.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










