Nowy program lojalnościowy Louvre Hotels Group

Marka hotelowa Louvre Hotels Group uruchomiła w listopadzie 2019 roku nowy program lojalnościowy Flavours Instant Benefit, który powstał z myślą o docenieniu gości dokonujących rezerwacji drogą on-line.
Przystąpienie do programu jest bezpłatne, a jego jedynym warunkiem jest pobranie aplikacji Louvre Hotels Group oraz zarejestrowanie użytkownika. Aplikacja działa zarówno na systemie IOS, jak i na Androidzie. Każdy, kto dokona rezerwacji poprzez aplikację otrzyma 5 proc. zniżki na pobyt w wybranym hotelu na całym świecie.
Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator w Louvre Hotels Group, powiedziała: „Doceniamy naszych gości oraz ich decyzje o pobycie w hotelach należących do grupy Louvre Hotels Group: Campanile, Golden Tulip, Premiere Classe, Royal Tulip, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn – łącznie 7 marek. Dlatego oddajemy w Państwa ręce pierwszy element z całego pakietu korzyści, który związany jest z korzystaniem z naszej nowej aplikacji. Pragniemy, aby każdy z naszych gości poczuł się wyjątkowo, a ponadto rezerwacja pobytu była możliwie prosta i jeszcze tańsza.”
Program lojalnościowy Instant Flavours Benefit będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe bonusy i oferty promocyjne dla lojalnych klientów sieci LHG.
Aplikacja Louvre Hotels Group jest bardzo intuicyjna, jest w stanie spersonalizować ofertę dla konkretnego użytkownika i dopasować ją do jego potrzeb. Sam proces rezerwacji zajmuje chwilę a zdecydowanym plusem jest możliwość obejrzenia realnych zdjęć danego hotelu bezpośrednio z poziomu aplikacji. Jest to o tyle ważne, że aplikacja obejmuje ponad 1 200 hoteli na całym świecie.
Marcinkowska dodała: „Filarem działalności Grupy Louvre na całym świecie jest umieszczenie naszych klientów w centrum naszych priorytetów, chcemy zmienić podejście i oprzeć je na bardziej emocjonalnych relacjach z naszymi gośćmi.”
Z badań wynika, że aż 80 proc. ankietowanych klientów przyznaje pierwszeństwo marce lub hotelowi oferującemu rabat w swoim programie lojalnościowym, jest więc to naturalny trend, który wpisuje się w branżę turystyczną.
POWIĄZANE WPISY
24 listopada 2025
IGHP: Październik przyniósł stabilne wyniki w polskich hotelach
Obłożenie hoteli w Polsce w październiku 2025 roku utrzymało się na stabilnym poziomie, a…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2025
Otwarto nowy najwyższy hotel na świecie – Ciel Dubai Marina
15 listopada 2025 roku oficjalnie otwarto Ciel Dubai Marina, należący do Vignette…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
Hotel Mercure Warszawa Centrum zorganizował wernisaż „Konie, Byki, Limeryki”
Hotel Mercure Warszawa Centrum zorganizował wernisaż zatytułowany „Konie, Byki,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
TRIBE współpracuje z ASP Wrocław i MIXD w projekcie edukacyjnym dla studentów
TRIBE ogłasza rozpoczęcie projektu edukacyjnego „Exploring TRIBE” realizowanego we…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2025
Arche otworzy hotel Metalowiec w Muszynie
Arche SA przygotowuje otwarcie nowego hotelu w Muszynie. Arche Metalowiec Muszyna,…
0 Komentarzy2 Minuty
7 listopada 2025
Mazury bez tłumów: Karwica przyciąga miłośników ciszy i natury
Coraz więcej Polaków wybiera Mazury zamiast zagranicznych kurortów, szukając ciszy,…
0 Komentarzy6 Minuty
6 listopada 2025
Accor podsumowuje wyniki za trzeci kwartał 2025 roku
Grupa Accor poinformowała o wzroście przychodów w trzecim kwartale 2025 roku o 3,1 proc.…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2025
GRIFID Hotels prezentuje pięciogwiazdkowy hotel Noa w Złotych Piaskach
Grupa GRIFID Hotels prezentuje swój najnowszy obiekt - pięciogwiazdkowy hotel GRIFID Noa,…
0 Komentarzy2 Minuty










