Nowości w aplikacji mobilnej Itaki

Nowości aplikacji mobilnej Itaki
Itaka ulepszyła swoją aplikację mobilną

Kilka nowych funkcjonalności zostało wprowadzonych w aplikacji mobilnej Itaki.

Dotychczas z aplikacji skorzystało już milion klientów, otrzymując dostęp do: wszystkich informacji o swojej rezerwacji, w tym godziny transferu na lotnisko; ofert specjalnych i usług dodatkowych np. rezerwacji wycieczek lokalnych, wypożyczenia samochodu, zakupu ubezpieczenia oraz informacji o najważniejszych wakacyjnych atrakcjach w przewodniku Pascala (dotyczy wybranych destynacji).

Co nowego w aplikacji?

1. Kontakt z rezydentem przez czat – dzięki temu klienci w łatwy sposób będą mogli napisać do przedstawiciela Itaki w destynacji za pośrednictwem znanych komunikatorów: WhatsApp i Messenger i szybko uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

2. Udział w spotkaniu z rezydentem online – klient bez konieczności wychodzenia z pokoju czy powrotu z plaży będzie mógł wziąć udział w spotkaniu za pomocą videochatu Google Meet. Ograniczenie osób obecnych podczas takich spotkań jest istotny również ze względu na aktualną sytuację, w której ważne jest zachowanie społecznego dystansu.

3. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania – w sekcji FAQ specjaliści touroperatora odpowiadają na pytania, najczęściej zadawane przez klientów. Chcąc poznać odpowiedź, klient może wejść w aplikację i wyszukać interesującą go kwestię, bez konieczności kontaktu z Centrum Obsługi Klienta czy Infolinią.

4. Cenne wskazówki od rezydenta – klient Itaki będzie miał zawsze pod ręką porady przedstawiciela touroperatora dotyczące konkretnej destynacji. Znajdzie tam informacje o tym, co warto zobaczyć czy jakich lokalnych potraw spróbować. Klient będzie mógł również sprawdzić godziny transferu z hotelu na lotnisko. Informacje od rezydentów pojawiają się w aplikacji sukcesywnie, całość będzie dostępna dla klientów w połowie sierpnia 2020 r.

Pierwszy czarter Itaki doleciał na Zakyntos