Nowości w aplikacji mobilnej Itaki

Kilka nowych funkcjonalności zostało wprowadzonych w aplikacji mobilnej Itaki.
Dotychczas z aplikacji skorzystało już milion klientów, otrzymując dostęp do: wszystkich informacji o swojej rezerwacji, w tym godziny transferu na lotnisko; ofert specjalnych i usług dodatkowych np. rezerwacji wycieczek lokalnych, wypożyczenia samochodu, zakupu ubezpieczenia oraz informacji o najważniejszych wakacyjnych atrakcjach w przewodniku Pascala (dotyczy wybranych destynacji).
Co nowego w aplikacji?
1. Kontakt z rezydentem przez czat – dzięki temu klienci w łatwy sposób będą mogli napisać do przedstawiciela Itaki w destynacji za pośrednictwem znanych komunikatorów: WhatsApp i Messenger i szybko uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania.
2. Udział w spotkaniu z rezydentem online – klient bez konieczności wychodzenia z pokoju czy powrotu z plaży będzie mógł wziąć udział w spotkaniu za pomocą videochatu Google Meet. Ograniczenie osób obecnych podczas takich spotkań jest istotny również ze względu na aktualną sytuację, w której ważne jest zachowanie społecznego dystansu.
3. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania – w sekcji FAQ specjaliści touroperatora odpowiadają na pytania, najczęściej zadawane przez klientów. Chcąc poznać odpowiedź, klient może wejść w aplikację i wyszukać interesującą go kwestię, bez konieczności kontaktu z Centrum Obsługi Klienta czy Infolinią.
4. Cenne wskazówki od rezydenta – klient Itaki będzie miał zawsze pod ręką porady przedstawiciela touroperatora dotyczące konkretnej destynacji. Znajdzie tam informacje o tym, co warto zobaczyć czy jakich lokalnych potraw spróbować. Klient będzie mógł również sprawdzić godziny transferu z hotelu na lotnisko. Informacje od rezydentów pojawiają się w aplikacji sukcesywnie, całość będzie dostępna dla klientów w połowie sierpnia 2020 r.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty











Używam apki od dłuższego czasu – moim zdaniem jest świetna i bardzo łatwo znaleźć tam pomysł na wakacje. Chyba najbardziej podoba mi się opcja dodawania do ulubionych, bo wiele razy miałam tak, że coś widziałam, nie zapisałam tego i mi uciekało. Osobiście pobrałam stad https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.itaka.itaka i już dwukrotnie z mężem udało nam się za jej pomocą wybrać i kupić wczasy. Jedne w Polsce, drugie w Grecji.