Nowości Lufthansy – wszystko dla klienta

W tym roku Lufthansa wprowadza szereg znaczących zmian, m.in.: nowoczesną kabinę w całej flocie, nową koncepcję serwisu pokładowego, nowatorski system cenowy a także rozbuduje siatkę połączeń międzykontynentalnych.
Podczas konferencji prasowej na tegorocznych targach ITB w Berlinie, Jens Bischof, dyrektor marketingu, sprzedaży i produktu Lufthansa German Airlines, powiedział: „W tym roku nasi pasażerowie będą mogli doświadczyć wyjątkowych zmian w ofercie Lufthansy. W ciągu ostatnich lat zainwestowaliśmy miliardy dolarów we wzrost jakości naszych usług z myślą o pasażerach, którzy skorzystają na tych inwestycjach. Jako linia lotnicza przynależymy wróciliśmy na przynależne nam miejsce – do czołówki najlepszych światowych przewoźników. Nasi goście mogą mieć pewność, że „Made in Germany” jest gwarancją jakości wszystkich połączeń Lufthansy. Jesteśmy na dobrej drodze do zdobycia tytułu pierwszej zachodniej pięciogwiazdkowej linii lotniczej i każdego dnia oferujemy jakość, o której inni przewoźnicy mogą tylko pomarzyć.”
W trzecim kwartale tego roku w całej flocie międzykontynentalnej Lufthansy zakończy się instalacja najnowszych kabin i najwyższej jakości foteli we wszystkich klasach podróży. Ponadto szerokopasmowy dostęp do bezprzewodowego internetu FlyNet będzie dostępny
na wszystkich połączeniach międzynarodowych. Od 2011 roku Lufthansa zainwestowała 1,5 mld euro w unowocześnienie swoich kabin. Około 39 000 foteli zostało wymienionych lub zmodyfikowanych, a w przypadku nowych maszyn szerokokadłubowych, wyposażonych w: 600 foteli Klasy Pierwszej, 7000 Klasy Biznes i ponad 27 600 w Klasie Ekonomicznej. Około 3 600 foteli nowej Klasy Ekonomicznej Premium będzie łącznie zainstalowanych w 106 maszynach dalekiego zasięgu Lufthansy.
Tej jesieni do oferty Lufthansy zostanie dodanych przynajmniej pięć nowych rejsów międzykontynentalnych – 15 dodatkowych połączeń tygodniowo do miejsc takich jak Tampa, Cancún, Panama, Malé czy Mauritius.
Jens Bischof podsumował: „Nowe, atrakcyjne rejsy bezpośrednie połączone z naszymi standardami jakości i usług, z pewnością zachwycą pasażerów. Dla naszych klientów rok 2015 oznacza początek nowego kalendarza Lufthansy – najlepszego roku w naszej dotychczasowej historii.”
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Wizz Air otworzył szóstą bazę operacyjną w Polsce. 11 nowych tras z Lotniska Warszawa-Modlin
Dziś, 1 grudnia 2025 roku, linia lotnicza Wizz Air uruchomiła bazę operacyjną na Lotnisku…
0 Komentarzy2 Minuty
1 grudnia 2025
Zielona Góra-Babimost ma nową halę Non-Schengen
Lotnisko Zielona Góra-Babimost zakończyło kluczowy etap modernizacji, obejmujący m.in.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Enter Air i Coral Travel z nową umową czarterową na sezon 2026/2027
Enter Air podpisał z Coral Travel Poland umowę czarteru obejmującą współpracę w sezonie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Ryanair ogłasza ofertę Black Friday: drugi bilet za połowę ceny
Ryanair uruchomił wyprzedaż z okazji Black Friday, oferując promocję „drugi bilet za pół…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2025
Enter Air podsumowuje III kwartał 2025 roku
Przychody Enter Air po trzech kwartałach 2025 roku osiągnęły 2 422,8 mln zł, a EBITDA…
0 Komentarzy3 Minuty
28 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły nowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi
PLL LOT uruchomiły nowe sezonowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi w północnej…
0 Komentarzy2 Minuty









