Nowe Trendy w Turystyce 2018 już za 3 miesiące

Podczas 9. edycji konferencji Nowe Trendy w Turystyce uczestnicy będą rozmawiać m.in. o najnowszych technologiach w turystyce niosących rewolucyjne rozwiązania, tworzeniu spójności marki restauracji z marką pracodawcy, dostarczaniu gościom usług, które budują wartość ich doświadczeń, czyli guest experience 4.0.

Eksperci z kraju i zza granicy spotkają się z nami 6 kwietnia, w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku.
W programie imprezy znalazły się: 1 konferencja, 3 sceny warsztatowe, przewidziano udział ponad 20 ekspertów.

Na scenie głównej prelekcje będą prowadzone w 4 głównych blokach:
Marketing nieoczywisty kontratakuje,
Marketing kierunku.
Veni, vidi, vici, Nowe technologie/ powrót do przyszłości,
Zarządzanie talentami (NIE) tylko dla orłów.

Wśród prelegentów wystąpią m.in.:

Julia Izmałkowa – psycholog, wykładowca, power speaker. Jej wystąpienia na międzynarodowych konferencjach biją rekordy popularności i są najlepiej ocenianymi prelekcjami w agendzie. Rocznie jako #TravellingCEO odbywa około 50 lotów, jeżdżąc po świecie i prowadząc badania, wykłady i szkolenia dla marek z listy FORTUNE 500.

Olivier Ponti – Manager Research w Amsterdam Marketing. Potrafi przekuć skomplikowane dane w konkretne działania. Kierując się bezgraniczną ciekawością, pozostaje na bieżąco z najnowszymi trendami w świecie analityki cyfrowej.

Natalia Hatalska – analityk trendów, założycielka i CEO instytutu badań nad przyszłością – infuture hatalska foresight institute. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych.

Wioletta Hamerska – najbardziej tajemniczy gość hotelowy w Polsce. Przewodnicząca kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie i pomysłodawczyni tej ogólnopolskiej kampanii, która od 10 lat zmienia standardy w obsłudze rodzin. Często występuje i publikuje w mediach: Polsat News, TVN 24, Uroda Życia, VIVA, rp.pl, komentując aktualne trendy i zjawiska na rynku turystycznym.

 

Oprócz prelekcji w trakcie konferencji będzie można wziąć udział aż w 8 warsztatach z najlepszymi specjalistami w branży.
Artur Jabłoński nauczy m.in jak skonfigurować krok po kroku reklamę na facebooku i pokaże jakie błędy popełniane są najczęściej. Nauczy także analizy i skalowania kampanii facebookowych

Magdalena i Bartłomiej Daniłoś pokażą formuły z jakich korzystają najlepsi w tworzeniu skutecznych kampanii video marketingowych.

Na warsztacie u Katarzyny Derezińskiej i Agnieszki Małkiewicz uczestnicy będą wspólnymi siłami budować spójną propozycję wartości i gości przykładowej restauracji.
http://trendywturystyce.pl/program2018

Walcz o prestiżowe wyróżnienie!

Zgłoś się do konkursu Tourism Trends Awards, w którym co roku nagradzamy innowacyjne produkty turystyczne.
W tym roku, swoje projekty można zgłaszać w kategoriach:
Debiut roku
Kampania produktu turystycznego
Nowa oferta turystyczna
IT dla turystyki.
Jury w składzie: Wioletta Hamerska- ekspert rynku hotelowego, Piotr Bucki- wykładowca, badacz trendów, Łukasz Wysocki- prezes zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej / Gdansk Convention Bureau oraz Katarzyna Walczak – dyrektor reklamy i PR wakacje.pl oceni projekty a przedstawiciele dwóch najlepszych z każdej kategorii zaprezentują je na scenie podczas konferencji i powalczą o tytuł najlepszego.

Więcej o konkursie http://trendywturystyce.pl/konkurs-tta-2018

Patronem medialnym imprezy jest portal WaszaTurystyka.pl