Nowa kampania promocyjna – Fascynująca przyroda Niemiec

W centrum kampanii prowadzonej na całym świecie znalazło się 130 regionów chronionej przyrody w Niemczech: 16 parków narodowych, ponad 100 parków krajobrazowych oraz 15 rezerwatów biosfery UNESCO. Jako reprezentację bogactwa przyrodniczego Niemiec wybrano dla potrzeb kampanii 16 wyjątkowych krajobrazów.
Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki, komentuje start kampanii: „W ubiegłym roku 2,6 miliona Europejczyków wybrało Niemcy jako cel swojej podróży‚ na łono przyrody. Należymy więc – obok Austrii i Francji – do najpopularniejszych urlopowych kierunków turystyki przyrodniczej. Pod ochroną znajduje się ponad ⅓ powierzchni Niemiec. Właśnie to rozsądne i konsekwentne podejście do ochrony przyrody będziemy wykorzystywać by promować Niemcy jako kierunek na urlop w naturze, wspierając tym samym zrównoważony rozwój oraz turystykę w regionach wiejskich.”
„Fascynująca przyroda Niemiec” to przede wszystkim kampania online, wykorzystująca komunikację elektroniczną.
Bazą są rozbudowane informacje na stronie tematycznej: www.germany.travel/natur.
Interaktywna mapa oraz informacje w wielu językach będą ułatwiać poznanie bogactwa przyrody Niemiec. Nowym elementem jest wyszukiwarka celów podróży (www.germany.travel/enjoy). Użytkownik za pomocą różnych funkcji filtrowania może online znaleźć najbardziej dopasowane dla siebie miejsce w Niemczech i podzielić się swoim odkryciem ze znajomymi w mediach społecznościowych.
Kontent będzie także tworzony przez blogerów i instagramerów, którzy przemierzą Niemcy w poszukiwaniu swojego ulubionego miejsca na łonie natury. Wpisy zostaną opatrzone hasztagiem (#EnjoyGermanNature) i zebrane na specjalnej stronie (socialwall): www.german.travel/enjoygermannature.
Głównymi rynkami, na których kampania będzie realizowana są: Holandia, Wielka Brytania, Belgia, Szwajcaria, Francja, Włochy, Hiszpania, Austria, Czechy, Polska, Dania i Szwecja.
W stworzeniu kampanii Niemiecka Centrala Turystyki współpracuje ściśle z EUROPARC Deutschland,
Związkiem Parków Przyrodniczych Niemiec oraz organizacjami promocji turystyki niemieckich krajów związkowych.
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
World Travel Awards wyróżnia Portugalię jako najlepszy kierunek w Europie
Podczas 32. gali World Travel Awards 2025 w Forte Village Resort na Sardynii Portugalię…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Raport Registradores de España: Polacy wciąż aktywni na rynku nieruchomości w Hiszpanii
Hiszpania pozostaje atrakcyjnym kierunkiem dla zagranicznych inwestorów, w tym Polaków. W…
0 Komentarzy2 Minuty










