Niemcy rozpoczynają kampanię promującą zwiedzanie miast

AG

Niemiecka Centarala Turystyczna rozpoczyna kampanię „German Summer Cities”, która skupia się na pięciu tematach: wielkomiejskim życiu, romantycznym weekendzie w mieście, urlopie nad wodą, zwiedzaniu zabytków oraz sztuce i kulturze.

Niemcy znajdują się na pierwszym miejscu jako cel podróży kulturalnych oraz city breaków w Europie. To obrazuje, jak duże znaczenie mają te dwa segmenty dla niemieckiej turystyki przyjazdowej: ponad 60 proc. podróżnych z Europy – według danych IPK z 2018 r. – przyjeżdża do Niemiec w celach kulturowych. Przy tym zwiedzają nie tylko metropolie, lecz także odwiedzają mniejsze miasta w całym kraju.
Kampanię pozytywnie przyjęła niemiecka branża turystyczna.

Łącznie 50 przedsiębiorstw i organizacji podpisało umowy o współpracy na ponad 100 pakietów marketingowych. Działania marketingowe prowadzone są na ponad 30 rynkach, a Lufthansa jako partner premium kampanii weźmie udział we wszystkich tych działaniach.

Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT), powiedziała: „Globalna kampania marki opiera się na naszej pozycji lidera rynku w segmencie podróży kulturalnych i city breaków w Europie. Pakiety marketingowe dają w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom możliwość skorzystania z naszych międzynarodowych działań. Dzięki pięciu tematom kampanii tworzymy szerokie spektrum ofert dla partnerów i konsumentów z całego świata”.

Partnerami kampanii „German Summer Cities” będą także biura podróży online: Expedia Group Media Solutions, C-Trip oraz Aviasales.

Strona promocyjna kampanii jest już dostępna pod adresem: www.germany.travel/germansummercities. Film promujący „German Summer Cities” można obejrzeć na kanale YouTube: https://youtu.be/ynk9sm0l6WE.
Ponadto na kanale znajduję się 5 krótkich filmów przestawiających każdy temat kampanii z osobna. Podczas wielodniowych eventów pop-up DZT zaprezentuje kampanię na najważniejszych rynkach źródłowych.

Więcej informacji o kampanii: https://youtu.be/1uaMBDpr6tw.