Niemcy ponownie zapraszają do siebie

Po ponownym otwarciu granic, które nastąpiło w większości krajów europejskich, Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) rozpoczyna kampanię „Germany – Dreams Become Reality” (Niemcy – marzenia stają się rzeczywistością). Tym samym, po trzech miesiącach lockdownu w Europie, DZT znów zaprasza do spędzenia letnich wakacji w Niemczech.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: „Tą kampanią wprowadzamy silny impuls na nasze europejskie rynki źródłowe uwzględniając przywrócenie swobody podróżowania w Europie. Klienci, po doświadczeniach pandemii, mają inne niż wcześniej wymagania co do jakości, wartości i zrównoważonego rozwoju.”
Podstrona kampanii „Germany – Dreams Become Reality” działa jako platforma informacyjna. Strona inspiruje zdjęciami i tekstami, prezentując atrakcje turystyczne położone poza utartymi szlakami, zamki i pałace, szlaki piesze i rowerowe, ciekawostki kulinarne oraz najpiękniejsze turystyczne trasy samochodowe po Niemczech.
W ramach kampanii przewidziano reklamę internetową, newslettery i aktywność w mediach społecznościowych.
Wszystkie elementy kampanii powiązane zostały wspólnym hasztagiem #GermanyAwaitsYou.
Na kanale Youtube oraz na podstronie DZT znajdzie się też krótki film stworzony na potrzeby kampanii i obrazujący bogatą i różnorodną ofertą turystyczną Niemiec.
W drugiej połowie roku DZT będzie kontynuować działania marketingowe skierowane do klientów indywidualnych. Ponadto DZT na bieżąco informuje swoich partnerów z branży międzynarodowych usług turystycznych, a szczególnie tych zainteresowanych podróżami do Niemiec o aktualnym stanie pandemii, prowadzonej działalności DZT, zaś partnerów lokalnych o obecnej sytuacji na 15 najważniejszych rynkach źródłowych
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Sezon świąteczny w Korei Południowej 2025: jarmarki, koncerty i iluminacje
Zima w Korei Południowej przynosi bogactwo świątecznych jarmarków, iluminacji i wydarzeń…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty










