Neckermann rusza z ofertą rodzinną na lato 2015
Do biur podróży trafił właśnie katalog „Rodzinne wakacje” z dedykowanym programem i atrakcyjnymi cenami dla rodzin. Przy wczesnej rezerwacji touroperator oferuje nawet 30 proc. zniżki i specjalny pakiet gwarancji. Biuro podróży zapewnia bezpośrednie połączenia czarterowe z 11 lotnisk w Polsce. Pierwszy rejs zaplanowany jest już na 18 kwietnia 2015 roku. Oprócz standardowych długości wakacji: 7 i 14-dniowych, Neckermann oferuje również możliwość rezerwacji pobytów 10 i 11-dniowych.
„Rodzinne wakacje” z Neckermannem to ponad 70 hoteli obejmujących kurorty w Turcji, na wyspach greckich, w Hiszpanii, Chorwacji, Portugalii, Maroku, Egipcie, Tunezji i przede wszystkim w Bułgarii, w której Neckermann ma bardzo mocną pozycję.
Krzysztof Majda, menadżer odpowiedzialny za produkt rodzinny w Neckermann Polska powiedział: „Bułgaria zdobyła serca Polaków już w latach 80-tych a ci, którzy odwiedzili ją będąc dziećmi, teraz wracają tam ze swoimi pociechami. Dla wielu klientów to jednak nowy kierunek. Szerokie, piaszczyste plaże, zaledwie 1,5 h lotu i przede wszystkim bardzo dobry stosunek ceny do jakości to najczęściej podkreślane przez rodziny atuty tego kierunku.”
W ofercie Neckermanna w Bułgarii w najbliższym sezonie pojawią się nowe regiony. Będzie to położona w rezerwacie przyrody Albena oraz miejscowość Primorsko, słynąca z najdłuższych, ciągnących się nawet 10 km plaż.
Po raz pierwszy w grupie Thomas Cook, którego częścią jest Neckermann Polska pojawią się kluby Lollo&Bernie. To nowe, wspólne dla wszystkich dzieci podróżujących w ramach koncernu kluby animacji, w których obecny będzie polski animator. Ich znakiem rozpoznawczym będą maskotki: żyrafa Lollo i miś Bernie, które dołączą do znanego polskim dzieciom lwa LeoNecka. W najnowszej ofercie Neckermanna znalazły się 32 kluby „Lollo&Bernie Kids Club” z polskimi animatorami, którzy zapewnią fantastyczną zabawę najmłodszym przez 6 dni w tygodniu od połowy czerwca do połowy września. W wybranych obiektach będzie obecny także specjalny animator sportowy.
Krzysztof Majda skomentował: „Wszystkie rynki w ramach grupy Thomas Cook wraz z lokalnymi markami animacyjnymi, w tym Neckermann Polska z dobrze znanym polskim klientom Klubem Aktywnego Wypoczynku Happy Events, jednoczą się pod wspólnym brandem „Lollo&Bernie Kids Club”. Ta pozytywna zmiana zapewni nam synergię w kontraktowaniu najlepszych obiektów rodzinnych i atrakcyjniejsze ceny. Zyska na tym więc przede wszystkim klient. Wprowadzenie bardziej restrykcyjnych grupowych standardów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w połączeniu z wyróżniającym nasze kluby programem i poziomem animatorów będą miały przełożenie na satysfakcję z urlopu.”
Sztandarowym produktem Neckermanna dla rodzin w sezonie letnim będzie także Aquamania, czyli obiekty z najlepszymi parkami wodnymi i bogatym pakietem all inclusive. W najnowszej ofercie touroperatora klienci znajdą 39 tego typu hoteli na najpopularniejszych rodzinnych kierunkach. Biuro podróży oferuje także wypoczynek w 7 największych parkach rozrywki w Europie z Disneylandem i Tropical Islands na czele.
W ofercie „Rodzinne wakacje” pojawi się m.in. 12 obiektów SunConnect, których ideą jest połączenie wypoczynku z najnowszą technologią, wspólna zabawa i integracja. W hotelach tego typu klienci mają nieograniczony dostęp do bezprzewodowego internetu. Wśród wielu oferowanych tam atrakcji warto wymienić chociażby zajęcia dla dzieci KidsCulture, w czasie których poznają lokalne zwyczaje, TeensExcursion – wycieczki po okolicy dla młodzieży czy DigitalActivities, podczas których pod przewodnictwem specjalnego animatora ConnectScout będzie możliwość wykorzystania nowych technologii np. do produkcji film u z wakacji.
Touroperator oferuje wiele bonusów cenowych dla rodzin, w tym m.in.: stałe ceny dla dzieci już od 499 zł i sięgające 40 proc. zniżki dla młodzieży nawet do 18 lat.
POWIĄZANE WPISY
8 marca 2021
Biura podróży – imprezy nieco droższe, ale i tak dużo tańsze niż przed rokiem
W minionym tygodniu, średnia cena dla wycieczek z wylotami pomiędzy 2 i 8 sierpnia 2021…
0 Komentarzy7 Minuty
5 marca 2021
Otworzą bardziej lasy – szansa dla wyspecjalizowanych lokalnych touroperatorów ?
Dobra wiadomość od Lasów Państwowych. Nocleg w lesie będzie łatwiejszy, to szansa dla…
0 Komentarzy5 Minuty
4 marca 2021
Sabre nawiązało współpracę z Kiwi.com
Sabre ogłosiło nawiązanie globalnej współpracy z Kiwi.com. W ramach partnerstwa dostawca…
0 Komentarzy2 Minuty
4 marca 2021
Corendon daje 50 proc. zniżki na loty pracownikom biur podróży
Corendon zachęca pracowników biur podróży 50% zniżką na produkt lato. Wyloty z Berlina,…
0 Komentarzy5 Minuty
3 marca 2021
Fly.pl – w lutym ponad 53 proc. klientów wybrało Egipt i Turcję. Polska na 4. miejscu
W lutym wśród klientów fly.pl, 60 proc. rezerwowało wyjazdy do Egiptu, Turcji lub…
0 Komentarzy4 Minuty
3 marca 2021
Itaka startuje ze sprzedażą Zimy 2021/22
Biuro Itaka wystartowała dzisiaj ze sprzedażą oferty sezonu Zima 2021/22. W ofercie…
0 Komentarzy3 Minuty
2 marca 2021
Polka Travel z certyfikatem Profesjonalnego Organizatora Podróży Motywacyjnych
Do grona rekomendowanych organizatorów Poland Convention Bureau POT dołączyła firma Polka…
0 Komentarzy1 Minuty
2 marca 2021
SITE Poland wspiera młodych liderów branży incentive travel
Stowarzyszenie SITE Poland uruchomiło nowy projekt YOUNG LEADERS. Jest to autorski…
0 Komentarzy2 Minuty
2 marca 2021
#CroatianGet2Gether – warsztaty B2B z chorwacką branżą turystyczną
18 marca, Przedstawicielstwo Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce organizuje…
0 Komentarzy1 Minuty