Neckermann rusza z ofertą rodzinną na lato 2015
Do biur podróży trafił właśnie katalog „Rodzinne wakacje” z dedykowanym programem i atrakcyjnymi cenami dla rodzin. Przy wczesnej rezerwacji touroperator oferuje nawet 30 proc. zniżki i specjalny pakiet gwarancji. Biuro podróży zapewnia bezpośrednie połączenia czarterowe z 11 lotnisk w Polsce. Pierwszy rejs zaplanowany jest już na 18 kwietnia 2015 roku. Oprócz standardowych długości wakacji: 7 i 14-dniowych, Neckermann oferuje również możliwość rezerwacji pobytów 10 i 11-dniowych.
„Rodzinne wakacje” z Neckermannem to ponad 70 hoteli obejmujących kurorty w Turcji, na wyspach greckich, w Hiszpanii, Chorwacji, Portugalii, Maroku, Egipcie, Tunezji i przede wszystkim w Bułgarii, w której Neckermann ma bardzo mocną pozycję.
Krzysztof Majda, menadżer odpowiedzialny za produkt rodzinny w Neckermann Polska powiedział: „Bułgaria zdobyła serca Polaków już w latach 80-tych a ci, którzy odwiedzili ją będąc dziećmi, teraz wracają tam ze swoimi pociechami. Dla wielu klientów to jednak nowy kierunek. Szerokie, piaszczyste plaże, zaledwie 1,5 h lotu i przede wszystkim bardzo dobry stosunek ceny do jakości to najczęściej podkreślane przez rodziny atuty tego kierunku.”
W ofercie Neckermanna w Bułgarii w najbliższym sezonie pojawią się nowe regiony. Będzie to położona w rezerwacie przyrody Albena oraz miejscowość Primorsko, słynąca z najdłuższych, ciągnących się nawet 10 km plaż.
Po raz pierwszy w grupie Thomas Cook, którego częścią jest Neckermann Polska pojawią się kluby Lollo&Bernie. To nowe, wspólne dla wszystkich dzieci podróżujących w ramach koncernu kluby animacji, w których obecny będzie polski animator. Ich znakiem rozpoznawczym będą maskotki: żyrafa Lollo i miś Bernie, które dołączą do znanego polskim dzieciom lwa LeoNecka. W najnowszej ofercie Neckermanna znalazły się 32 kluby „Lollo&Bernie Kids Club” z polskimi animatorami, którzy zapewnią fantastyczną zabawę najmłodszym przez 6 dni w tygodniu od połowy czerwca do połowy września. W wybranych obiektach będzie obecny także specjalny animator sportowy.
Krzysztof Majda skomentował: „Wszystkie rynki w ramach grupy Thomas Cook wraz z lokalnymi markami animacyjnymi, w tym Neckermann Polska z dobrze znanym polskim klientom Klubem Aktywnego Wypoczynku Happy Events, jednoczą się pod wspólnym brandem „Lollo&Bernie Kids Club”. Ta pozytywna zmiana zapewni nam synergię w kontraktowaniu najlepszych obiektów rodzinnych i atrakcyjniejsze ceny. Zyska na tym więc przede wszystkim klient. Wprowadzenie bardziej restrykcyjnych grupowych standardów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w połączeniu z wyróżniającym nasze kluby programem i poziomem animatorów będą miały przełożenie na satysfakcję z urlopu.”
Sztandarowym produktem Neckermanna dla rodzin w sezonie letnim będzie także Aquamania, czyli obiekty z najlepszymi parkami wodnymi i bogatym pakietem all inclusive. W najnowszej ofercie touroperatora klienci znajdą 39 tego typu hoteli na najpopularniejszych rodzinnych kierunkach. Biuro podróży oferuje także wypoczynek w 7 największych parkach rozrywki w Europie z Disneylandem i Tropical Islands na czele.
W ofercie „Rodzinne wakacje” pojawi się m.in. 12 obiektów SunConnect, których ideą jest połączenie wypoczynku z najnowszą technologią, wspólna zabawa i integracja. W hotelach tego typu klienci mają nieograniczony dostęp do bezprzewodowego internetu. Wśród wielu oferowanych tam atrakcji warto wymienić chociażby zajęcia dla dzieci KidsCulture, w czasie których poznają lokalne zwyczaje, TeensExcursion – wycieczki po okolicy dla młodzieży czy DigitalActivities, podczas których pod przewodnictwem specjalnego animatora ConnectScout będzie możliwość wykorzystania nowych technologii np. do produkcji film u z wakacji.
Touroperator oferuje wiele bonusów cenowych dla rodzin, w tym m.in.: stałe ceny dla dzieci już od 499 zł i sięgające 40 proc. zniżki dla młodzieży nawet do 18 lat.
POWIĄZANE WPISY
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Biura podróży – duża podaż i mocny złoty przyhamowały wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2024
Rainbow Złotym Partnerem XIV edycji Forum Promocji Turystycznej
W trakcie Forum prezes zarządu Rainbow Tours Maciej Szczechura będzie mówił o kwestiach…
0 Komentarzy11 Minuty
9 kwietnia 2024
Ryanair: nowe zasady współpracy z partnerami. Touroperatorzy nie muszą się martwić o zwrot w razie odwołania lotu
Trwają negocjacje Ryanaira w sprawie współpracy z kolejnymi partnerami branżowymi. Jak…
0 Komentarzy9 Minuty