Neckermann rusza z ofertą rodzinną na lato 2015
Do biur podróży trafił właśnie katalog „Rodzinne wakacje” z dedykowanym programem i atrakcyjnymi cenami dla rodzin. Przy wczesnej rezerwacji touroperator oferuje nawet 30 proc. zniżki i specjalny pakiet gwarancji. Biuro podróży zapewnia bezpośrednie połączenia czarterowe z 11 lotnisk w Polsce. Pierwszy rejs zaplanowany jest już na 18 kwietnia 2015 roku. Oprócz standardowych długości wakacji: 7 i 14-dniowych, Neckermann oferuje również możliwość rezerwacji pobytów 10 i 11-dniowych.
„Rodzinne wakacje” z Neckermannem to ponad 70 hoteli obejmujących kurorty w Turcji, na wyspach greckich, w Hiszpanii, Chorwacji, Portugalii, Maroku, Egipcie, Tunezji i przede wszystkim w Bułgarii, w której Neckermann ma bardzo mocną pozycję.
Krzysztof Majda, menadżer odpowiedzialny za produkt rodzinny w Neckermann Polska powiedział: „Bułgaria zdobyła serca Polaków już w latach 80-tych a ci, którzy odwiedzili ją będąc dziećmi, teraz wracają tam ze swoimi pociechami. Dla wielu klientów to jednak nowy kierunek. Szerokie, piaszczyste plaże, zaledwie 1,5 h lotu i przede wszystkim bardzo dobry stosunek ceny do jakości to najczęściej podkreślane przez rodziny atuty tego kierunku.”
W ofercie Neckermanna w Bułgarii w najbliższym sezonie pojawią się nowe regiony. Będzie to położona w rezerwacie przyrody Albena oraz miejscowość Primorsko, słynąca z najdłuższych, ciągnących się nawet 10 km plaż.
Po raz pierwszy w grupie Thomas Cook, którego częścią jest Neckermann Polska pojawią się kluby Lollo&Bernie. To nowe, wspólne dla wszystkich dzieci podróżujących w ramach koncernu kluby animacji, w których obecny będzie polski animator. Ich znakiem rozpoznawczym będą maskotki: żyrafa Lollo i miś Bernie, które dołączą do znanego polskim dzieciom lwa LeoNecka. W najnowszej ofercie Neckermanna znalazły się 32 kluby „Lollo&Bernie Kids Club” z polskimi animatorami, którzy zapewnią fantastyczną zabawę najmłodszym przez 6 dni w tygodniu od połowy czerwca do połowy września. W wybranych obiektach będzie obecny także specjalny animator sportowy.
Krzysztof Majda skomentował: „Wszystkie rynki w ramach grupy Thomas Cook wraz z lokalnymi markami animacyjnymi, w tym Neckermann Polska z dobrze znanym polskim klientom Klubem Aktywnego Wypoczynku Happy Events, jednoczą się pod wspólnym brandem „Lollo&Bernie Kids Club”. Ta pozytywna zmiana zapewni nam synergię w kontraktowaniu najlepszych obiektów rodzinnych i atrakcyjniejsze ceny. Zyska na tym więc przede wszystkim klient. Wprowadzenie bardziej restrykcyjnych grupowych standardów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w połączeniu z wyróżniającym nasze kluby programem i poziomem animatorów będą miały przełożenie na satysfakcję z urlopu.”
Sztandarowym produktem Neckermanna dla rodzin w sezonie letnim będzie także Aquamania, czyli obiekty z najlepszymi parkami wodnymi i bogatym pakietem all inclusive. W najnowszej ofercie touroperatora klienci znajdą 39 tego typu hoteli na najpopularniejszych rodzinnych kierunkach. Biuro podróży oferuje także wypoczynek w 7 największych parkach rozrywki w Europie z Disneylandem i Tropical Islands na czele.
W ofercie „Rodzinne wakacje” pojawi się m.in. 12 obiektów SunConnect, których ideą jest połączenie wypoczynku z najnowszą technologią, wspólna zabawa i integracja. W hotelach tego typu klienci mają nieograniczony dostęp do bezprzewodowego internetu. Wśród wielu oferowanych tam atrakcji warto wymienić chociażby zajęcia dla dzieci KidsCulture, w czasie których poznają lokalne zwyczaje, TeensExcursion – wycieczki po okolicy dla młodzieży czy DigitalActivities, podczas których pod przewodnictwem specjalnego animatora ConnectScout będzie możliwość wykorzystania nowych technologii np. do produkcji film u z wakacji.
Touroperator oferuje wiele bonusów cenowych dla rodzin, w tym m.in.: stałe ceny dla dzieci już od 499 zł i sięgające 40 proc. zniżki dla młodzieży nawet do 18 lat.
POWIĄZANE WPISY
27 stycznia 2023
Wakacje.pl nagrodziły swoich pracowników na Dominikanie
Podsumowanie roku 2022 firmy odbyło się w listopadzie na Dominikanie. Wakacje.pl…
0 Komentarzy5 Minuty
23 stycznia 2023
Biura podróży – spadek cen imprez sierpniowych
W ostatnim tygodniu, w biurach podróży w Polsce, średnia cena dla wycieczek z wylotami…
0 Komentarzy3 Minuty
20 stycznia 2023
Ecco Holiday zaprezentował nowe logotypy swoich marek
Podczas obchodów 20-lecia firmy zaprezentowano nowe logotypy, jakimi od teraz będą…
0 Komentarzy2 Minuty
19 stycznia 2023
Exim Tours rusza z kolejną rekrutacją
W dniu dzisiejszym (19 stycznia, czwartek) Exim Tours ruszył z kolejną rekrutacją. W…
0 Komentarzy1 Minuty
19 stycznia 2023
Tomasz Przygocki i Maciej Żentkowski nowymi managerami w Wakacje.pl
Wakacje.pl wzmacniają struktury odpowiedzialne za współpracę franczyzową. Do zespołu…
0 Komentarzy2 Minuty
19 stycznia 2023
Fostertravel.pl osiąga rekordowe wyniki i podwoi swoją sieć agentów
Sieć agencyjna Fostertravel.pl zaprezentowała wyniki za miniony rok oraz wręczyła nagrody…
0 Komentarzy3 Minuty
18 stycznia 2023
Pierwszy jarmark turystyczny promujący klientów GAR-u za nami
17 stycznia odbył się pierwszy wspólny jarmark turystyczny w restauracji AvanGARda w…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2023
Biura podróży – kolejny wzrost cen imprez sierpniowych
W minionym tygodniu średnia cena dla wycieczek z wylotami pomiędzy 31 lipca i 6 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
16 stycznia 2023
Esky: podróże Polaków w 2022 roku – Włochy na pierwszym miejscu
W 2022 roku branża turystyczna zbliżyła się do wyników notowanych w rekordowym 2019 roku…
0 Komentarzy6 Minuty