Neckermann Polska – nowa technologia
Biuro Neckermann wdrożyło technologię chmurową Microsoft w postaci Office 365, Pozwala ona na szybszą i wydajniejszą współpracę między oddziałami oraz sprawniejszą obsługę klientów.
Aby poprawić jakość komunikacji wewnętrznej, Neckermann zdecydował się na wdrożenie rozwiązania Microsoft opartego na usłudze Office 365 oraz wyposażenie pracowników w urządzenia mobilne. Teraz pracownicy wizytujący biura agencyjne, na bieżąco wpisują wnioski do aplikacji, które są automatycznie przesyłane do konsultacji dyrekcji. W porównaniu do poprzedniego rozwiązania, które generowało 2-3 różne pliki dostarczane z dużym opóźnieniem, obecnie raporty z wizyt są synchronizowane automatycznie w jednym miejscu.
Dorota Ostalska, Senior Product Manager w Neckermann, skomentowała: „W ciągu kwartału potrafię otrzymać nawet 5 tysięcy wiadomości. Ta ogromna ilość maili powodowała częste zapychanie się skrzynki i problemy z jej funkcjonowaniem.”
Jakub Puchajda, właściciel biur franchisingowych Neckermann Polska, dodał: „Będąc partnerem Neckermanna jestem przede wszystkim przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą. Mam świadomość, że najnowsze technologie zwiększają sprzedaż i konkurencyjność lecz niestety kosztują. Dzięki narzędziom Office 365 mamy dostęp do najnowszych technologii, na które po prostu nas stać.”
Wdrożenie w Neckermann objęło również wykorzystanie platformy Sharepoint, która umożliwia pracownikom nieograniczony dostęp do wszystkich dokumentów i plików bez względu na miejsce w którym się znajdują.
Marek Surowiec, Destination Manager powiedział: „Podczas jednej z podróży do niemieckiej siedziby naszej firmy zostawiłem komputer w sali konferencyjnej. Okazało się, że nie jest to żaden problem, ponieważ miałem bezpośredni dostęp do firmowych plików z innych urządzeń, dzięki SharePoint w chmurze.”
Wśród narzędzi oferowanych przez Office 365, kluczową rolę odgrywa komunikator Skype for Business (dawniej Lync) oraz kalendarz, które są wykorzystywane w codziennej, bieżącej komunikacji między regionalnymi kierownikami sprzedaży a centralą firmy.
Efe Türkel, Business Transformation Director w Neckermann Polska, podsumował: “Można powiedzieć, że w tym roku dzięki chmurze jesteśmy przygotowani na sezon lepiej niż kiedykolwiek.”
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2023
Fly.pl: listopad lepszy o 30 proc. niż rok temu
Listopad to tradycyjnie okres spowolnienia, firma odnotowała wzrost o 30 proc. w…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2023
Biura podróży – kolejny tydzień ze spadkiem cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
1 grudnia 2023
Sieć Fostertravel.pl podsumowała rok 2023
Piętnaście salonów franczyzowych więcej niż w roku ubiegłym, wzrost obrotu o 128 proc. –…
0 Komentarzy3 Minuty
1 grudnia 2023
Exim Tours: 30 lat na rynku, wzrost sprzedaży i nagrody dla najlepszych agentów
W ostatnią sobotę, 25 listopada, kolejny rok z rzędu, odbyła się Gala Exim Tours. Podczas…
0 Komentarzy5 Minuty
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
24 listopada 2023
Wycieczki szkolne, wyjazdy z klubem sportowym czy kolonie to imprezy turystyczne. PIT edukuje o turystyce młodzieżowej
Konferencja poświęcona bezpiecznemu wypoczynkowi dzieci i młodzieży, zorganizowana przez…
0 Komentarzy6 Minuty
20 listopada 2023
Traveldata: ceny wyjazdów letnich w idą dół. Najbardziej tanieją Wyspy Kanaryjskie, Egipt i Turcja
W minionym tygodniu ceny wycieczek z wylotami w dniach 5 - 11 sierpnia 2024 spadły w…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2023
Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca…
0 Komentarzy2 Minuty