Neckermann Polska – nowa technologia
Biuro Neckermann wdrożyło technologię chmurową Microsoft w postaci Office 365, Pozwala ona na szybszą i wydajniejszą współpracę między oddziałami oraz sprawniejszą obsługę klientów.
Aby poprawić jakość komunikacji wewnętrznej, Neckermann zdecydował się na wdrożenie rozwiązania Microsoft opartego na usłudze Office 365 oraz wyposażenie pracowników w urządzenia mobilne. Teraz pracownicy wizytujący biura agencyjne, na bieżąco wpisują wnioski do aplikacji, które są automatycznie przesyłane do konsultacji dyrekcji. W porównaniu do poprzedniego rozwiązania, które generowało 2-3 różne pliki dostarczane z dużym opóźnieniem, obecnie raporty z wizyt są synchronizowane automatycznie w jednym miejscu.
Dorota Ostalska, Senior Product Manager w Neckermann, skomentowała: „W ciągu kwartału potrafię otrzymać nawet 5 tysięcy wiadomości. Ta ogromna ilość maili powodowała częste zapychanie się skrzynki i problemy z jej funkcjonowaniem.”
Jakub Puchajda, właściciel biur franchisingowych Neckermann Polska, dodał: „Będąc partnerem Neckermanna jestem przede wszystkim przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą. Mam świadomość, że najnowsze technologie zwiększają sprzedaż i konkurencyjność lecz niestety kosztują. Dzięki narzędziom Office 365 mamy dostęp do najnowszych technologii, na które po prostu nas stać.”
Wdrożenie w Neckermann objęło również wykorzystanie platformy Sharepoint, która umożliwia pracownikom nieograniczony dostęp do wszystkich dokumentów i plików bez względu na miejsce w którym się znajdują.
Marek Surowiec, Destination Manager powiedział: „Podczas jednej z podróży do niemieckiej siedziby naszej firmy zostawiłem komputer w sali konferencyjnej. Okazało się, że nie jest to żaden problem, ponieważ miałem bezpośredni dostęp do firmowych plików z innych urządzeń, dzięki SharePoint w chmurze.”
Wśród narzędzi oferowanych przez Office 365, kluczową rolę odgrywa komunikator Skype for Business (dawniej Lync) oraz kalendarz, które są wykorzystywane w codziennej, bieżącej komunikacji między regionalnymi kierownikami sprzedaży a centralą firmy.
Efe Türkel, Business Transformation Director w Neckermann Polska, podsumował: „Można powiedzieć, że w tym roku dzięki chmurze jesteśmy przygotowani na sezon lepiej niż kiedykolwiek.”
POWIĄZANE WPISY
9 lipca 2025
Coral Travel zorganizował Summer Fest 2025 w Zawierciu
W dniach 5-6 lipca 2025 roku biuro podróży Coral Travel zorganizowało coroczne wydarzenie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 lipca 2025
Duże miasta na mały urlop – sierpniowy city break z eSky.pl
Długi weekend przypadający na 15 sierpnia 2025 roku stanowi dobrą okazję do krótkiego…
0 Komentarzy3 Minuty
9 lipca 2025
Itaka wprowadza Kolumbię do oferty czarterowej na zimę 2025/26
Itaka ogłasza wprowadzenie nowego kierunku w ofercie egzotycznych wyjazdów czarterowych…
0 Komentarzy2 Minuty
26 czerwca 2025
Raport Fly.pl: jak wypoczywają single, rodziny i łowcy okazji w 2025 roku
Sezon letnich wyjazdów rozpoczął się z początkiem czerwca. Wiele osób decyduje się na…
0 Komentarzy7 Minuty
18 czerwca 2025
Seszele stawiają na ekoturystykę i jakość
Przedstawiciele branży turystycznej mieli okazję wziąć udział w wydarzeniu prezentującym…
0 Komentarzy1 Minuty
18 czerwca 2025
Czerwcowy urlop last minute: słoneczne kierunki do 2000 zł
Ciepłe morze, pewna słoneczna pogoda, plaże mniej zatłoczone niż w lipcu i sierpniu, a do…
0 Komentarzy6 Minuty
17 czerwca 2025
Włochy królują na długi weekend, ale Polacy coraz częściej szukają nowych miejsc
Jeśli organizować city break na Boże Ciało, to taki, który łączy słońce, dobrą kuchnię i…
0 Komentarzy9 Minuty
17 czerwca 2025
Rainbow uruchamia loty z Katowic do Tabarki
Tunezja to kraj, który cieszy się coraz większą popularnością wśród Polaków planujących…
0 Komentarzy3 Minuty
16 czerwca 2025
Bułgaria odczarowana! Pierwszy dedykowany Study Tour Urlop.pl zakończony sukcesem
Na początku czerwca Urlop.pl wspólnie z Exim Tours zaprosił Salony Urlop.pl na pierwszy w…
0 Komentarzy3 Minuty