Neckermann Polska – nowa technologia

Biuro Neckermann wdrożyło technologię chmurową Microsoft w postaci Office 365, Pozwala ona na szybszą i wydajniejszą współpracę między oddziałami oraz sprawniejszą obsługę klientów.
Aby poprawić jakość komunikacji wewnętrznej, Neckermann zdecydował się na wdrożenie rozwiązania Microsoft opartego na usłudze Office 365 oraz wyposażenie pracowników w urządzenia mobilne. Teraz pracownicy wizytujący biura agencyjne, na bieżąco wpisują wnioski do aplikacji, które są automatycznie przesyłane do konsultacji dyrekcji. W porównaniu do poprzedniego rozwiązania, które generowało 2-3 różne pliki dostarczane z dużym opóźnieniem, obecnie raporty z wizyt są synchronizowane automatycznie w jednym miejscu.
Dorota Ostalska, Senior Product Manager w Neckermann, skomentowała: „W ciągu kwartału potrafię otrzymać nawet 5 tysięcy wiadomości. Ta ogromna ilość maili powodowała częste zapychanie się skrzynki i problemy z jej funkcjonowaniem.”
Jakub Puchajda, właściciel biur franchisingowych Neckermann Polska, dodał: „Będąc partnerem Neckermanna jestem przede wszystkim przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą. Mam świadomość, że najnowsze technologie zwiększają sprzedaż i konkurencyjność lecz niestety kosztują. Dzięki narzędziom Office 365 mamy dostęp do najnowszych technologii, na które po prostu nas stać.”
Wdrożenie w Neckermann objęło również wykorzystanie platformy Sharepoint, która umożliwia pracownikom nieograniczony dostęp do wszystkich dokumentów i plików bez względu na miejsce w którym się znajdują.
Marek Surowiec, Destination Manager powiedział: „Podczas jednej z podróży do niemieckiej siedziby naszej firmy zostawiłem komputer w sali konferencyjnej. Okazało się, że nie jest to żaden problem, ponieważ miałem bezpośredni dostęp do firmowych plików z innych urządzeń, dzięki SharePoint w chmurze.”
Wśród narzędzi oferowanych przez Office 365, kluczową rolę odgrywa komunikator Skype for Business (dawniej Lync) oraz kalendarz, które są wykorzystywane w codziennej, bieżącej komunikacji między regionalnymi kierownikami sprzedaży a centralą firmy.
Efe Türkel, Business Transformation Director w Neckermann Polska, podsumował: „Można powiedzieć, że w tym roku dzięki chmurze jesteśmy przygotowani na sezon lepiej niż kiedykolwiek.”
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
Blisko 200 agentów na Wielkiej Gali Nekera: sukcesy, wyróżnienia i plany na przyszłość
Blisko 200 agentów turystycznych oraz partnerzy biznesowi i przedstawiciele mediów wzięli…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
eSky: Rośnie zainteresowanie zimowymi wyjazdami do Hiszpanii, Portugalii i Maroka
Polacy coraz częściej planują ferie zimowe poza krajem, wybierając kierunki o…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Malta w czołówce wyborów użytkowników eSky
Malta od lat przyciąga Polaków swoją historią, śródziemnomorskim klimatem i urokiem. W…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty










