Neckermann Polska – lepiej dla klientów, lepiej dla agentów

Warszawskie spotkanie szefostwa Neckermann Polska poświęcone było ofercie na zimę 2015/2016. Przedstawiono nowe katalogi oraz nowości dla klientów i agentów.
Nowe katalogi mają nowy layout, zgodny z linią Neckermanna w innych krajach, lepiej uwidaczniający najważniejsze informacje i atuty. Użyto także innej kolorystyki: dominuje kolor brzoskwini, pistacji i marakui.
Efe Türkel, zastępca dyrektora zarządzającego i dyrektor d/s transformacji Neckermann Polska, powiedział: „Ta dzisiejsza nasza prezentacja, te nasze oferty nic nie znaczą, nie mają sensu, jeśli nie będziemy myśleli o naszych klientach. Robimy wszystko – my i wy, nasi agenci – żeby klient po powrocie z wakacji powiedział „Było świetnie. Jednym z takich działań, których szczegóły poznacie jest zaproszenie klientów do współtworzenia okładek naszych katalogów. Bo tak naprawdę to nasi klienci są gwiazdami…”
Dla najlepszego agenta – samochód
Joanna Cetlin szefowa działu sprzedaży zapowiedziała, że nowe katalogi na sezon zimowy 2015/2016, które dostali uczestnicy spotkania, jeszcze w tym tygodniu zostaną rozesłane do wszystkich naszych agentów.
Co dwa tygodnie (do 16 sierpnia) Neckermann Polska będzie nagradzał najlepszych sprzedawców. Po tej dacie najlepszych czterech agentów będzie rywalizować o główną nagrodę – samochód. Zwycięzca zostanie ogłoszony 16 października.
Klub Stałego Klienta
Od tego sezonu, by zostać stałym klientem Neckermann Polska wystarczy raz wykupić imprezę tego touroperatora. Klient musi się tylko zarejestrować na zakładce MojePodróże na stronie internetowej. Członkowie Klubu otrzymują 2 proc. zniżki.
Klient gwiazdą Neckermanna
Jak zapowiedział Efe Türkel, każdy z klientów może mieć wpływ na wygląd przyszłych katalogów firmy. Żeby wziąć udział w akcji „Zostań gwiazdą Neckermanna”, wystarczy używając specjalnej aplikacji: https://gwiazda.neckermann.pl/, zaprojektować własną okładkę: zrobić dobre zdjęcie, wymyślić chwytliwy tytuł, krótko opisać swoje wakacje i przesłać pracę do 15 września. Na najlepsze dzieła czekają atrakcyjne nagrody, w tym główna: bon o wartości 4 tysięcy zł. na wakacje z Neckermannem.
Magda Plutecka-Dydoń PR manager Neckermann Polska, skomentowała: „Nie ma lepszej wizytówki biura podróży niż prawdziwy klient na okładce jego katalogu. Mamy nadzieję, że zabawa aplikacją i kreacja własnej okładki sprawi wiele frajdy. Dodatkowo aplikacja pozwala na pobranie całego katalogu z ofertą. Co ważne po raz pierwszy jest on w pełni interaktywny i przenosi do konkretnej oferty na stronę internetową.”
Ofensywa reklamowa
Touroperator ruszył z mocną akcja reklamową. 450 spotów trwających 15 sekund zostanie wyświetlonych nie tylko na głównych kanałach telewizyjnych w kraju, ale na wszystkich najpopularniejszych polskojęzycznych. Ponadto po ulicach największych miast polskich, do końca sierpnia, Neckermanna reklamować będzie 165 autobusów.
Bezpieczny klient
Marek Surowiec, Quality Manager Thomas Cook East (Polska, Czechy i Węgry) w Thomas Cook, zaprezentował nowość ułatwiającą życie klientom firmy. Nowy serwis Connected Service to uzupełnienie usług rezydentów znajdujących się na miejscu imprezy. To przede wszystkim nowe kanały komunikacji, z których może skorzystać w razie potrzeby klient: telefon alarmowy (czy też ratunkowy) działający siedem dni w tygodniu przez 24 godziny, możliwość wysyłania sms-ów w godzinach 9-18 lub – w tych samych godzinach – kontakt e-mailowy, WebCzat, skype. Klienci dostali również do dyspozycji specjalny portal: travellerthomascookincoming.com. Mogą na nim skontaktować się na przykład w sprawie godziny transferu na lotnisko w drodze powrotnej.
POWIĄZANE WPISY
3 września 2025
Raport PIT: Egipt odzyskuje popularność, Turcja nadal liderem. Ceny nieznacznie w górę, poniżej poziomu inflacji
Na czele rankingu ulubionych kierunków ponownie Turcja, która już od kilku lat pozostaje…
0 Komentarzy11 Minuty
2 września 2025
Itaka z rekordową gwarancją ubezpieczeniową. 558 mln zł na sezon 2025/2026
Biuro podróży Itaka zabezpieczyło swoich klientów rekordową gwarancją ubezpieczeniową na…
0 Komentarzy2 Minuty
1 września 2025
Biura podróży – koszty imprez turystycznych bez większych zmian
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 i 9 sierpnia 2026…
0 Komentarzy3 Minuty
1 września 2025
Kampania City Break to MY wraca. eSky stawia na różnorodność i AI w podróżach
ESky.pl wraca z kampanią City Break to MY. Nowa odsłona akcji pokazuje, że city break to…
0 Komentarzy5 Minuty
29 sierpnia 2025
Wiele marek, jeden zarząd. Invia, Travelplanet i Wakacje.pl łączą siły w regionie CEE
Każdy rynek i każda marka mają znaczenie – to główny przekaz pierwszego wspólnego…
0 Komentarzy5 Minuty
16 września 2025
TOP Touristik świętuje 10-lecie działalności
W Poznaniu odbyła się uroczystość z okazji 10-lecia działalności TOP Touristik. W…
0 Komentarzy1 Minuty
15 września 2025
My Blue Riviera prezentuje ofertę dla sektora MICE
W ubiegłym tygodniu w Warszawie My Blue Riviera przedstawiło ofertę dla polskich biur…
0 Komentarzy1 Minuty
10 września 2025
Kiwi.com: Jesień coraz popularniejszym sezonem podróży Polaków
Podróże poza sezonem zyskują na znaczeniu. Dane Kiwi.com pokazują, że tej jesieni liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
8 września 2025
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na sezon lato 2026 ruszyły umiarkowanie w górę
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 i 9 sierpnia 2026…
0 Komentarzy3 Minuty
3 września 2025
Raport PIT: Egipt odzyskuje popularność, Turcja nadal liderem. Ceny nieznacznie w górę, poniżej poziomu inflacji
Na czele rankingu ulubionych kierunków ponownie Turcja, która już od kilku lat pozostaje…
0 Komentarzy11 Minuty
2 września 2025
Itaka z rekordową gwarancją ubezpieczeniową. 558 mln zł na sezon 2025/2026
Biuro podróży Itaka zabezpieczyło swoich klientów rekordową gwarancją ubezpieczeniową na…
0 Komentarzy2 Minuty
1 września 2025
Biura podróży – koszty imprez turystycznych bez większych zmian
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 i 9 sierpnia 2026…
0 Komentarzy3 Minuty
1 września 2025
Kampania City Break to MY wraca. eSky stawia na różnorodność i AI w podróżach
ESky.pl wraca z kampanią City Break to MY. Nowa odsłona akcji pokazuje, że city break to…
0 Komentarzy5 Minuty
29 sierpnia 2025
Wiele marek, jeden zarząd. Invia, Travelplanet i Wakacje.pl łączą siły w regionie CEE
Każdy rynek i każda marka mają znaczenie – to główny przekaz pierwszego wspólnego…
0 Komentarzy5 Minuty
16 września 2025
TOP Touristik świętuje 10-lecie działalności
W Poznaniu odbyła się uroczystość z okazji 10-lecia działalności TOP Touristik. W…
0 Komentarzy1 Minuty
15 września 2025
My Blue Riviera prezentuje ofertę dla sektora MICE
W ubiegłym tygodniu w Warszawie My Blue Riviera przedstawiło ofertę dla polskich biur…
0 Komentarzy1 Minuty
10 września 2025
Kiwi.com: Jesień coraz popularniejszym sezonem podróży Polaków
Podróże poza sezonem zyskują na znaczeniu. Dane Kiwi.com pokazują, że tej jesieni liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
8 września 2025
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na sezon lato 2026 ruszyły umiarkowanie w górę
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 i 9 sierpnia 2026…
0 Komentarzy3 Minuty
3 września 2025
Raport PIT: Egipt odzyskuje popularność, Turcja nadal liderem. Ceny nieznacznie w górę, poniżej poziomu inflacji
Na czele rankingu ulubionych kierunków ponownie Turcja, która już od kilku lat pozostaje…
0 Komentarzy11 Minuty