Neckermann Podróże – warsztaty dla agentów
Trzystu agentów spotkało się w warszawskim hotelu Airport Okęcie, by wziąć w dorocznych warsztatach organizowanych przez Neckermann Podróże i dobrze spędzić ze sobą czas.
Głównym powodem spotkania było zapoznanie się z ofertą na lato 2018, nowościami, ale i sugestiami kierownictwa touroperatora.
Prezes Neckermann Podróże, Krzysztof Piątek, przywitał zebranych, mówiąc m.in. „Witam w najważniejszym dniu w roku dla Neckermann Podróże. Ja co roku, spotykamy się na cały dzień, by popracować wspólnie, a wieczorem – wspólnie się bawić.”
Efe Türkel, wiceprezes Neckermann Podróże, podkreślił: „Na lato 2018 przygotowaliśmy pięc katalogów. W internecie mamy 3 tysiące ofert. Te katalogi to: Rodzinne wakacje, Dojazd własny, Piękna Polska, Bliskie podróże i – nowość – Sardynia.”
Na lato 2018 Neckermann Podróże przygotował o 20 proc. więcej ofert niż na lato 2017. Klienci będą wylatywać z dziesięciu polskich lotnisk. W ofercie pojawią się cztery nowości.
Jak podkreślił Efe Türkel: „Wracamy do Tunezji, wierzymy, że nadszedł czas, by sprzedawać ofertę tunezyjską. Zaczynamy sprzedawać – dotychczas znaną z katalogu „Dojazd własny” – Chorwację samolotową, głównie Split i okolice. Wprowadzamy do sprzedaży Sardynię oraz wracamy z oferta Catanii.”
Na Sardynię Neckermann będzie wysyłał klientów z trzech lotnisk: Warszawy (od 17 maja do 14 października), Katowic (od 17 maja do 14 października), Poznania (od 10 czerwca do 30 września).
Jeśli chodzi o oferowane miejsca na lato 2018, to 30 proc. z nich to Bułgaria, 21 proc. – Grecja, 19 proc. – Turcja, 10 proc. – Włochy, 8 proc. – Hiszpania, 6 proc. – Tunezja, 3 proc. – Chorwacja i 2 proc. – Maroko.”
Efe Türkel przypomniał, że podobnie, jak w ostatnich dwóch sezonach oprócz opieki polskojęzycznych rezydentów na miejscu wakacji, klienci mogą polegać na usłudze Connected, będącej dostępnej w języku polskim dla klientów Neckermann Podróże i będacej dodatkowym ułatwieniem.
Warsztaty trwające przez siedem godzin prowadzone były w sześciu grupach tematycznych.
Sardynie i Bułgarię omawiał Krzysztof Majda, Turcję i Chorwację – Rafał Napierała i Dominika Pawłowska, Sycylię i Tunezję – Konrad Kucharski, Grecję i dojazd własny – Grażyna Bodzak i Anna Rdzak, Bahia Principe – Majka Romel, Gran Canaria – Magdalena Adamczyk.
Gośćmi warsztatów byli przedstawiciele Thomasa Cooka oraz hotelarzy z Turcji, Bułgarii i Hiszpanii.
Prowadzący warsztaty „grali na zmysłach”. I tak, np. Krzysztof Majda przekonywał, że wzrok jest najważniejszym ze zmysłów używanych przez klientów. To obraz, który ma historię, historię zbudowana na zmysłach, najlepiej oddziałuje na wyobraźnie i najlepiej trafia do przekonania klienta.
Krzysztof Majda powiedział m.in.: „Praca w biurze turystycznym jest jak poker turystyczny. Naszą talią kart jest katalog Neckermanna, zaś talia klienta – zbiór jego oczekiwań, możliwości, wątpliwości. Oczywiście my gramy przede wszystkimi naszymi „asami” czyli najlepszymi ofertami (hotelami), jakie mamy w katalogu (talii). Gramy w otwarte karty, bi znamy i jesteśmy pewni naszej oferty. Gramy uczciwie z klientami, mamy w talii mnóstwo dobrych kart i możemy nimi tak grać, by zadowolić klienta.”
{gallery}6118{/gallery}
POWIĄZANE WPISY
16 września 2025
TOP Touristik świętuje 10-lecie działalności
W Poznaniu odbyła się uroczystość z okazji 10-lecia działalności TOP Touristik. W…
0 Komentarzy1 Minuty
15 września 2025
My Blue Riviera prezentuje ofertę dla sektora MICE
W ubiegłym tygodniu w Warszawie My Blue Riviera przedstawiło ofertę dla polskich biur…
0 Komentarzy1 Minuty
10 września 2025
Kiwi.com: Jesień coraz popularniejszym sezonem podróży Polaków
Podróże poza sezonem zyskują na znaczeniu. Dane Kiwi.com pokazują, że tej jesieni liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
8 września 2025
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na sezon lato 2026 ruszyły umiarkowanie w górę
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 i 9 sierpnia 2026…
0 Komentarzy3 Minuty
3 września 2025
Raport PIT: Egipt odzyskuje popularność, Turcja nadal liderem. Ceny nieznacznie w górę, poniżej poziomu inflacji
Na czele rankingu ulubionych kierunków ponownie Turcja, która już od kilku lat pozostaje…
0 Komentarzy11 Minuty
2 września 2025
Itaka z rekordową gwarancją ubezpieczeniową. 558 mln zł na sezon 2025/2026
Biuro podróży Itaka zabezpieczyło swoich klientów rekordową gwarancją ubezpieczeniową na…
0 Komentarzy2 Minuty
1 września 2025
Biura podróży – koszty imprez turystycznych bez większych zmian
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 i 9 sierpnia 2026…
0 Komentarzy3 Minuty
1 września 2025
Kampania City Break to MY wraca. eSky stawia na różnorodność i AI w podróżach
ESky.pl wraca z kampanią City Break to MY. Nowa odsłona akcji pokazuje, że city break to…
0 Komentarzy5 Minuty
29 sierpnia 2025
Wiele marek, jeden zarząd. Invia, Travelplanet i Wakacje.pl łączą siły w regionie CEE
Każdy rynek i każda marka mają znaczenie – to główny przekaz pierwszego wspólnego…
0 Komentarzy5 Minuty