Najlepszy w historii wynik Ecco Holiday w roku 2013
Poznański touroperator w roku 2013 wypracował łączny zysk netto w wysokości 9,57 mln złotych. Kapitały własne spółki za ubiegły rok wynoszą 47,54 mln złotych. Wzrost liczby turystów, w stosunku do roku 2012, wyniósł prawie 20 proc.
Grzegorz Płókarz prezes zarządu Ecco Holiday powiedział: “Od dwóch lat staramy się – na wielu płaszczyznach – poszerzać naszą ofertę związaną z podróżami. Wykorzystanie przelotów tanimi liniami, obsługa turystyki przyjazdowej oraz wyjazdów krajowych, a przede wszystkim obsługa klientów biznesowych, pozwalają zniwelować wszelkie ograniczenia, jakie niesie ze sobą krótki sezon sprzedażowy czy wysoka konkurencyjność w turystyce czarterowej. Turystyka jest trudną i wymagającą branżą. Jednocześnie drzemie w niej ogromny potencjał i możliwości wykraczające daleko poza standardową sprzedaż wyjazdów czarterowych do najpopularniejszych kurortów.”
W piśmie zarządu, skierowanym w ubiegłym tygodniu do kontrahentów, w tym współpracujących z Ecco Holiday agentów, prezes Płókarz zaznaczył: “Naszą ambicją jest bycie prawdziwym organizatorem turystki – z różnorodną ofertą, odpowiadającą rzeczywistym i aktualnym oczekiwaniom klientów, zróżnicowaną grupą odbiorców i szeregiem uzupełniających się usług – czyli touroperatorem nadążającym za zindywidualizowanymi potrzebami turystów. W ten sposób maksymalnie możemy wykorzystać zarówno szanse jakie niesie szeroko rozumiana turystyka, jak i potencjał tkwiący w kompetencjach firmy.”
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty